Lidlien bongausketju

  • 16 850
  • 139

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lidlin-bongaus-ketjulle olisi tilausta. Tehkää ! Vittu kun mä en voi kun kateelliset vei multa ketjunteko-oikeudet 4 good.
Yleisön pyynnöstä siis.

Mitkä Lidlit olette valloittaneet? Missä olette nähneet näitä rakkaita kauppoja? Nazi-Siwa on myös yksi lempinimi joka tunnetaan laajalti.

Itse olen bongannut Lidlin niin Parkanosta, Kankaanpäästä, Porista, Ikaalisista, Pirkkalasta, Turusta, Kaarinasta, Tampereelta ja Helsingistä. Saamieni tietojen mukaan myös Vantaalla on Lidl.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tällä viikolla liitin Harjavallan Lidlin luettelooni, tuohon pitkään ja tunteikkaaseen listaan.

Kalasataman Lidl on muuten hieno paikka, vai mikä se on siellä Votkinin vieressä. Kurvin Lidl herättää minussa rakkaita muistoja, joihin liittyy myös Nobelaner, tuo Lidlin merkitysten tihentymä. Tammisaari, Tornio, Turussa Eerikinkadun Lidl, Maarian kirkon lähellä oleva Lidl, Kaarinan Lidl. Lisää tullee vielä mieleen.

Neljännen linjan Lidlistä olen kuullut hurmioituneita selostuksia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Torremolinoksessa, Tarragonassa ja joissain muissa pienissä espanjalaiskylissä. Ja sitten Itävallassa Kitzbühelin lähellä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Erinomainen ketju!

Ulkomailta ainakin parin saksalaisen Lidlin lisäksi täytyy mainita Nokia, Pirkkala, Kajaani ja Helsinki. Nämä ainakin. Turusta en ole ihan varma.

Ja Tampereelta tietysti Hallituskadun Lidl, Janka, Lielahti ja Hervanta. Ja siinä joka oli ennen Rautatienkadulla. R.I.P. sille.

Hienoja muistoja.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Lidl räväyttää: Näytä mitä tahansa korttia - saat 10 prosenttia alennusta | Kauppalehti

Lidl antaa 10 prosenttia alennusta yli 25 euron ostoksista pelkästään näyttämällä kassalla mitä tahansa lompakosta löytyvää korttia. Lidl kertoi kampanjasta sunnuntaina.

Kampanja on voimassa kaikissa Lidl-myymälöissä maanantaista 12. maaliskuuta alkaen sunnuntaihin 18. maaliskuuta asti tänä vuonna.

Lidlin mukaan "tarkoituksena on ilahduttaa asiakkaita vuodenaikaan, jolloin käynnissä ei ole isoja sesonkeja".
 

Koge

Jäsen
Boxhagener Str. 76-78, Berliini
Ostbahnhof, Berliini

Karakallio, Espoo
Leppävaara, Espoo
Matinkylä, Espoo
Niittykumpu, Espoo
Suomenoja, Espoo

Ala-Tikkurila, Helsinki
Citycenter, Helsinki
Graniittitalo, Helsinki
Itäkeskus, Helsinki
Kamppi, Helsinki
Konala, Helsinki
Lönnrotinkatu, Helsinki
Malmi, Helsinki
Pasila, Helsinki
Sörnäinen, Helsinki
Tukkutori, Helsinki

Leiri, Lappeenranta
Mustola, Lappeenranta
Myllymäki, Lappeenranta

Näsi, Porvoo

Koivukylä, Vantaa
Tammisto, Vantaa

Näköjään pääkaupunkiseudulta muutama Lidl bongaamatta, joten otetaan se leikkimieliseksi tavoitteeksi.

Lisätty Citycenter 11.3.2018 klo 22:37
 
Viimeksi muokattu:

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Helsingistä löytyy vielä Herttoniemi ja Roihupelto, joista jälkimmäistä rakennettiin vielä viime kesänä.

Edit. Myös Kallvikintieltä Vuosaaresta ja Kontulan ostarilta olen bongannut Lidlin.
Edit 2. Korjattu kadun nimi.
 
Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Egyptin Hurghadan turistihelvetin kävelykadulla on miljoona samanlaista pientä basaaria vierekkäin missä myydään jokaisessa samoja tuotteita. Yksi oli koristeltu komeasti Lidlin tarroin, eli olen bongannut piraatti-Lidlin
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Näissä ainakin olen käynyt:

Vantaa; Koivukylä, Mikkola
Helsinki; Pasila, Ala-Tikkurila
Rauma
Maribo, Tanska
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Barnstaple, Englanti
Bratislava, Slovakia

Helsinki: Roihupelto, Itis, Herttoniemi, Malmi, Kontula, Sörnäinen, Pasila, Citycenter, Graniittitalo, Konala
Vantaa: Ala-Tikkurila, Kaivoksela
Hamina
Hanko
Tammisaari (nykyään Raasepori)
Savonlinna
Salo (Savipajankatu)

Nuo tulivat ensimmäiseksi mieleen, mutta listani on luultavasti aika paljon pitempi.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Oulu (Tuira, Keskusta, Haapalehto, Hiironen)
Kempele
Raahe
Kajaani
Sheffield, UK

Nämä ainakin.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Joensuu (Pilkko ja Käpykangas)
Kuopio (Petonen)
Sastamala
Huittinen
Forssa
Nokia
Savonlinna
Kajaani

