Jos hieman avautuisi meikäläinenkin tähän Suomi-kiekon sairaaseen tilanteeseen.
Minulla tulee aina mieleen tämä "epä urheilijamainen" ajatus, että miksi aikuiset miehet yrittävät jollain ihmeellisillä terillä liukua jonkun pienen mustan lätkän perässä ja vielä siitä pitää tapella ja painia ja yrittää saada se johonkin verkkoon? Ihan hullun hommaa.
Näin olen monen ns."kulttuuri henkilön" kuullut sanovan ja tarkemmin kun tuota miettii, niin,....
Tällä yritän sanoa, että en todellakaan ole tyytyväinen näihin päätöksiin mitä viime aikoina on tehty, aivan täyttä paskaa ja kun "mikään ei muutu", kuten eräs tunnettu ja maajoukkueesakin kapteenina pelannut Sportin ex valmentaja joskus kertoi,...
Meillä täällä Kajaanissa on kova buumi nousta sinne "mehukannu" sarjaan takaisin, en vaan ymmärrä miksi?
Menot tuplaantuvat ja mitä saa palkinnoksi, jos joukkue on sijoittanut esim. miljoonan (€) budjettiin ja voittaa mestiksen, urheillulisesti se on toki hieno saavutus, mutta so what, palkinto on mehukannu ja kädenpuristus, ei rahaa, ei mahdollisuutta nousuun, ei mahdollisuutta kasvattaa pelaajabudjettia, ei liikevaihdon nousua, ei yleisömäärärien nousua, ei mielenkiintoisia ja viihdyttäviä pelaajia, ei mitään, muuta kuin isot menot ja pienet tulot sekä farmipaskaa,..
Olen muuten lopettanut seuraamisen Liigan, Mestiksen(ihan älytön nimi) ja Suomen maajoukkeiden osalta, s-sarjaa ja muita alasarjoja seuraan edelleen. s-sarjassa on kyllä vauhti hidas, mutta siellä kyllä taitavat yksilöt näkyy ja mikä parasta se on "urheilua", on mahdollisuus nousta ja pudota, on saunailtoja ja hienoja juhlia, on hieno ja tiivis tunnelma kotipeleissä ja yleisöä jopa enemmän kuin siellä "divari" peleissä.
Sen verran vielä, että nämä mielipiteet ovat kirjoittajan henkilökohtaisia, eikä liity millään tavalla Hokki Kainuu Oy:n tavoitteisiin ja tekemisiin.