muuttohaukka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport, Wasa Royals
Jumalaton älämölö täällä syntynyt yhdestä pelaajasta jonka jokainen kuitenkin tunnustaa täydelliseksi arvaksi. Näkisin, että Newton voi parhaassa tapauksessa olla jopa liigan parhaimmistoa, pahimmassa tapauksessa pystyy tekemään 10-15 pistettä YV:llä, mutta omassa päässä tilannenopeus ei riitä (oma veikkaus, että totuus löytyy jostain sieltä väliltä). Mies itse kuvaili jossain haastattelussa itseään hyökkääväksi puolustajaksi, joka mielellään lähtee tukemaan hyökkäyksiä, mutta jos ei siihen pysty pyrkii ainakin antamaan laadukkaan ensimmäisen syötön. Korosti kuitenkin, että pyrkii hoitamaan puolustustvelvoitteet myös huolella. Pelejä AHL:ssä saanut aika epätasaisesti, vaikka viimeinen visiitti tilastojen valossa sujui varsin mallikkaasti.
Henkilöskouttauksen olettaisi ainakin olevan kunnossa, sillä varmasti niin Lutia kuin Radio-Mikkoa on konsultoitu huolella (Luomala siis loppukaudesta samassa joukkueesa, Brennanin kanssa pelannut AHL:ää). Mitään case Tessier-uusintaa siis tuskin nähdään, vaikka kukapa sen tietää kun Masa on asialla.
Jos nyt palautetaan keskustelua voimasuhteiden vertailuun, niin Tapparahan ilmeisesti hankkinut takalinjoilleen oman spagettimestarin (itse asiassa nettiskouttasin kyseistä kaveria joskus syksyllä). Tästähän saadaan kunnon taistelupari aikaiseksi. Oma veikkaus on, että Newton vetää pidemmän korren.
Henkilöskouttauksen olettaisi ainakin olevan kunnossa, sillä varmasti niin Lutia kuin Radio-Mikkoa on konsultoitu huolella (Luomala siis loppukaudesta samassa joukkueesa, Brennanin kanssa pelannut AHL:ää). Mitään case Tessier-uusintaa siis tuskin nähdään, vaikka kukapa sen tietää kun Masa on asialla.
Jos nyt palautetaan keskustelua voimasuhteiden vertailuun, niin Tapparahan ilmeisesti hankkinut takalinjoilleen oman spagettimestarin (itse asiassa nettiskouttasin kyseistä kaveria joskus syksyllä). Tästähän saadaan kunnon taistelupari aikaiseksi. Oma veikkaus on, että Newton vetää pidemmän korren.