3. Tappara
14. Ässät
Perustelut vie niin paljon tilaa, että jätän ne tästä pois. Yv:llä voin toki laittaa niitä tulemaan.
Älä toki jätä perusteluita pois.
3. Tappara
14. Ässät
Perustelut vie niin paljon tilaa, että jätän ne tästä pois. Yv:llä voin toki laittaa niitä tulemaan.
On varmaan helpompaa laittaa ne perustelut tänne, koska kyllä suurin osa ihmisistä haluaa kuulla perusteluja silloin kun lista on paljon valtavirrasta eroavasti rakennettu, kuten sinun listasi muutaman joukkueen osalta.Perustelut vie niin paljon tilaa, että jätän ne tästä pois. Yv:llä voin toki laittaa niitä tulemaan.
12.Ässät (Mave on hyvä, mutta uskon Saarelan ja Tähtisen floppaavan, eikä Hiseynkään fysiikka riitä tasoaan nostaneeseen SM-liigaan. Sori.)
Ilves parantanut koko ajan peliään kuin sika juoksua. Yllättää monet. Eilenkin puhdas voitto Jokereista.
Tässä maassa tuskin yksikään sika on juossut kovin pitkälle ennen pataan joutumistaan. Että sikäli osuva vertaus Ilveksen rosteria katsellessa.
Onko Hiseyllä osteoporoosi tai muu fyysisesti heikentävä sairaus? Fysiikka kun kuitenkin kesti 05-06 kaudella SM-Liigassa, kun elettiin vielä ns. kahva-aikaa. Eikä kadonnut kuvasta fyysisesten playoffienkaan aikana.
Mitä tämä SM-Liigan tason nousu nyt tarkoittaa? Tarkempaa vihellyslinjaa vai? Sehän vain suosii Robia!
Hillitöntä settiä. Menee samaan kastiin sen kanssa, kun joku oli tarkkaillut Sakari Salmista Vaasan turnauksessa, vaikka Salminen oli silloin nuorten maajoukkueen matkassa.En tiedä johtuko fysiikasta vai mistä, mutta mitä itse viime kaudella näin, ja mitä raporttia rakkaasta länsinaapurista tuli, niin Hisey oli suhteellisen heikko jopa Ruåtsin divarissa..
En tiedä johtuko fysiikasta vai mistä, mutta mitä itse viime kaudella näin, ja mitä raporttia rakkaasta länsinaapurista tuli, niin Hisey oli suhteellisen heikko jopa Ruåtsin divarissa.
Hillitöntä settiä. Menee samaan kastiin sen kanssa, kun joku Pelicans-fani oli tarkkaillut Sakari Salmista Vaasan turnauksessa, vaikka Salminen oli silloin nuorten maajoukkueen matkassa.
En tiedä johtuko fysiikasta vai mistä, mutta mitä itse viime kaudella näin, ja mitä raporttia rakkaasta länsinaapurista tuli, niin Hisey oli suhteellisen heikko jopa Ruåtsin divarissa..
Ei se mikään sateentekijä edellisellä Suomen vierailullakaan ollut joten ei ole mitään edellytyksiä sille että kaveri nytkään mikään kummoinen olisi.
Vähän tarkkuutta niihin heittoihinkin. Ottamatta kantaa muuten tähän Hiseyn tasoon, vaikka ei Rob mikään tähtihankinta ole missään nimessä.
Hillitöntä settiä. Menee samaan kastiin sen kanssa, kun joku Pelicans-fani oli tarkkaillut Sakari Salmista Vaasan turnauksessa, vaikka Salminen oli silloin nuorten maajoukkueen matkassa.
Pata kattilaa soimaa vai miten se menikään...?
Tässä ketjussa on kyllä niin hillitöntä settiä nämä perustelut ettei paremmasta väliä.
Tässä muutama tähtihankinta täksi kaudeksi SM-liigaan:
Markkanen - Jokerit
Nurminen - HPK
Lehtonen - Kärpät
Immonen - Jyp
Jos viittaat siihen, etten pidä Hiseytä tähtihankintana, perustelut ovat hyvinkin selkeät.
Niin taisit pahoitellakin. Virheitähän me kaikki tehdään silloin tällöin, kuten esim. minä tuossa edellisessä viestissäni, kun muistelin Pelicans-faniksi.#55 ilmoittautuu.
Blackielle tiedoksi että pahoittelin virhettäni heti perään, ja olen sitä mieltä ettei kyseinen episodi liityy mitenkään tähän ketjuun. Niin ja Kärppien miehiä olen.