Mä olen sitä mieltä...
Jeps, mun mielipide olikin sellainen, että Levokari sai mielestäni liian pitkän pelikiellon siihen nähden, mitä teki. Levokarin "tuuppasua" oon kelannut aina uudelleen ja uudelleen ja taas uudelleen.
MINUSTA näyttää siltä, että Levokari on myöhässä tilanteesta pahasti ja lähtee kovalla ryntäyksellä syöksymään kohti omaa maalia, puolustamaan tietty. Kuitenkin ennen kuin ehtii varsinaiseen tilanteeseen, on kiekko jo IFK:n maalissa. Levokari SELVÄSTI nostaa selän suoraksi ja kääntyy pois tilnteesta, mutta kohtalokkain seurauksin. Liian loiva käännos aiheuttaa sen, että kädet pystyyn nostava suutarinen ilon pilkahduksessaan hyppää suoraan levokarin eteen. Levokari isona miehenä ei tietenkään väistä ja tuskin olisi sitä ehtinyt tehdäkkään. Poikittaista, kyynärpäätä, tai mitään muutakaan ei tässä mielestäni ollut kysymyksessä.
Rangaistus tuli seurauksesta. Ajatellen, että Suutarinen ei olisi murtanut leukaansa, mikäli tilanne olisi ollut puolimetriä suuntaan tai toiseen. Harmittavaa, mutta olisin todellakin ketään syyllistämättä hyväksynyt kokonaan ilman pelikieltoa tai kolmekin ottelua olisi riittänyt. Katuuhan Levokari tekemäänsä, mutta minkä voi vahingolle? Itse pelannut kiekkoa koko ikäni ja en tunne ketään, joka tuollaista tekisi tahallaan.
Entäs sitten, kun joku tekee sen tahallaan? suljetaanko kokonaan liigasta? kyllä liki 20% koko kauden otteluista on vahingosta ihan liikaa.
MTV3, Yle, Stt ja muut uutistoimistot murhasivat Levokarin liian aikaisin, siksi paisuttelu teki paineita liigan päättäjille. Siksi oli rangaistava kovimman mukaan.