Vai oletko itse sitä mieltä että Hytösen ja Louhivaaran hankinta tekee JYPistä selvän mestarisuosikin? Vai oletko eri mieltä heidän odotuksistaan ensi kaudelle mitä minä olen ennakoinut? Kerro toki mielipiteesi.
Minä vastaan tähän puolestani: Hytönen on seuraikoni, mies jonka paita nousee kattoon uran päätyttyä. Taidot on varmasti tallella, kokemusta, johtajuutta ja JYPin pelitapaan soveltuva pelaajatyyppi sataprosenttisesti. En tiedä, mitä odotat, vai odotatko mitään, mutta Hytönen on ensi kaudella yksi liigan eniten johtajuutta kentälle tuovia yksilöitä. Tämän päälle tulee varmasti tehoja, vaikkei mitään pörssivoittoja kalastelisikaan. Hytönen ei mestaruuksia takaa, mutta sellainen palanen on kuitenkin, että jos muu joukkue kohdalleen loksahtaa, niin sen mahdollisuuden todennäköisyys kyllä lisääntyy. Louhivaara tulee kilpailemaan varmasti liigan parhaan kahden suunnan pelaajan tittelistä, tekee tehoja, on loistava alivoimilla jne. Kummallakin pelimannella on hurrikaanisydän, joten kaikki pannaan logon puolesta likoon, varmasti. Siihen kun lisäät muut tulleet ja jääneet, et varmaan sinäkään kehtaa kiistää, etteikö tuo jengi omaisi eväät kannun tavoitteluun ihan vakavassa mielessä. Joukkue ei siis ole kuitenkaan edes tässä, vaan tiedossa on tulevia palasia lisää ja tuskin huonompia, kun tähänkin asti tulleet. Kaikenkaikkiaan JYP on siis aikaisessa vaiheessa hyvässä, jollei erinomaisessa kuosissa tulevaan kauteen. Miljonäärijoukkueet tietenkin lyövät varmasti kovat jengit tiskiin aikanaan, mutta vaikea kuvitella, että kovastikaan kummallisempia rostereita saataisiin liigaan naarattua edes rahalla, kun ympäröivät sarjat palkanmaksussa kykenevät aina nokittamaan liigan halutessaan.