Lidlissä itseäni häiritsee sen pieni koko suhteessa suosioon. Saisivat olla samanlaisia hehtaarihalleja kuin Prismat ja Citymarketit. En nyt tarkoita että kaikki Saarijärven kokoiset kylät tarvitsevat oman hehtaari-Lidlinsä. Palvelutiskit/infopisteet eivät olisi pahitteeksi Lidleissä. Ei ole meinaa kerta eikä kaksi kun minä olen ollut jonossa niin jonon keulilla joku on ensiksi halunnut palauttaa jotain tuotetta ja seuraava haluaa nostella pullonpalautusrahojaan. Ikävän hidasta, etenkin kun itselläni ostoksissa on vain pari lonkeroa (täytyy muuten kehua että Lidlistä 0,5l lonkerot 1,72e, oikeastaan ainoat lonkerot mitä Suomesta ostan niin ostan Lidlistä). Samoin pullonpalautusmasinan kanssa tuntuu olevan aina jotain probleemaa, johtuen ehkä siitä että niitä on yleensä vain 2 automaattia per myymälä. Lähes aina on toinen tai jopa molemmat palautuskoneet juntturassa. Ja tässä vielä sellaisena extra-huomiona että aika monessa Lidlissä tarvitsee mennä myymälän puolelle tai palautusautomaatit sijaitsevat sellaisessa paikassa, ettei sieltä pääse pois ilman että kiertää myymälän kassojen läpi. Kerran olen erehtynyt tekemään sen, että menin Lidliin palauttamaan kahta jätesäkkiä pulloja ja otin niitä varten oikein kärryt. Kun pääsin sisään myymälään, niin totesin vain että laitteet sökönä eivätkä ota pulloja vastaan. Siitä sitten vain työntämään kärryjä läpi ahtaiden kassojen kun jonot olivat pisimmillään. Muissa kaupoissa pullonpalautuksesta pääsee pois ilman että joutuu kiertämään myymälän kautta, mutta jostain syystä ei onnistu Lidlissä.
En ole käynyt koskaan Lidlissä jossa on Alko, siellä luultavasti oma asiointini on helpompaa kun pullorahat voi nostaa Alkon kassalta.