Joku sportti fani vois ottaa kantaa tähän...
Käskystä! Toimistolla ei ole muutamalla aikaisemmalla kaudella ole ollut ilmeisesti tälläisiä ns. "diginatiiveja", jotka osaisivat arvostaa digitaalisen viestinnän tuomaa hyötyä yritystoiminnalle. Viime aikoina tähän ollaan kuitenkin jo herätty, ja muutama vapaaehtoistyöntekijä on ottanut haltuunsa Sportin digipuolen. Amatöörejä näistäkin suurin osa taitaa olla. Itsekkin olen muutamaan otteeseen ottanut yhteyttä toimistoon, ja lähes tulkoon vaatinut itseäni mukaan ilmaiseksi kehittämään seuran digiviestintää ja verkkosivustoa, mutta toimistolla ei taideta vain yksinkertaisesti ymmärtää minkälaiset rahamäärät verkon puolelta olisi mahdollista saada. Tätä ei tosin moni muukaan kivikausimestisseura ymmärrä.
Yhteistyökumppaneillehan luotiin tällä kaudelle tämä uusi Ringside-yritykset mahdollisuus, missä on pienempiä tukijoita aikas reippaasti. Muilla seuroilla tälläiset pienemmät tukijat usein ovat samassa listauksessa isompien tukijoiden kanssa, ja tämän takia usein vääristyy seuroilla kuva tukemisesta. Toki tiedät varmaan itsekkin, että Sportilla on hieman enemmän yhteistyökumppaneita kuin tuo mainitsemasi 14 kappaletta.
Sportilla on reippaasti kehitettävää digitaalisella puolella verrattuna esimerkiksi TUTOon, joka pyörittää liigatason digitaalista viestintää, verrattuna Sportin (ja Jukureidenkin) amatööritossulätkä-tasoon.