Trenchtown
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Tietysti välillä niitä ilmoituksia, että tavaran paino ei vastaa koodattua, minkä sitten henkilökunta tulee pikapikaa kuittaamaan pois. Ja useammassakin paikassa olen näitä käyttänyt.
Samaten useammassakin paikassa olen näitä itsepalvelukassoja käyttänyt. Totta kai siinä välillä on tullut esim. juuri tuota "paino ei vastaa koodattua" yms. jolloin kassoilla päivystysvuorossa oleva myyjä tulee siihen jeesailemaan, mutta pääasiassa nuo toimivat todella hienosti ja helposti. Se on tosiaan aika ällistyttävää, että miten sinne aina silloin tällöin eksyy joku täysinäisiä ostoskärryjä työntävä joukkoon seikkailemaan. Tai en minä tiedä/muista noiden "koodistoa", mutta ainakin mulle nuo vertautuvat niihin joissain kaupoissa käytössä oleviin pikakassoihin. Mulla ei usein ole edes täyttä korillista, jolloin katson nuo ip-kassat nopeammaksi vaihtoehdoksi, vaikka tietenkin tämä riippuu normikassojen jonoistakin. Silloin harvoin kun ostan sen verran tavaraa että olen kärryn kanssa liikkeellä, ei tulisi mieleenikään tuhrata aikaa siinä ip-kassalla niiden piippailuun.
Kyllähän ne ip-kassat tosiaan ns. vastaavat kiireisten asiakkaiden huutoon, mutta soisin noita käytettävän vain "vähäisen" ostosmäärän kanssa, jolloin prosessi pysyy nopeana ja helppona. Eli toisin sanoen nuo kassat ovat hyvä juttu, kunhan kaikki käyttäisivät niitä kuten minä.