Viime kaudella Tapsu tuli täysin yllättäen ja kyselemättä takavasemmalta työntämään sormea mun korvaan.Kun täällä on ollut juttua Tapparan maskotista, niin haluaisin esittää siihen liittyen kysymyksen palstan tapparalaisille. Teillähän seurajohto, kuten myös monet tänne kirjoittavat, kokee fanikatsomon heiluvat liput ongelmaksi, koska ne estävät muiden katsojien näkymää kentälle. Kuitenkin sama seurajohto on palkannut maskotin, joka on varsin innokas kiipeilemään rakenteiden päällä yms. liikettä kaukalon laidoilla. Tältä syksyltä muistikuva pelistä, olisiko ollut Tappara-HIFK, jossa TV-kuvassa punapaitaiset vieraskannattajat yrittävät saada jonkin palkin päälle kiivenneen Tapsun siirtymään pois näkölinjaltaan, mutta tämä levittelee käsiään eikä pidä mitään kiirettä liikkua sivuun. Ja tämä siis ihan pitkällä sivulla. Eikö tuossa ole ilmeinen ristiriita? Toisaalta kannetaan huolta näkyvyydestä, mutta toisaalta oma työntekijä "temppuilee" näkyvyyttä peittävästi.
Kerho hävisi tuon pelin 6-1, mutta silti toi välikohtaus vitutti enemmän.
Tunnen vieläkin Tapsun prinsessahanskan pään mun korvakäytävässä.
Vituttaa itseasiassa vieläkin, jälkikäteen ajateltuna olisi ehkä pitänyt käydä käsiksi tohon elukkaan, mutta itse tilanteessa lamaannuin niin totaalisesti, että kykenin ainoastaan miettimään miten selviän ulos tuolta sirkuksesta.