Ja näin meidän kaikkien ikioma wannabe-lakimies ratsastaa paikalle valkean ritarin tavoin pelastamaan väärin kohdelluiden päivän.
Lue itse ne säännöt esim. sivulta kuusi (6) ja kerro, missä kohtaa meni pahasti pieleen. Valitsinko liian monta pelaajaa? Olisiko voittajan pelinumero ollut pienempi kuin 1 tai suurempi kuin omatuntoni?
Ja sitten kun varmasti niin sisälukutaitoisena osasit lukea myös jälkimmäisen viestini niin ehkä myös osasit lukea, että tarkoitus ei ollut osallistua voittaakseni vaan hyväntekeväisyyden takia. Mun puolestani kuka hyvänsä olisi voinut valita kohteen, joskin sun tapauksessa se olisi lahjoitettu jonkun alkoholisoituneen persun viihderahastoon, jolloin olisin vetäytynyt vedosta. Reilua, eikö?
Mutta kuten sanottu, en tule sotkemaan betsejänne, koska se tuntuu aiheuttavan niin paljon pahaa mieltä.
No autetaan sitten yksinkertaista. Säännöissä mainitaan selvästi, että jo valittua pelaajaa ei saa valita. Miten meni noin niinku omasta mielestä?
Ja kun sinun sisälukutaitosi ja/tai luetunymmärryskykysi tuntuu olevan kovasti vajavainen, niin selvitetään nyt vielä se, että minä en ottanut kantaa sinun vetoon osallistumiseen. Totesin vain, että virtiaaliripulisi oli täysin väärin suunnattu, ainoa kuka toimi väärin olit sinä.
Ja ei, ei ole reilua, että vedosta vetäydytään, mikäli kohde ei miellytä. Nimenomaan kohteeseen liittyvä epävarmuus tekee tästä hyväntekeväisyysVEDON. Todetaan vielä sekin, että persut eivät ole mulle mikään juttu. Apu olisi kauttani ohjautunut aivan muualle.
Ps. Kun on jotain oikeasti, ei tarvitse olla wannabe.