lusmumuumi00
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Hienoa, miten ei rahalla ja harjoilla ängetä kärkeen
Aina kun jollain on massia päällä, niin joku läski alkaa vinkumaan.
Hienoa, miten ei rahalla ja harjoilla ängetä kärkeen
Varmasti aika lähellä, mutta jos Kerhokin on samoilla sijoilla Jukurien kanssa, niin onko OJ edelleen selvä valinta?
Lukko romahtaa, Jukurit sulaa, Tappara taapertaa, Hifki kärsii, Ilves nyhjää,...
Mestaruus jää taas jakamatta.. ei Koronan takia, vaan koska kaikki ovat liian huonoja.
Päiväkerho vai yökerho ?Onneksi meillä on Kerho.
Päiväkerho vai yökerho ?
En sit tiedä, mutta kolmikko Rindell/Tuppurainen/Pulkkinen saattoi olla aika kallis vs. kuusikko Räty/Tiuraniemi/Batna/LarsenMaksimov/Puistola. Tuossa saattaa olla kaksi yhden hinnalla suht. lähellä. Toki noiden lisäksi lähtenyt on vielä Haarti ja Afanasiev ja sisäänpäin on kävellyt Peltomäki, Kaarlehto ja viimeisenä Tuomaala.
Missä on lukenut että Kärpät maksaa Rindelin ja Jukurit Rädyn palkan. Ja kukaan järkevä ammattiurheilija tuskin ilman kompensaatiorahaa purkaa sopimustaan, kun mistään muualta tustkin on saamassa yhtä arvokasta tilalle tämänkauden näytöillä case Tuppurainen. Kuka Pulkkinen? Kallis? Veikkaan että tuon listauksen halvimpia pelaajia kaikkiaan. Larsen ei varmasti ole halpa. Muutakuin mahdollisen artisti sopparin takia. Sama Maksimov.Onhan tuosta myös ovet käyneet toiseenkin suuntaan. Tuskin esim. Tuppurainen ihan pullarahoilla pelasi. Lisäksi esim. Rindell lähti ykköspakkina kauteen, joten tuskin oli halvimpia pelaajia.
Lisäksi on sitten näitä, joilla varsinainen palkan maksaja on meren takana (Räty, Tuomaala).
Onneksi meillä on Kerho.
Se ainoa jolla on sitä voittamisen kulttuuria.
Markoista siirryttiin Euroon jo parikymmentä vuotta sitten. Toki arvostan vähän vanhempiakin kulttuurin tuul(ol)ahduksia.Kulttuuria isolla Kyyllä
Markoista siirryttiin Euroon jo parikymmentä vuotta sitten. Toki arvostan vähän vanhempiakin kulttuurin tuul(ol)ahduksia.
Itse arvostan eniten omia mestaruuksiani. Siis ihan itse saavuttamiani. En tosin tosin ymmärrä, miten kulttuurin arvostaminen yleisesti vei ajatuksesi jonkun toisen saavuttamien mestaruuksien arvostamiseen.Itse olen sen verran oman elämäni sankari, että arvostan niitä mestaruuksia, jotka on saavutettu oman elämäni aikana.
No, joku tusina niitä on, nää on näitä...
Perinteistä puheenollen.. TBK:n ensimmäiset pelit olivat Ilveksen kakkosjoukkuetta vastaan. Ei toki minun elinaikanani.Itse arvostan eniten omia mestaruuksiani. Siis ihan itse saavuttamiani. En tosin tosin ymmärrä, miten kulttuurin arvostaminen yleisesti vei ajatuksesi jonkun toisen saavuttamien mestaruuksien arvostamiseen.
Tokihan saat arvostaa ihan mitä haluat. Arvostuksesi viestiäni kohtaan ei toki ollut hääppöinen. Yllättynyt en toki ole.
Perinteistä puheenollen.. TBK:n ensimmäiset pelit olivat Ilveksen kakkosjoukkuetta vastaan. Ei toki minun elinaikanani.
Tappara oli tuolloin vielä perustamatta.. siksi TBK pelasi.Mutta tuomarit olivat kaikki entisiä Ilveksen pelaajia.
TBK:n ja Tapparan pelaajilla oli muitakin hommia, mutta ipalaisille kelpasi pienet lisämassit...
Kaikki kiekkoa seuraavat tamperelaiset tietävät, että Tappara se vaan jäätä kuluttaa, mutta Ilveksen miehet sen joutuvat aina kunnostamaan jälkeenpäin...
Tapparalaiset sitten maksavat sen työn veroluontoisilla maksuillaan..
IS kirjoitti:Kokoonpano on lähes käsittämättömän laadukas siihen nähden, että seura lähti kauteen Liigan pienimmällä, 1,45 miljoonan euron pelaajabudjetilla.
– Siihen on vähän jouduttu lyömään lisää, kun on pitänyt reagoida loukkaantumisiin, mutta ei merkittävästi, Hakkarainen tarkentaa.
– Piti pelaajille puhua, ja tällä hetkellä meillä on näyttöjä meidän arjesta, että miksi tänne kannattaa tulla, hän valottaa konsteja, joilla hyviä hankintoja on saatu Mikkeliin houkuteltua.
– Pitää muistaa, että jos meille on tullut pelaajia, on meiltä myös lähtenyt pelaajia. Pelaajasopimus puretaan yhteisymmärryksessä, ja tulee muutoksia. Siinä olemme onnistuneet tällä kaudella todella hyvin.
Linkki juttuun:IS kirjoitti:...
Tieto yksilöiden kehittämistä painottavasta Jokisen valmennustyylistä on kiirinyt ympäri kiekko-Suomen – kenties kauemmaskin.
– Päivittäin pelaajia tarjotaan, että kyllä kiinnostusta on kovin paljon. Enkä rajaisi sitä pelkästään nuoriin pelaajiin, Hakkarainen huomauttaa.
Tervetuloa Kalevankankaalle, Tampereelta ei pitkin tänne ajele.Odotan innolla kärkikamppailua Jukurit - Ilves.
Ilves on kuudessa viimeottelussaan vienyt kolmannet erät 11-0 ja on 14:sta ottelun pisteputkessa.
Odotan siis, että Ilves haastaa Jukurit tosissaan.
Vai tähänkö putki katkeaa.. joskus se kuitenkin...
Hieno peli tulossa.
Odotan innolla kärkikamppailua Jukurit - Ilves.
Ilves on kuudessa viimeottelussaan vienyt kolmannet erät 11-0 ja on 14:sta ottelun pisteputkessa.
Odotan siis, että Ilves haastaa Jukurit tosissaan.
Vai tähänkö putki katkeaa.. joskus se kuitenkin...
Hieno peli tulossa.
Ikinä ei lopu mielikuvitus näistä käytettävistä mittareista. Kun ei 1-30 pelin kuntopuntarit tai voittoputket enää riitä niin kolmannet erät sun muut pisteputket vertailuun!
Ei siis pahalla, varmasti mielenkiintoinen koitos tulossa, kunhan vaan tuo tilastojen vääntäminen posin löytymiseksi hieman nauratti...
Toki toki ja ihan mielenkiintoisia juttuja tavallaan. Enkä väheksy Ilveksen virettä....No eiköhän juuri noille tilastoille oo paikkansa, etenkin pisteputkelle, kun siinä puhutaan seurahistorian pisimmästä(sivuaa sitä) sellaisesta.