IS Veikkaajan mukaan HPK yrittää löytää H Tikkaselle uutta seuraa. Joe Rullierin tulon myötä Tikkaselle ei ole käyttöä.
Joo, ei olekaan ainakaan pariin vuoteen tullu kerhoon tämmösiä positiivisia vahvistuksia ja kun vielä joukkueella on mahdollisuudet vaikka mihin niin mikäs sen mukavampaa!!!
...Jäähyjäkään ei siis ole tullut, mutta silti peliaika on ollut melko tasaisesti yli 20min.
Tikkasen puolesta puhuu myös kätisyys joka tuo lisää variaatioita ylivoimalle, joskaan tulos ei ole ollut mitenkään kaksista, koko joukkueella.
Jos Tikkasta viedään muualle, pitäisi tilalle tulla sitten uusi pakki, koska Joe tuli vahvistamaan puolustusta, ei Tikkasen paikalle.
Rullier [rulijeer] muuten näyttää melko paljon Risto Korhoselta tässä SM-Liiga.fi pelaajakuvassa.
Kyllä minä sen ainakin ymmärsin siten, että siinä kehuttiin Tikkasta. Paljon peliaikaa, muttei jäähyjä juurikaan.Mikä tossa jäähyzydeemissä on se pointti?! Nyt ainakin itse saan sen käsityksen, että Tikkasen olisi pitänyt ottaa enemmän jäähyjä, jotta tuo n. 20 min. peliaika olisi hyväksyttävissä.
Kyllä minä sen ainakin ymmärsin siten, että siinä kehuttiin Tikkasta. Paljon peliaikaa, muttei jäähyjä juurikaan.
Käsittämätön siirto, jos Tikkanen tekee tilaa Joe-pojalle. Itse laittaisin pihalle Laamasen.
Uskomatonta, että eläessämme 2000-lukua joku vielä käyttää Mäser-pooloa.
Niin ja kyllä tuolla Kerhon pakistossa on ihan oikeasti sen tasoisia jamppoja, joita voi ulostaa ennen Tikkastakin. Ehdottaisin Rüijjäärille ensin seiskapakin tonttia Leinosen paikalle (tietysti myllyn sattuessa kentälle). Pari peliä haistelee tunnelmaa muutaman vaihdon Tuulolan kanssa. Sitten katseltais uudestaan, että miten nuo pakkiparit toimii. Älkää nyt stana ketään alkako myymään. Pongot Veikkaajalle.
Samaa mieltä. Jukkana tekisin Joen tulon jälkeen kylmästi niin, että siirtäisin vuorollaan Laamasen ja Mäenpään penkin päähän miettimään, kiinnostaako se pelaaminen vai ei. Sitten kun taas kiinnostaa ja peliesityksillään sen myös näyttää, niin pelipaikka olisi taas ansaittu.
Kyllä tuntuisi täysin typerältä vedolta. Toivotaan siis ankaksi osoittautumista.Kummalliselta tosiaan tuntuu, että Tikkasesta oltaisiin hankkiutumassa eroon, vaikka puolustukseen onkin hankittu vahvistus. Syväsalmen tai Mäkelän siirtäminen 7. pakiksi on luultavasti se ratkaisu johon päädytään ja Veikkaajan juttu oli jälleen tuttua hatusta vedettyä huttua.