Wondermike
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Aika hyvin Kahvara saa runtua vanhasta maineesta #liaanikiekko
Arvaa harmittaako
Aika hyvin Kahvara saa runtua vanhasta maineesta #liaanikiekko
Ennen kuin ylimielisyys pippeli jysähtää, niin kannattaa muistaa, että Ilves organisaation päätös oli pelata kiekkoa nykypäivänä Hakametsässä/Ylöjärvellä. Käsitykseni mukaan toinen Tamperelais-seura mahdollisti nykyisen Ilves-tuotteen menestyksen. Ts. Ilves+Manngard eivät halunneet Nokia Areenaan. Mikäli Ilves pelaisi tänä päivänä Ylöjärvellä, niin tuskinpa sarjasijoitus olisi keulimisen arvoista. Tietty nöyryys pitää olla asioissa.Sanoin vain niinkuin liigassa ajatellaan. Tänä vuonna on noussut liigan avaamiset ja turhat porukat liigassa.
Ei me kyllä Vaasassa hyvällä RDn vitsailuja oteta. Ei se äijä kyllä montaa fania ole saanut täällä. Tiedän kyllä yhden joka ainakin pari viikkoa sitten puolusteli häntä. Mulla on kaiken tämän soosauksen jälkeen hyvä fiilis että junnut ja nuoret pääsi pelaamaan. Hyvin tai jopa kokemukseen nähden erinomaisesti ovat vetäneet.Vedän vähän takaisin, mutta henk.koht vituttaa että vaan naureskellaan ja vitsaillaan kun ollaan paskoja. Duffan armoa pyytely oli vaan niin noloa.
Olen kokenut kun Ilves oli paskin koko liigassa ja se söi miestä. En olisi kestänyt silloin jos joku olisi ottanut sen vitsinä.
Sitä suuremmalla syyllä luulisi, että tämä kokemus (jonka minäkin olen käynyt läpi) olisi opettanut hieman nöyryyttä? Käytöstapojen ja asiallisen kirjoittamisen alkeet olisi tosin pitänyt aloittaa jo tätä aiemmin?Olen kokenut kun Ilves oli paskin koko liigassa ja se söi miestä. En olisi kestänyt silloin jos joku olisi ottanut sen vitsinä.
Se on ollut vähissä yhden pronssin jälkeen. Toki, en ole Ilves-foorumilla vieraillut, mutta täällä JAssa kyllä materiaalia löytyy vaikka muille jaettavaksi.Tietty nöyryys pitää olla asioissa.
Valitettavasti ei ehdi, menee ensi viikkoon. Huomisen pelin aikana minulla on onneksi muuta tekemistä. Kaverin tuparit eli taidan ryypätä.Tuleeko toimitus vielä tänään? Pääsisit heti purkamaan pahimmat höyryt.
Myyrän Ilves oli kieltämättä oma juttunsa, mutta Pennasen Ilves vetää käytännössä 100 % samalla pelikirjalla kuin Tapolan Tappara.No kaikki olen nähnyt ja kyllä tuossa 2 aivan erityylistä jengiä on ollut vastassa.
Hmmm...riippuu varmasti vastustajasta. Sporttia vastassa kyllä on ollut 2 eritavalla pelaavaa joukkuetta. Tapparalla on vahva joukkue, kuten Ilveksenkin, mutta näkisin Pendon Ipan siltikin muuntautumiskykyisempänä kuin Tapolan orkesterin. Pudotuspelit tietysti on oma maailmansa ja voi pakottaa Ilveksen Tapparan tyyliseen peliin. Pöytä pyyhitään ja palataan nollapisteeseen. Saas nähdä.Myyrän Ilves oli kieltämättä oma juttunsa, mutta Pennasen Ilves vetää käytännössä 100 % samalla pelikirjalla kuin Tapolan Tappara.
Jos Kontiolan naama miellyttää enemmän kuin Lehterän, niin se ei ole tyylistä kiinni. Toki sen saa kertoa, mutta turha väittää sen johtuvan "pelityylistä"...
Ei voi muutakuin kysäistä, että mitä v****a?Teillä vaasassa vaan naureskellaan ja heitellään vitsiä, vitsi te olettekin. Kaikille olisi hyvä jos vaasa ja Hiltunen potkittaisiin vittuun koko liigasta. Voisitte vitsailla mestiksesissä oman tasoisesten kanssa. Kukaan ei jää kaipaamaan.
No ei kyllä mielestäni pelaa. Siinä missä Tappara pelaa sihvoslaisittain "mitä peli pyytää" äärimmäisen hiotusti, Ilves taas pyrkii enemmän rikkomaan sitä kaavaa ja yllättää vastustajaa rikkomalla pelin rytmitystä ja kääntämällä edelleen enemmän nopeilla käännöillä. Nykyään vaan viime kauteen erona Ilves tekee sen niin, että puolustusvalmius pidetään parempana ja viisikko tiiviimpänä. Ilves on säilyttänyt paljon siitä, mitä viime kaudella pelissä oli vahvuuksina, samalla vahvistaen heikkoja kohtia.Myyrän Ilves oli kieltämättä oma juttunsa, mutta Pennasen Ilves vetää käytännössä 100 % samalla pelikirjalla kuin Tapolan Tappara.
Jos Kontiolan naama miellyttää enemmän kuin Lehterän, niin se ei ole tyylistä kiinni. Toki sen saa kertoa, mutta turha väittää sen johtuvan "pelityylistä"...
Hyvin kirjoitettu. Ajattelitko joskus itsekin alkaa noudattamaan trollailun sijaan?Tietty nöyryys pitää olla asioissa.
Tapparalla on vahva joukkue, kuten Ilveksenkin, mutta näkisin Pendon Ipan siltikin muuntautumiskykyisempänä kuin Tapolan orkesterin
Sorry, joku pääsi minun tilille. Poistan tämän tilin nyt, yritin poistaa ne viestit mitkä tuli. Hyvää jatkoa kaikille.
Juu kyllä katson. CHL on oma maailmansa. Ei Liigan sarjapelien kanssa samaa kastia. Voittihan JYP myös CHL mestaruuden, mutta ei Liigassa menestys ollut samaa. Kuten sanoin olen Sportin kannattaja, joka on pelannut monta ottelua, niin Ipaa kuin Tapparaa vastaan. Ilves tuo aina vastustajana jostain syystä extraa vs Tappara. Tapparalta aina osaa odottaa samaa, kuin taas Ilves osaa yllättääEdelleen toistan kommentin katso näitä pelejä…vinkkinä voisin heittää Tapparan CHL pelit ja pelitavalliset jutut
Ennen kuin ylimielisyys pippeli jysähtää, niin kannattaa muistaa, että Ilves organisaation päätös oli pelata kiekkoa nykypäivänä Hakametsässä/Ylöjärvellä.
Eikä myöskään päättänyt jatkaa Hakametsässä. Toki Honkalehto tällaista pohti julkisuudessa, mutta päätöstä siitä ei koskaan tehty.Joko jysähti? Toivottavasti et loukkaantunut?
Ilves organisaatio ei ole koskaan päättänyt edes Manngardin aikana pelata kiekkoa Ylöjärvellä.
Suosittelen luopumaan joksikin aikaa tajuntaa hämärryttävistä nautintoaineista.
Minä en ole odottanut. Toivon kyllä yhä, että Ilves saisi finaalissa kohdata jonkun aivan muun seuran kuin Tapparan. Ei tuo ole kyllä mikään unelmafinaali minulle, vaan aivan sen vastakohta.Sellaista finaalia on kuulkaa odotettu 65 vuotta, joten back off muut.
Voi olla Tampereella pumppuvikaisia paljon, kävisi tämmöisessä skenaariossa miten kävisi. Ei itsellä pumppu ainakaan kestäisi. Toki mielummin Tapparalle häviää kuin esim Lukolle tai Kärpille. Tappara on perinteinen hieno seura vaikka aina tuoksinnassa kinastellaankin keskenään.Nythän tää näyttää ihan hyvältä, kun alkaapi jiäkiakkomatemaatikkojen mukaan olla lähestulkoon varmaa, että joko Tappara tai Ilves voittaa runkosarjan. Mikä taas sitten tarkottaisi, ettei näiden tarvi olla pudottamassa toista pois finaalista, vaan keskinäinen kohtaaminen on vasta siellä huipentumassa. Toki tykkäis Tapparalle tämänkin tittelin, mutta eipä tuo haittaa isommin jos sentää kakkossija pysyisi. Siinä 99,5 prosentin varmuudella tulevassa paikallisfinaalissa kun ei kotiedulla enää ole merkitystä. Sellaista finaalia on kuulkaa odotettu 65 vuotta, joten back off muut.
Kyllä sitä henkisesti kannattaa jo alkaa varautumaan paikallisfinaaliin. Itse en kyllä anna muille kokelaille kauheasti palaa tamperelaisia vastaan, Lukonkin alkukauden hurmos on historiaa. Vaikea nähdä, että ryhmästä Pelsut, KalPa, Kärpät olisi kellistämään 7 pelin sarjassa Tapparaa tai Ilvestä. IFK hurmoksessa tai Lukon uudelleen syntyminen voi pistää kapuloita rattaisiin. Tää on mun näkemys.Voi olla Tampereella pumppuvikaisia paljon, kävisi tämmöisessä skenaariossa miten kävisi. Ei itsellä pumppu ainakaan kestäisi. Toki mielummin Tapparalle häviää kuin esim Lukolle tai Kärpille. Tappara on perinteinen hieno seura vaikka aina tuoksinnassa kinastellaankin keskenään.
Mitä vittua? :DToki mielummin Tapparalle häviää kuin esim Lukolle tai Kärpille.