Musta Nuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Naantalin Lidl unohtui mainita. Siellä olen vieraillut. Asiallinen mesta.
Ai niin, niin minäkin olen ollut. Hyvä kun muistutit Naantalista.
Naantalin Lidl unohtui mainita. Siellä olen vieraillut. Asiallinen mesta.
R.I.P. Nastolan Lidl, olen joskus käynytkin.
No niin, unelma lähestyy: kävelin Neljännen linjan Lidlin ohi. En tohtinut ineen. Ei makiaa mahan täydeltä.
Kyllä myy, ovat ihan ok. Todennäköisesti oli lihapiirakat loppu.Minä kävin tänään Makkaratalon, eli Citycenterin Lidlissä. Olisin halunnut ostaa lihiksiä mutta en löytänyt niitä paistopisteeltä tahi mistään muualtakaan. Eikö Lidl myy lihapiirakoita?
Olisinhan minä kysynytkin, mutta ainoat henkilökuntaan kuuluvan näköiset henkilöt olivat kassoilla. Ei huvittanut mennä väliin huutelemaan tai jonottaa vuoroa ja sitten kysyä.Kyllä myy, ovat ihan ok. Todennäköisesti oli lihapiirakat loppu.
Asiaa auttaa kun kysyy sitä juttua siellä kaupassa myyjältä, eikä täällä jatkoajan keskustelupalstalla kotio päästyään.
Ai sielläkin on joo Lidl. Lähdetkö joskus Pub Sirdieen niin käydään porukalla Lidlissä samalla? Monta vuotta sitten taisin jo lupautua käymään Sirdiessä, mutten ole jaksanut. Nyt se meinasi loppua, muttei loppunutkaan.
Ai sielläkin on joo Lidl. Lähdetkö joskus Pub Sirdieen niin käydään porukalla Lidlissä samalla? Monta vuotta sitten taisin jo lupautua käymään Sirdiessä, mutten ole jaksanut. Nyt se meinasi loppua, muttei loppunutkaan.
Minä kävin tänään Makkaratalon, eli Citycenterin Lidlissä. Olisin halunnut ostaa lihiksiä mutta en löytänyt niitä paistopisteeltä tahi mistään muualtakaan. Eikö Lidl myy lihapiirakoita?
Hämmästyttäviä yhteensattumia. Olin junassa, joka ajoi Myyrmäen Lidlin ohi. Harmitti, että jätin Louhela Jamissa juomapullona olleen vain Lidliin palautettavan pullon Louhelan asemalle roskiksen päälle. 10 senttiä hei.Olin autossa, joka ajoi Kauklahden Lidlin ohi.
Hämmästyttäviä yhteensattumia. Olin junassa, joka ajoi Myyrmäen Lidlin ohi. Harmitti, että jätin Louhela Jamissa juomapullona olleen vain Lidliin palautettavan pullon Louhelan asemalle roskiksen päälle. 10 senttiä hei.
Hämmästyttäviä yhteensattumia. Olin junassa, joka ajoi Myyrmäen Lidlin ohi. Harmitti, että jätin Louhela Jamissa juomapullona olleen vain Lidliin palautettavan pullon Louhelan asemalle roskiksen päälle. 10 senttiä hei.
Tuo oli 0,33 litran Siti-kivennäisvesipullo. Varmaan ne Lidlin omat pantit ovat koon mukaan samat kuin normaaleissakin pulloissa.Eivätkö Lidliin palautettavat peruspullot ole pantiltaan 20 senttiä? Viimeksi ainakin olivat kun palautin Saskia-pulloja, jotka olivat lojuneet kuukausia nurkissa.
Niittykummun Lidlin pikaruokapisteessä on samanlainen systeemi. Kaipasin jo MacGyveriä avuksi, kun luukku ei auennut työntämällä, vetämällä tai liuttamalla jokaiseen ilmansuuntaan. Sitten välähti. Se hampurilainen oli kyllä niin kehno esitys, että jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi ostokseksi.Ajattelin hankkia jonkun pasteijan, kun tuollahan niitä näköjään helposti on saatavilla. Luonnollisesti totuus on hieman toinen. Herkut ovat lasin takana ja mistään ei löydy ovea mistä sen avaa. Meinasin jo luovuttaa, mutta sitten huomasin metrinmittaisen lätkämailan millä tuotteita siirretään oikealla olevaan turhaan kaukaloon.
Siinä sitten aikani pelailtua sain kuin sainkin putkista sisään ja pasteija tuli luokseni. Siitä laittoi sen paperipussiin.
Eivätkö Lidliin palautettavat peruspullot ole pantiltaan 20 senttiä? Viimeksi ainakin olivat kun palautin Saskia-pulloja, jotka olivat lojuneet kuukausia nurkissa.