Vellihousu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Niin? Eli tuettiinko tuolla kommentilla nykymenoa? Meinaa Kalpa nousi kultapossukerhoon ilman, että kukaan muu putosi heidän tilalta pois. Vähän meinaa jäi kuitenkin sellainen fiilis, että siinä oltaisiin oltu kritisoimassa nykymallia. Voihan se olla, että luen liikaa rivien välistä.
En voi puhua toisten puolesta, oma, alkuperäinen pointtini oli, että joskus se romahdus on myös hyväksi vaikka se ikävältä tuntuukin. Pohjalla käyminen kuuluu elämään, bisnekseen ja urheiluun, samoin kuin se, että alhaalta voidaan ponnistaa myös ylöspäin. Tämä suljettu sarjamalli on minun silmissäni elämän, bisneksen ja urheilun vastainen, valitettavan tyypillistä supisuomalaista "halla vie viljan" - toimintaa.
En minä sitä sanonutkaan. Kysyin vaan, kun sijoittajatkin tähän soppaan vedettin mukaan, että kumpaa mallia he luultavasti suosisivat. Eikä ne rahat suljetussakaan järjestelmässä turvassa ole. Espoon Blues. Silti uskoisin (toisaalta täysin mutua, myönnetään), että suosisivat tätä nykymallia, verrattaessa vaikka Ruotsin malliin.
En voi puhua sijoittajienkaan puolesta saatikka arvailla mitä he mahdollisesti ajattelevat. Itse liputan urheilullisen sarjamuodon puolesta, jossa jännitys säilyy myös peräpäässä loppuun asti ja jossa pienilläkin on mahdollisuus nousta. Eivät nuo vakiintuneet liigaseurat kuitenkaan niin kiinnostavia brändejä ole että samoja joukkueita jaksaisi seurata vuodesta toiseen. Uskon että raha tulee kyllä riittävän kiinnostavan tuotteen luo ja tuote on kiinnostava silloin kun siinä on myös variaatioita.