Itse ajattelen nämä tietysti Tepsin kannalta. KK, Kärpät, Sport, Lukko, KalPa ja JYP on ennakkoon joukkueita joiden kanssa Tepsi tappelee samoista sijoista. Se että esim. KalPa on kahden matsin jälkeen kahdessa pisteessä, samoin Kärpät, KK kolmessa matsissa samat kaksi pistettä, Lukko kolmessa ja myös JYP. Se että Tepsillä on "jo" kahdeksan pistettä niin nuo 5-6 pistettä pitää kilpailijoiden ottaa kiinni. Ei tietenkään mahdotonta mutta mielummin mä otan tuon etumatkan ja hyvän startin kuin takamatkan ja huonon startin. Kyllä mä väitän että jos keskiviikkona Kärpät häviää ja ero yhteen päävastustajista kasvaa yhdeksään pisteeseen, se aiheuttaa mietintää Kärppäleirissä.Tottakai häviöt ärsyttää, kivempaahan se olisi ottaa aina 3 pistettä, mutta mitään harvinaisen heikkoa tuossa startissa ei ole. Vai pitääkö tämä tulkita niin, että meidän seura on kasvanut sen verran isoksi menestystekijäksi, että kaikki vähemmän kuin 9 pistettä on pettymys kolmesta pelistä.
Ja älkää nyt luulko että täällä Turussa odotukset nousee kun oli hyvä eka viikko. Edelleen mun oma mestaruus olisi kuudes sija ja siksi tämä alku on hyvä.