Siinäpä ne taisi olla, missä on tullut käytyä ostoksilla. Voi olla, että jotain unohtui.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
  • Lahti (kaikki neljä)
  • Orimattila
  • Heinola
  • Mikkeli (molemmat)
  • Savonlinna (molemmat)
  • Hämeenlinna (se mikä on Goodmanin lähellä vanhassa ostarissa ja Tiiriö)
  • Helsinki (jossain Kampissa)
  • Espoo (Kauklahti ja Leppävaara)
  • Vantaa (Tammisto)
  • Hollola
Jännä että Savonlinna on mainittu jo kolme kertaa reilun kymmenen vastauksen aikana (neljäs mainintakin on ehtinyt tulla). Sehän on vaan joku pikku kaupunki joissain savossa. Ei edes minkään ison tärkeän tien/reitin varrella.

Edit. Lisäsin unohtuneen Vantaan ja Hollolan sekä huomioni siitä että Savonlinna on ehditty mainita jo neljä kertaa
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paras ketju koskaan ikinä missään:

Muistilokeroita ja tilikirjanpitoexceleitä kaivelemalla löytyi nämä. Voi olla, että on joku missä olen maksanut käteisellä tai luottokortilla puuttuu. (Yksi löytyi heti)

Helsinki:
Pasila
Lauttasaari
Kamppi
Pakila
Konala

Espoo:
Mankkaa
Suomenoja
Niittykumpu
Leppävaara, Sello

Tampere:
Rautatienkatu
Hallituskatu

Sodankylä
Kempele
Klaukkala
Savonlinna (keskustasta itään)
Karjaa
Lahti, Keskusta
Turku, Keskusta
Hämeenlinna, Hätilä (uusin bongaus perjantailta)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helsingistä ainakin Kamppi, Graniittitalo, Citycenter, Lönnrotinkatu, Lauttasaari, Pasila, Pakila, Sörnäinen, Tukkutori, Arabia, Herttoniemi, Roihupelto, Itäkeskus, Kontula, Malmi.

Muuallakin sitten tietty.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lidl antaa 10 prosenttia alennusta yli 25 euron ostoksista pelkästään näyttämällä kassalla mitä tahansa lompakosta löytyvää korttia. Lidl kertoi kampanjasta sunnuntaina.

Kuulin tästä, mutta jäi epäselväksi mitä tarkoittaa mikä tahansa kortti. Käykö siis kirjastokortti? Entä postikortti?

Ja jos ei ole lompakkoa kuten minulla.
--

Onhan noita useissa eri maissa bongattu. Näkyykö Lidl ikkunasta? Minulla näkyisi, jos olisi ikkuna siihen suuntaan. Alaovelta muutama askel oikealle ja sitten näkyy.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saksassa olen käynyt Lidlissä Berliinissä, Kölnissä ja Münchenissä.

Suomessa olen käynyt ainakin Porvoon molemmissa Lidleissä ja Helsingin Kampin Lidlissä. Ehkä olen jossain muuallakin käynyt Lidlissä, mutta nyt ei muistu mieleen. Lidl on pääasiallinen ruokakauppani.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kuulin tästä, mutta jäi epäselväksi mitä tarkoittaa mikä tahansa kortti. Käykö siis kirjastokortti? Entä postikortti?

Ja jos ei ole lompakkoa kuten minulla.
--

Käy kirjastokorttikin. Ja kuulemma kaverin lompakosta kaivettu korttikin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Käynyt olen:

Turku

Tarkennatko missä Turun Lidlissä? Täällä on niitä monta. Keskustassa on keskusta-Lidl Forum-korttelin sisällä, Länsikeskuksessa on moderni uusiorakennus-Lidl, Pitkämäessä on klassinen punatiilinen vankilan näköinen Lidl. Lisäksi myös Kärsämäessä ja Itäharjulla on Lidlit, samoin lähikunnissa Raisiossa ja Kaarinassa, jossa on parikin Lidliä.

Turun Lidleistä olen käynyt muissa paitsi Kärsämäen ja Itäharjun Lidleissä, mutta kotikaupungin Lidl-puutteiden vastapainoksi olen käynyt Raision Lidlissä sekä Saksassa Hampurissa Lidlissä (sen tarkkaa osoitetta en muista).

Mutta toki on ihan toista käydä Carrefourissa, koska sellaista ei ole Suomessa. Sama linja siis kuin purilaisketjussa, jossa kaikki ne ketjut ovat hienoja joita ei vielä ole Suomessa ja heti kun ne avataan Suomeen (kuten Burger King) ne muuttuvat silmänräpäyksessä junttiketjuiksi.
 

Ralph

Jäsen
Herttoniemi, Helsinki
Huittinen
Itäkeskus, Helsinki
Lielahti, Tampere
Kamppi, Helsinki
Keskusta, Tampere
Nokia
Pirkkala
Ylöjärvi

Nuo muistin, kun Lidlin sivuja apuna käytin. Voi olla, että ohikulkumatkalla on tullut muuallakin käytyä, se on ihan todennäköistä. Ehkä Turussa jossain ainakin.
 

Rossifumi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näissä on tullut asioitua:
Pori, molemmat
Ulvila
Harjavalta
Kokemäki
Huittinen
Rauma
Stuttgart

Ja nämä olen bongannut, mutta en ole varma tuliko valloitettua:
Playa del Ingles
Rodoksen kaupunki
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös