WestCoast110
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Giallorossi
Näkisin itse, että jos IFK:n kelkka kääntyi nyt, eli nuo viimeisimmät pelit ovat uusi suunta, niin toivo elää. Jos tulee vielä notkahdus ja sitten yritetään nousua taas niin on liian myöhäistä. Nyt pitää olla raiteet suorat tai kuuden sakki jää haaveeksi.Mä olen myös skeptinen HIFK:n suuren nousun suhteen. Aika vaikeaa on kun edellä olevia joukkueita tuohon kuuden joukkoon on lukumääräisesti iso joukko. Esim. sijan kuusi alapuolella olevista joukkueista ei kukaan muu saisi pelata tykkiä loppukautta ja ylempänä olevista jonkun pitäisi pelata huono loppukausi.
2 p/o tahtiin en HIFK:n osalta nähdyn perusteella usko. Vaatisi Halosen pistämistä kilometritehtaalle ja useampaa tarpeeseen tulevaa hankintaa. Yv-pakkia, pelintekijöitä hyökkäykseen noin esimerkkinä. Ja Taposen pariksi jonkun muun kuin Halosen.
10 joukkoon taas jos IFK ei pääsisi puhuttaisiin melkoisesta skandaalista jo. Ja tuossa joukkue on nytkin käytännössä kiinni jo, vaikka tuntuu koko alkukausi olleen todella surkeaa. Kertoo paljon siitä, mikä on oletusarvo IFK:n otteista, kun taas vastaava rämpiminen on monen muun joukkueen kannattajalle "business as usual" kaudesta toiseen.