Mukavaa, että kirjoitukset aiheuttavat sinulle mielihyvää. Kannattaa seurata jatkossakin tarkasti palstaa ja Lukon otteita.Onhan tämä ihan hauska lukea näitä Lukko-kannattajien keulimisia. Monelta tuntuu vain unohtuvan se kylmä fakta, että jossain vaiheessa pudotuspelejä sieltä tulee se Tappara vastaan.
Tekeminen on silti juuri nyt erinomaisen näköistä vailla mainittavia heikkouksia, joten nautitaan siitä. Ilveksen kanssa atm selvästi parhaat jengit, mutta mitään mestaruuksia on turha vielä jaella.
Onkos jossakin kattavaa listaa näistä Liiga seurojen NHL-lainauksista?Joukkopako edessä SM-liigasta – ”Tämä on erikoinen tilanne”
NHL-lainapelaajat ovat poistumassa lähiaikoina. Ilves, HIFK ja Pelicans kärsivät eniten.www.is.fi
Näitä kuntopuntareita voi jokainen pyöritellä eri ottelumäärillä ja vaihtuu ykkönen, mikä nyt itselle parhaalta näyttää.Todetaan varovasti, että siitä huolimatta Pelicans on tällä hetkellä selvästi paras jengi 10 -ottelun kuntopuntarissa.
HIFK:Onkos jossakin kattavaa listaa näistä Liiga seurojen NHL-lainauksista?
Kannattaa listata vaan pelkät mahdolliset lähtijät. Björkvist on koko kauden laina ja taas Tuulola taas on joulukuun optiolla Kouvolassa. Tosin näillä näytöillä ei pelkoa lähdöstä.HIFK:
Emil Bemström
Otto Koivula
Joona Luoto
Antti Suomela
HPK:
Emil Larmi
Kristian Vesalainen
Tarmo Reunanen
Ilves:
Lukas Dostal
Juuso Välimäki
Matias Maccelli
Arttu Ruotsalainen
Barrett Hayton
Joona Koppanen
Lassi Thomson
Jukurit:
Vitali Abramov
JYP:
Ty Dellandrea
Veini Vehviläinen
KalPa:
Eetu Luostarinen
Otto Leskinen
KooKoo:
Kasper Björkqvist
Kärpät:
Jesse Puljujärvi
Janne Kuokkanen
Lukko:
Aleksi Saarela
Ville Heinola
Pelicans:
Oskari Laaksonen
Julius Honka
Niclas Almari (koko kauden laina)
Jesse Ylönen
Otto Somppi
SaiPa:
Jacob Moverare
Eetu Tuulola
TPS:
Ukko-Pekka Luukkonen
Evan Weinger
Timur Ibragimov
Ässät:
Andreas Borgman
Markus Niemeläinen
Nick Merkley
Jesperi Kotkaniemi
Ei ole sopimusta vielä.Oliko Saarelalla jo sopimus johonkin? Eikö vielä ole ilman jatkoa?
Oliko Saarelalla jo sopimus johonkin? Eikö vielä ole ilman jatkoa?
Näitä kuntopuntareita voi jokainen pyöritellä eri ottelumäärillä ja vaihtuu ykkönen, mikä nyt itselle parhaalta näyttää.
Todetaan varovasti, että siitä huolimatta Pelicans on tällä hetkellä selvästi paras jengi 10 -ottelun kuntopuntarissa.
Tuskin kukaan kuvittelee jonkun Pelsun vievän mestaruutta Lukon edestä (jos edes voittaa), mutta mikä siinä on niin vaikeaa myöntää, että noin on kymmenen viime ottelun pelit menneet.Pelicans 10ott 26pts maaliero +21
Lukko 10ott 24pts maaliero +27
Ilves 10ott 24pts maaliero +23
Tuossa kun vielä on matkassa muuttujia vastustajien jne poissaolojen muodossa, niin ihan kova statement määrittää noista kolmesta selvästi paras joukkue.
Tämä vaihtoehto sopisi mulle ainakin mitä parhaimmin.Ei oo ja tuskimpa Saarela saakaan NHL sopparia. Änärissä kun pitäis myös jakaa sitä kiekkoa. Ja puolustaakin täytyis sillon tällön.
Tuskin kukaan kuvittelee jonkun Pelsun vievän mestaruutta Lukon edestä (jos edes voittaa), mutta mikä siinä on niin vaikeaa myöntää, että noin on kymmenen viime ottelun pelit menneet.
Itse toivoisin mestariksi vaikka vihdoin Lukkoa kun eivät ole ärsyttävyyteen asti ehtineet niitä voitella ja hieno viime kausikin jäi ikävästi kesken. Mutta jos tuo @Jari66 ei ole manipuloinut jotenkin näitä tilastoja niin uskon kymmenen viime ottelun puntarissa Pelsujen olevan kovin. Sitähän hän kai selitti eikä muuta.
Ehkä ymmärsin sitten väärin sun viestisi. En tiennyt mistä muuttujista ja poissaoloista sitten kerroit, laskin ne väsyneesti jotenkin jarin faktoja laimentaviksi seikoiksi. Ehkä et tätä tarkoittanut.En mä tiedä etkö sisäistänyt mun viestiä yhtään, vai mistä revit että olisi vaikea myöntää että pelit on mennyt noin? Niinhän mä itsekin sanoin. Ja totesin että noiden tilastojen perusteella on hyvin vaikea sanoa kenestäkään että olisi toista selkeästi kovempi.
Ja ehkä se sopii Allullekin. Näyttää viihtyvän kun saa vaan pellailla, eikä tarvii tehä töitä niin tosissaa. Ja riittihän se isäukollekin, eikä Pahin urassa oo mitään häpeilemistä.Tämä vaihtoehto sopisi mulle ainakin mitä parhaimmin.
Ja ehkä se sopii Allullekin. Näyttää viihtyvän kun saa vaan pellailla, eikä tarvii tehä töitä niin tosissaa. Ja riittihän se isäukollekin, eikä Pahin urassa oo mitään häpeilemistä.
Ja pitkät kesälomatkin taitaa viehättää Allua siinä missä isäukkoakin.