Onko kokonaisuudessaan itse maalattu? Jos niin, niin on kyllä komea. Jos taas painettu, niin sitten lähtee kyllä respectit, vaikka itse tifohan silti on hieno.Hämeenlinnan tifo
Meilläpäin näitä ei ole tapana painatellaOnko kokonaisuudessaan itse maalattu? Jos niin, niin on kyllä komea. Jos taas painettu, niin sitten lähtee kyllä respectit, vaikka itse tifohan silti on hieno.
Mistä moinen epäily? Kyllähän Hämeenlinnassa on tehty hyvännäköistä jälkeä aiemminkin.Onko kokonaisuudessaan itse maalattu? Jos niin, niin on kyllä komea. Jos taas painettu, niin sitten lähtee kyllä respectit, vaikka itse tifohan silti on hieno.
En varsinaisesti epäillyt mitään, kysyin vain. Joidenkin joukkuiden kannattajaporukat käsittääkseni painauttavat tifonsa.Mistä moinen epäily? Kyllähän Hämeenlinnassa on tehty hyvännäköistä jälkeä aiemminkin.
Niin, no areenalla nähdyt kannattajaporukoiden tifot on nyt 1-0, ja vasta tällä kaudella tuota on saatu edes jotenkin mahdolliseksi. Saa nähdä koska saadaan meidänkin päässä hommat toimimaan, mutta vierastifoissa Osasto vie kyllä Onsseja 100-0, jonka lisäksi myös Hakametsässä harkkapelissä nähtiin komea tifo.Sinäänsä jännä, että Tappara vie tifosceneä Tampereella.
Turhaa te täällä selittelette. Tapparalla oli eilen tifo ja teidän avauksessa ei ollut. Teidän harjoistuspelin "Komea tifo" vaati noin 3 työtuntia, ei vakuuta.Niin, no areenalla nähdyt kannattajaporukoiden tifot on nyt 1-0, ja vasta tällä kaudella tuota on saatu edes jotenkin mahdolliseksi. Saa nähdä koska saadaan meidänkin päässä hommat toimimaan, mutta vierastifoissa Osasto vie kyllä Onsseja 100-0, jonka lisäksi myös Hakametsässä harkkapelissä nähtiin komea tifo.
Se on juuri näin. Tuossa 10 vuotta sitten oli viimeksi kovin vahvaa myötäistä, kun vielä Jokerit ja Blues olivat mukana. Vähän on tullut vaihtuvuutta Liigan puolella, mutta ei missään nimessä pelkästään heikompaan suuntaan. Kyllä eilinenkin matsi Vaasassakin osoitti myös, että jäätävällä rutiinilla kotipäädystä raikasi.Tuntuu, että joka puolella on nyt vähän semmoista positiivista pöhinää ja nimenomaan kannatuskulttuurin ympärillä. On tifoja, kasvaneita fanikatsomoita, ja -ryhmiä, kovaa tunnelmaa läpi matsien ja jatkuvaa kehityksen tavoittelua. Ja mikä parasta tämä myös ruokkii itseään, eli mitä kovempi pöhinä, sitä kovempi kehitys. Tietty nyt näin someaikana siellä taustalla saattaa painaa myös pieni kilpailuhenkisyys, joka ei meikäläistä ainakaan haittaa, kyllä sekin ajaa kehitystä komeasti eteenpäin. Tämä vauhti kun pidetään yllä, niin ei kauaa mene, että meno on kuin keski-Euroopassa konsanaan.. Hienoa nähdä ja kuulla! Yleisesti valitettavasti otsikoihin taitaa taas nousta heikot yleisömäärät, mutta jos kehitys jatkuu samalla tavalla, niin kyllä sieltä alkaa jengi löytämään sinne hallillekin.
Mitäköhän tämä mahtaa esittää? On kyllä huono katsomo tifoilulle Turusssakin.Turussakin tifoiltiin.
Nyt ei ihan aukene tämä tifo.Turussakin tifoiltiin.
Onko muusta kuvakulmasta kuvaa? Nyt näyttää kyllä pahaltaTurussakin tifoiltiin.
"Vähän" maalia ois kaivannut lisää. Vissiin maailma siinä ainakin on.Turussakin tifoiltiin.
Omasta mielestä todella epäselvä ja en ensi vilkaisulla erottanut edes tuota maailmaa. Kuulema tekstinä oli "kaikki tiet vievät Turkuun".Maailmankartta erottuu ja nuoli Suomesta Pohjois-Amerikkaan. Tekstistä en valitettavasti saa selvää, kun kiiltävästä muovista heijastuu ikävästi valot.
Sekin väärin. Eikö junnut tätäkään osaa.Omasta mielestä todella epäselvä ja en ensi vilkaisulla erottanut edes tuota maailmaa. Kuulema tekstinä oli "kaikki tiet vievät Turkuun".
Todella erikoinen valinta tuo läpinäkyvä kelmu. Valkoiselta tai mustalta taustalta olisi varmasti näkynyt paremmin."Vähän" maalia ois kaivannut lisää. Vissiin maailma siinä ainakin on.