Liigaan haluavien seurojen "auditointi" ja siihen liittyvä "napina"

  • 471 514
  • 2 594

Canis Lupus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, LuPo
Oonks mä hitaalla? Kyllä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Olen pettynyt tapaan, jolla tämä tuli.

Erittäin suuri jaksaminen Kouvolan, Mikkelin ja Turun suuntaan. Oon todella pahoillani tästä tilanteesta.

Jaksaminen? Kyllähän näillä seuroilla on parempi mahdollisuus nousuun ensi kaudella, kuin koskaan aikaisemmin. Onnea vielä Sport-faneille liiganoususta!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
En ihmettele, että katsojamäärät ovat pudonneet. Enkä ihmettele, että putoaa entisestään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Uskon vakaasti että Sport oli paras vaihtoehto, jos kerran joku piti kabineteissa nostaa, eikä se ole Sportin vika. Onnea sinne Vaasaan, ei mitään teiltä pois, mutta onhan tämä nyt vitun oksettavaa paskaa! Olisivat nyt ennemmin vaikka nostaneet sen joka voittaa tai jotain, tämä on ihan karmeaa, ei NÄIN!

Hävetkää siellä johtoportaissa!
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Puhuuko se nyt vittu kasvusta ja helvetti samaan aikaan sulkee liigan :DDD

Ymmärtääkö toi saatanan hermanni yhtään mitään jääkiekosta?!
 

makke246

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Sportin liigapaikka tietysti itseä lämmittää, mutta suorastaan oksettaa tämä paska mitä herra suolta suustaan.
Suomalaisen jääkiekon kuolema 28.2.2014 klo15.
 

Sic

Jäsen
"Se on hyvä asia myydä kaikki pelaajat ja saada kassaa kuntoon, (kun playoff paikka on mennyt ja pelataan vain merkityksettömiä pelejä, kun ei ole karsintoja)"

- Tuo on suurinta kuraa mitä olen kuullut koskaan yhdenkään suomalaisen jääkiekkovaikuttajan suusta !!!!!!!!!

RANNISTO, haista nyt jo v....!

Sä saatana, aiot tappaa suomalaisen jääkiekon kokonaan tällä menolla!

En tiedä pitäisikö tässä itkeä vai nauraa, on tuo lihavoitu tosiaan niin synkkää tekstiä että oksat pois!!
 

ReggieD

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Ducks, Shakers
Onhan tää koomista kun koko lehdistötilaisuus mennyt tähän mennessä selittelyyn, puolusteluun ja omenakurkussa lässytykseen, miksi päätettiin luopua urheilullisuudesta. 20 minuttia ja ei ole taidettu edes onnitella Sporttia. Eikös nousupäivän pitäisi lähtökohtaisessa olla ilonpäivä, mikä sarja tai maa ikinä. Onnittelut Sportille, olivat paras neljästä, mutta tää hannun näyttäminen tälle sarjalle nimeltä mestis on täysin katastrofaalista.

Ja mitä tulee tähän "ollaan päätetty kantaa tämä kustannus (ettei karsintoja ole, miten sen nyt sitten muotoilikaan)", miksei toi turisti nauranu sanoessaan ton. Itte oisin ainakin revenny, jos oisin tosissani sanonu että "joo, olen valmis päättämään, etten mene konkurssiin (kun voin sen itse päättää)". Kukapa ei olisi.

Liigaosakkaat sitä ja liigaosakkaat tätä, missä on liiton mielipide? Ainiin, eihän ne edes muista tän mestiksen olemassaoloa.
 

Wire

Jäsen
Ketä on nämä "liigan osakkaat" jotka on Jumalasta seuraavia (ylöspäin)?

"Toimikunta uskalsi lähteä eteenpäin..." Ei prkle!!!!
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Liigan puolella tätä on jo käsitelty, mutta eihän Rannisto tuolla itse puhu. Toimii vain Everin & co sätkynukkena ja suuna. Tiedä sitten vaikka olisi vatsasta puhuttava nukke...
 

Nick Neim

Jäsen
Ei vittu mitä paskaa. Pisti ihan oikeasti vituttamaan kun piti tätäkin tiedotustilaisuutta seurata.

Suomen ylin sarjataso jääkiekossa ei ole mikään urheilusarja, kyseessä on vitunmoinen viihdesirkus. Viihde, johon yhä useampi kyllästyy. Vittu mitä paskaa.
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Tämä Rannisto on kyllä ihan uskomaton klovni, mutta pakko onnitella herraa taitavasta pokan pitämisestä. Monella muulla toisi tuollaisen paskan suoltaminen saisi aikaan niin karun maun suuhun että vähän edes irvistäisi.

Ja ihan turha kuvitella, että esim. täällä Mikkelissä hirveästi mökötettäisiin kun ei nyt päästy Liigaan. Peliesityksien lisäksi muutenkin tuntui aika kaukaiselta, ja ei kyllä tällainen kabinettinousu hirveän hyvältä olisi tuntunut muutenkaan.

Aika surrealistista kuultavaa tuo yksinpuhelu. :I
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
TUTO harkitsee oikeustoimia tätä keissiä vastaan, joten eiköhän tästä saada melkoinen rumba vielä käyntiin.
 

Maanmittari

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KPK, asuinpaikkasympatiat VG-62
Rannisto, käänny ympäri! Siellä sua tuijottaa HPK:n, KalPan ja Ässien (?) logot. Jätetään se Kärpät sinne silmäkulmaan. Ovatko nämä kolme seuraa onnistuneet viihdekiekossa ja urheilullisuudessa tällä kaudella?

Jumalauta, mitä paskaa!
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
On kyllä sellasta paskaa, mitä toi soosaa ettei mitää rajaa. Ja tämän herran komennossako meidän pitäs jatkossa jatkaa? Ei vittu, mikä sahaperse!

Osanottoni KooKoo, Jukurit ja TuTo! Tulkaa perästä. Koska tää on nyt mennyt tälläseksi, niin Sport voisi luovuttaa osaltaan tämän kauden, että saataisiin mahdollisimman nopeasti seuraava Liigaan voittamalla Mestis tällä kaudella. On tää vaan upeeta, huoh!
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
"Toinen laji on jo mielikuvissa ajanut jääkiekon ohi ja meidän on regoitava.."

Ratkaisu: Poistetaan se vähäinenkin urheilullisuus.

Ei vittu mitkä spedet ovat vastuussa suomalaisesta jääkiekosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös