Lennart Petrell – HIFK:n ruumiillistuma

  • 820 344
  • 2 259

444

Jäsen
Itse annoin ihan syystäkin raippaa Lennulle alkukaudesta, koska niin hirveän näköistä se tekeminen parhaimmillaankin oli. Nyt on kuin eri mies kentällä, ja kaikki saadut kehut on ansaittu. Go Petrol!
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko sanoa, että Lennun otteista en ole sitten paluun jälkeen tykännyt... nyt alkaa olla jo aika pitkä setti sitä oikeaa ja laadukasta Lennua! Taistelua, oikeita ratkaisuja, maaleja bonuksena. Alkaa näyttää KAPTEENILTA!
 

Gneisenau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Metropolitans
Lennu on kyllä alkanut lunastamaan tuota kapteenin paikkaansa, tekee pirusti hommia ja siinä ohessa myös pisteitä. Tästä on hyvä jatkaa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti on myös aikuistunut, jotta se johtaminen pukukopissa on järkevää ja oikeisiin asioihin keskittyvää, eikä paskaa läppää, välinpitämättömyyttä menestyksen osalta tai kiusaamista. Turhan paljon on tihkunut kuitenkin kauden aikana huhuja huonosta fiiliksestä pukukopissa. Toivottavasti nämä ongelmat on käyty läpi ja selätetty.

Kerro toki lisää... Ketä Lennart on kiusannut?
 

XXLshirt#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Drumheller Miners
Täytyy myöntää, että olen kauden aikana dissannut turhan paljon Lennua. Aivan eri menoahan tuo on nyt muutaman viikon ollut, kuin alkukaudesta. Ainakin kentällä siis johtaa joukkoja edestä. Toivottavasti on myös aikuistunut, jotta se johtaminen pukukopissa on järkevää ja oikeisiin asioihin keskittyvää, eikä paskaa läppää, välinpitämättömyyttä menestyksen osalta tai kiusaamista. Turhan paljon on tihkunut kuitenkin kauden aikana huhuja huonosta fiiliksestä pukukopissa. Toivottavasti nämä ongelmat on käyty läpi ja selätetty.
Olis kliffaa kuulla lisää myös tästä "huhuja huonosta fiiliksestä pukukopissa" tihkuista. Mä olen ymmärtänyt ihan toisin. Vai tarkoitatko viime kautta?
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Lennu on ollut nyt pidemmän jakson jo todella hyvä. Hienoa!!! Monta vuotta sitä jo odoteltiinkin. Kapteeni johtaa esimerkillä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Sinko laittoi kyllä sellaisen passin, että siitä oli Lennunkin helppo putata sisään!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mahtavaa peliä kapteenilta. Ukkohan veivaa itsensä jatkuvasti vapaaksi maalin eteen milloin milläkin liikkeillä.
Sekin yksi vaihto ottelun puolivälissä, josta Rask teki vähän myöhemmin 0-3 oli ihan kunnon petomoodia.
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Pisteissä ei ehkä kärjessä, mutta tekemisen kannalta ehkä tärkein pelaaja tällä hetkellä. Kapu näyttää suunnan!
Nimim. "MHPeg" oli ennen JyP-ottelua laskeskellut 10 viimeisen ottelun pisteet, joissa #32 oli ykkösenä. Nuo "MHPegin" laskemat pisteet 10 viim. ottelua : 1) Lennu Petrell 5+4=9, 2) Vili Sopanen 4+5=9, 3) Erik Thorell 3+6=9, 4) Jarkko Malinen 4+3=7, 5) Joonas Rask ja Oliwer Kaski 3+3=6, 7) Juhani Tyrväinen 2+3=5 jne. Eilisessä matsissa taisi Sopanen mennä ohi (1+1), joskin myös Lennu teki maalin. Hyvältä näyttää kuntoutuminen kevättä kohti.
 

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvä että Petrellillä kulkee. On aina ollut sellainen pelaaja, jonka olisin omaankin joukkueeseen ottanut. Työteliäs taistelija joka tekee välillä hyvin pisteitäkin. Ja taklaa kovaa, mutta puhtaasti. Ei taida pääosumia löytyä historiasta.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lennulla nyt 6 matsin pisteputki.

Vaikken tänään matsia nähnytkään, mutta Lennu on viimeaikoina pelannut kyllä todella ihanasti.

Tällänen Lennu kelpaa kun kevääseen mennään. Tekee helvetisti töitä jengin eteen ja samalla saa pinnoja keräiltyä
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Tietääkö kukaan kellä olis koira nimeltä Kölli? :D Ehkä jopa sukunimellä Kortelainen...
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Lennu pääsi, tai joutui ampumaan tänään rankkarin. Ei tullut maalia. Muuten on pelannut kapteenin arvoisesti, hyvää av:tä ja muutenkin taistelua, muutama tehopistekin.
Siitä rankkarista vielä, olen muutaman junioripelin tuominnut 2000-luvun alussa, mutta muistaakseni:
1. rankkarin ampuja pitää olla pelaaja joka oli jäällä virheen tapahtuessa.
2. rangaistuslaukauksen saa vaihtaa kahden minuutin jäähyyn. Monesti olen ihmetellyt. Pelin flow usein kuolee epäonnistuneeseen rankkariin. Jos ei ole, niin kuin nyt ei ole, jotain aivan virtuoosimaista laukojaa niin kannattaisi valita jäähy.
 

F#21

Jäsen
@Iso Paha En nyt muista oliko Lennu jäällä kun tuo mailanheitt sattui, mielestäni oli. Mutta tuomaritkin olivat kyllä vihkon kanssa kertomassa Selinille ketkä saavat ampua. Lennu taisi huikkaa, että hän menee ampumaan.

Vai käsitinkö väärin, että tässä olisi tapahtunut virhe?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Lennu pääsi, tai joutui ampumaan tänään rankkarin. Ei tullut maalia. Muuten on pelannut kapteenin arvoisesti, hyvää av:tä ja muutenkin taistelua, muutama tehopistekin.
Siitä rankkarista vielä, olen muutaman junioripelin tuominnut 2000-luvun alussa, mutta muistaakseni:
1. rankkarin ampuja pitää olla pelaaja joka oli jäällä virheen tapahtuessa.
2. rangaistuslaukauksen saa vaihtaa kahden minuutin jäähyyn. Monesti olen ihmetellyt. Pelin flow usein kuolee epäonnistuneeseen rankkariin. Jos ei ole, niin kuin nyt ei ole, jotain aivan virtuoosimaista laukojaa niin kannattaisi valita jäähy.
Eikö tuo kahden minuutin jäähyyn vaihto ole mahdollista vain 2 viimeisen minuutin aikana, vai onko sääntöä muutettu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös