On mielestäni epäreilua vertailla Langhameria ja Westerholmia keskenään. Toisen joukkue on yksi Liigan parhaimmista, kun taas toisen joukkue on tuleva Liiga-jumbo. Molemmat ovat todella kovia maalivahteja, minun on hankala luoda heille järjestystä kumpi on parempi.
Hieman HIFK:stä. Samaan aikaan nautin todella kovasti kun HIFK kyntää, mutta samaan aikaan harmittaa. Olisi niin hienoa, jos Kärpät pelaisi HIFK:n kanssa tosipelejä jo runkosarjassa, jossa otetaan mittaa tuleviin välieriin tai jopa finaaleihin. Tällä menolla HIFK:n kausi tulee olemaan todella surkea farssi. Joukkue on koottu, HIFK:n odotuksiin nähden, todella surkeasti. Jos nimilistaa katsoo niin onhan siellä hyviä pelaajia kuten esimerkiksi Julius Nättinen, Ilari Melart, Otto Paajanen jne. Jossain HPK:ssa, KalPassa tai Jukureissa nuo olisivat huippuhankintoja. HIFK:ssä ne ovat ihan hyviä hankintoja, mutta kun seuran kulttuuri on ollut liian kauan jo sen verran kehno, että nuo eivät riitä. Ensimmäistä kertaa mun Liiga-seuraamisen aikana HIFK ei herätä minkäänlaista pelkoa. Mulle on oikeasti, ilman mitään provosointia, suuri pettymys jos Helsingissä Kärpät ottaa vain kaksi pistettä kolmen pisteen sijaan. En tiedä ketä pitäisi syyttää siitä, että HIFK on tällä hetkellä kädenlämpöinen todella laimea joukkue. Ville Peltonen ja Tobias Salmelainen tulevat ensimmäisenä syytöslistalla mieleen. Vaikka joukkue onkin huonosti rakennettu HIFK:n yleiseen tasoon nähden, niin onhan se silti ihan ylikylän joukkue joihinkin ässiin, sporttiin tai saipaan nähden. Tämän takia pidän Ville Peltosta tällä hetkellä Liigan huonoimpana päävalmentajana. Tämä lienee yleinen opetus jokaiselle seuralle siitä, kuinka tunne ei saa antaa liikaa valtaa. Jos HIFK:n päävalmentaja olisi tällä hetkellä joku muu kuin oma seuralegenda, niin potkut olisivat todella lähellä. Tällä hetkellä en usko että Peltosen potkut ovat lähellä.