:D en muista milloin viimeksi kerholla olisi ollut näin paljon loukkaantumisia yhden kauden aikana!Ei ole suuremmista loukkantumisistakaan joukkue tainnut kärsiä.
:D en muista milloin viimeksi kerholla olisi ollut näin paljon loukkaantumisia yhden kauden aikana!Ei ole suuremmista loukkantumisistakaan joukkue tainnut kärsiä.
Siellä on kuitenkin piste- ja maalipörssin sekä puolustajien pistepörssisä kärkikavereita. En katsellut JYPiä syksyllä ja se olikin tuloksien valossa heikko mutta pelillisesti ei ole ollut ainakaan joulu-tammikuussa surkea. Se mitä olen katsellut niin kaava on ollut kahdenlainen: alussa vastustajalle 3 maalin johto, sitten kiritään tasoihin ja hävitään jatkoilla tai vaihtoehtoisesti: hallitaan peliä kolmannen erän puoliväliin maalin johdossa, sitten päästetään vastustaja rinnalla ja lopussa vielä ohi.
Ei ole suuremmista loukkantumisistakaan joukkue tainnut kärsiä.
Eikös teidän kärkiäijät ole kuitenkin pysyneet terveenä ykkösmaalivahtia lukuunottamatta tosi hyvin? Minä luulen, että jonkin verran sijoitus on heikentynyt tuon Lebedeffin pitkän loukin vuoksi. Maalivahtiosasto ja puolustus teillä on kyllä terveenä perin laadukas.Juu, eipä vissiin. Parikytä vuotta olen tätä touhua seurannut ja ei tule vastaavaa kautta mieleen. Ainut mikä on pitänyt Kerhon tuossa 10-viivan tuntumassa on se, että edes Joly on pysynyt ehjänä.
Tässä esim. tämän päivän tilanne:
Mathias Trettenes (päivä kerrallaan)
Julius Reini (päivä kerrallaan)
Jiri Pärssinen (2-3 vko)
Aleksi Mustonen (4-5 vko)
Jere Jokinen (tutkimukset kesken)
Niclas Tenhovuori (tutkimukset kesken)
Miro Karjalainen (toistaiseksi)
Joel Janatuinen (kauden loppuun sivussa)
Valtteri Savolainen (kauden loppuun sivussa)
Paras tilanne taisi olla silloin kun oli vain 3 ukkoa sivussa.
Eikös teidän kärkiäijät ole kuitenkin pysyneet terveenä ykkösmaalivahtia lukuunottamatta tosi hyvin? Minä luulen, että jonkin verran sijoitus on heikentynyt tuon Lebedeffin pitkän loukin vuoksi. Maalivahtiosasto ja puolustus teillä on kyllä perin laadukas.
Meinaatko, ettei Lahessa ole kriisi käynnissä? Puoli vuotta hyvää lätkää pl. ylivoiman jätönjätöt, ja sitten ruvetaan häviämään joka ikinen matsi ja sijoitus putoaa kärjestä kympin ulos.mutta eihän meillä ole tällä kaudella kun kaksi kriisi joukkuetta
Meinaatko, ettei Lahessa ole kriisi käynnissä? Puoli vuotta hyvää lätkää pl. ylivoiman jätönjätöt, ja sitten ruvetaan häviämään joka ikinen matsi ja sijoitus putoaa kärjestä kympin ulos.
Pelsut on vain ajautumassa ennakoitua sijoitustaan kohti. Ei kriisiä, vaan odotusten mukaista suorittamista.Meinaatko, ettei Lahessa ole kriisi käynnissä? Puoli vuotta hyvää lätkää pl. ylivoiman jätönjätöt, ja sitten ruvetaan häviämään joka ikinen matsi ja sijoitus putoaa kärjestä kympin ulos.
Enpä ole kaverin suoritteita nähnyt kun KalPaa vastaan, mutta pistänyt merkille sen ettei tee juurikaan virheitä pelissään.Herran jumala mikä pelaaja tuo Joly! Toivottavasti kerho tarjoaa tämän tason pelimiehelle sitä mottipäistä vielä ensi kaudellekkin.
