Täälähän on saatu melkoinen pöhinä päälle, eikä vielä edes puolet jengeistä ole julkaissut lopullista rosteriaan.
Joku sanoi että Pat oli oikeassa veikatessaan Sporttia Ässien edelle, Samainen nimimerkki sanoi myös että Sport sijoittuu HIFK;n edelle runkosarjassa, tarkoitan sitä että, kyllähän sitä johonkin osuu kun haulikolla sisätiloissa ampuu. Ei siis hirveesti painoarvoa kannata noille arvauksille heittää.
Sport on kyllä sellainen Organisaatio että, sitä on pikkuhiljaa pakko ruveta arvostamaan, erittäin hyvää duunia tehty siellä nämä liiga vuodet ja taas nokitettu rosteria ylöspäin. Hyviä hankintoja ja ennen kaikkea, vakuuttavia nimiä ei mitään toivotaan toivotaan tapauksia, vaikkakin onhan Viitaluomassa pieni floppi riski, muttei mitään sen isompaa. Itse luulen ja toivon että, Ville vetää hyvän kauden.
Lukkokin mielestäni vahvistunut joka osa-alueella, veskat mennyt vähän alaspäin, mutta lähinnä ero tulee kakkosesta eikä pelaavasta veskarista. Kyllä! minä kuulun niihin ketkä ei nähnyt Zapolskin loistokkuutta, torjuu peittämällä eikä ole kovin iso siihen torjunta tyyliin. Ainakin meitä vastaan pelatessa oli monta kertaa niin että Zapolskista tehtiin turhaan hyvä. Joo tilastot sitä ja tätä. nielen sanani vasta siinä vaiheessa kun edessä puolustaa vähemmän organisoitu joukkue ja herra seisoo päällään voittaen pelejä. :) En tykkää myöskään King Lundqvistin tyylistä torjua ja näissä mielestäni jtn samaa. hyvä veskari kyllä mutta ei omaan makuun. Älkää pliis pahottako mieltänne, varmasti rakas pelaaja Raumalaisille ja sen rakkauden teille suon, ilomielin. Kähkönen täyttää Raumalle jätetyt maalivahdin saappaat varmasti, ongelma tulee sitten kun, Kaapo loukkaantuu. Karjalaisen Antti ei ole tasoaan vielä näyttänyt.
Oliko niin ettei Ässiin ole tulossa enään kärki sentteriä? Kerälä ei kyllä riitä millään, vaikka nostaisi tasoaan napsulla ei olisi siltikään ykkösen cena. Ainakaan liigassa. Kerälä, Makkonen, Kiilholma, Kuparinen ei ole kyllä pesun kestävä sentteri nelikko. Teillähän on neljä (4) kpl kolmos senttereitä. Kuparinen tietenkin ihan siinä 100% kunnossa tätä vosi olla muttei ole pelannut sillä tasolla aiakaan kolmeen vuoteen.
Jukurit näyttää kyllä näistä kolmesta liiga nousiasta ekalla kaudellaan kaikkein hajuttomalta. on niin tasasen harmaata paskaa että herättää jopa pienen vihan. Toivottavasti olen väärässä ja pistää kapuloita rattaaseen huolella.
Tiukka vääntö tulee olemaan sääli playoffeihin pääsystä, luulen että erot sielä alaviivan tuntumassa on entistäkin pienemmät.