Mun mielestä Komarovin tempussa ei ollut kyse mistään sikailusta, teurastuksesta tai mistään muustakaan yliampuvasta ja tästä tuskin kukaan on eri mieltä. Iltapäivälehtien otsikkoja ei lasketa. Niiden tarkoitus on aiheuttaa lukijoissa ärsytystä, kiihotusta, vastakkainasettelua, kateutta, suuttumusta, vihaa ja kaikkia mahdollisia alkukantaisia tunteita; älkää avatko niitä. Niillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, eivätkä ne laajemmassakaan katsannossa tuota mitään hyvää yhteiskuntaan. Iltapäivälehtien otsikoilla ei ole informaatioarvoa.
Mun mielestä Komarovin tempussa oli kyse nolosta rottailusta, mutta ennen kaikkea siinä oli kyse käsittämättömän typerästä teosta, joka käytännössä esti eilen HIFKin mahdollisuuden taistella enää kavennuksesta ja tasoituksesta viimeisten minuuttien aikana. Ei oikein sanat riitä kuvaamaan sitä vitutuksen määrää, miten kukaan (varsinkaan noin kokenut pelaaja), voi olla noin uskomattoman typerä. Kusi siinä yhdessä hetkessä koko joukkueen murot täyteen omaa eritettään, hetkellä, jolloin pelataan kauden tärkeimpiä otteluja.
Jos Komarovin oli kertakaikkiaan tehtävä jotain "herättääkseen" joukkuetta, niin olisi sitten vetänyt itsensä vaikka alasti keskiympyrään - kyllä olisi vastustajakin ihmetellyt, että tästä kaverista ei voi koskaan tietää mitä sieltä tulee - eikä olisi aiheuttanut samalla omalle joukkueelle katastrofaalista tilannetta kesken viimeisen loppukirin.
Ja mä haluan edelleen uskoa, että kyllä Leksa pystyy pelaamaan myös oikeasti hyvää, joukkueen menestystä tukevaa lätkää - kunhan pelaa vaan kovaa ja keskittyy oikeisiin asioihin. Nyt vaan pikkuisen alkaa usko tähän horjua, koska ei ollut lyhyellä urallaan HIFKissä eka kerta tällainen urpoilu.