-ehkä se on vaan sitä mihin Jklässä ollaan 2020-luvulla totuttu. Ettei nyt ihan niin iso kriisi sentään että siitä tarttis Ipam miehen huolestua. Maalin pelejä paljon ja alisuorittamista varmastikin.Kun ollaan puhuttu näistä tämän kauden "kriisi" joukkueista niin järjestäen esiin nousee HIFK ja Kärpät. Joo molemmat ovat vetäneet alta odotusten, mutta eihän meillä ole tällä kaudella kun kaksi kriisi joukkuetta SaiPa ja JYP. Ja näistä kahdesta uskallan väittää, että JYP on se suurempi floppi.
Mää kirjoitin teidän osioon itseasiassa asiasta. 17 maalin tappiota (viidessä tehtiin tyhjiin) JYP:illä tällä kaudella. Aivan älytön määrä siis.-ehkä se on vaan sitä mihin Jklässä ollaan 2020-luvulla totuttu. Ettei nyt ihan niin iso kriisi sentään että siitä tarttis Ipam miehen huolestua. Maalin pelejä paljon ja alisuorittamista varmastikin.
Itse lähtökohtaisesti toivon, että hyvät ja taitavat pelaajat pysyisivät Suomessa, olkoon se realistista tai ei. Tietysti jos paljonkin katselee jotain Sveitsin liigoja, niin kait siinä sitten jokin intressi on.Toivottavasti uransa urkenee niin, ettei ainakaan Liiga kartalla tarvii mennä etelään tahi pohjoseen pilaantumaan.
Minä en ainakaan missään tapauksessa toivoisi mitään paikallisfinaaleja. Hyi. En pysyisi varmaan hengissä.Tärkein homma tässä on, että jompi kumpi tamperelaisista voittaa runkosarjan ja toinen on sitten 2-3 sijoilla. Sitten on varma paikallisfinaali, jos vaan molemmat hoitaa hommansa playoffseissa.
TK | TK | YV | YV | AV | AV | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
ILVES | +33 | ILVES | +43 | LUKKO | -15 | ||
LUKKO | +29 | JUKURIT | +37 | PELICANS | -18 | ||
TAPPARA | +27 | KALPA | +33 | TPS | -22 | ||
KÄRPÄT | +26 | PELICANS | +31 | TAPPARA | -24 | ||
KALPA | +20 | TAPPARA | +31 | HIFK | -25 | ||
PELICANS | +12 | HPK | +29 | KÄRPÄT | -25 | ||
TPS | +8 | LUKKO | +29 | HPK | -26 | ||
HIFK | +7 | JYP | +28 | ILVES | -29 | ||
KOOKOO | -2 | HIFK | +27 | KALPA | -30 | ||
ÄSSÄT | -7 | SAIPA | +27 | ÄSSÄT | -30 | ||
JYP | -10 | SPORT | +25 | JYP | -31 | ||
HPK | -13 | KÄRPÄT | +21 | KOOKOO | -33 | ||
JUKURIT | -22 | TPS | +18 | SAIPA | -33 | ||
SPORT | -22 | ÄSSÄT | +18 | SPORT | -34 | ||
SAIPA | -86 | KOOKOO | +14 | JUKURIT | -36 |
Ei muuta ku Kalevan Pallon toimistolla kättä taskuun ja mottipäistä Jolylle, sillähän sen saa tänne Kuopioonkin.Toivottavasti uransa urkenee niin, ettei ainakaan Liiga kartalla tarvii mennä etelään tahi pohjoseen pilaantumaan.
Kyllä IFK tulee olemaan 6 joukossa kevääseen mennessä ja siellä kanssa peli mennyt paljon eteenpäin alkukaudesta.Yleensä tammi-helmikuun vaihteessa voi aika hyvin ennakoida sen, miten loppukausi ja pleijarit sujuvat. Katselin aika tarkalla korvalla tuon Kärpät-Tappara -matsin ja olihan se huippuottelu. Etenkin Kärppien peliesitys on kehittynyt. Marjamäki on ammattimies ja vienyt pohjoisen joukkueen suorämeen partaalta finaaliehdokkaaksi.
Jos väijyttyjen pelien perusteella haluaa paria muuta mitalipeleissä olevaa jengiä ennustaa, ovat ne tietty Ilves ja Lukko. Ainakin nyt ihmo on vaikea ennustella mitään yllättäjää mitalipeleihin.
HIFK:sta on vaikea lausua mitään, mutta toivottavasti saadaan tepsukaiset sääleissä vastaan. Olisi varmaan jotain velkoja maksettavana.