4
444
Itse annoin ihan syystäkin raippaa Lennulle alkukaudesta, koska niin hirveän näköistä se tekeminen parhaimmillaankin oli. Nyt on kuin eri mies kentällä, ja kaikki saadut kehut on ansaittu. Go Petrol!
Nyt raataa menemään, Raskin tullessa tais Lennukin herätä.Itse annoin ihan syystäkin raippaa Lennulle alkukaudesta, koska niin hirveän näköistä se tekeminen parhaimmillaankin oli. Nyt on kuin eri mies kentällä, ja kaikki saadut kehut on ansaittu. Go Petrol!
Nyt raataa menemään, Raskin tullessa tais Lennukin herätä.
Heräsi jo ennen Raskin tuloa. Ollut viimeiset n. 10 peliä ihan eri Lennu ku alkukaudesta.
Seelvä, itse olen nähnyt vain nämä matsit missä Rask ollut.Heräsi jo ennen Raskin tuloa. Ollut viimeiset n. 10 peliä ihan eri Lennu ku alkukaudesta.
Toivottavasti on myös aikuistunut, jotta se johtaminen pukukopissa on järkevää ja oikeisiin asioihin keskittyvää, eikä paskaa läppää, välinpitämättömyyttä menestyksen osalta tai kiusaamista. Turhan paljon on tihkunut kuitenkin kauden aikana huhuja huonosta fiiliksestä pukukopissa. Toivottavasti nämä ongelmat on käyty läpi ja selätetty.
Olis kliffaa kuulla lisää myös tästä "huhuja huonosta fiiliksestä pukukopissa" tihkuista. Mä olen ymmärtänyt ihan toisin. Vai tarkoitatko viime kautta?Täytyy myöntää, että olen kauden aikana dissannut turhan paljon Lennua. Aivan eri menoahan tuo on nyt muutaman viikon ollut, kuin alkukaudesta. Ainakin kentällä siis johtaa joukkoja edestä. Toivottavasti on myös aikuistunut, jotta se johtaminen pukukopissa on järkevää ja oikeisiin asioihin keskittyvää, eikä paskaa läppää, välinpitämättömyyttä menestyksen osalta tai kiusaamista. Turhan paljon on tihkunut kuitenkin kauden aikana huhuja huonosta fiiliksestä pukukopissa. Toivottavasti nämä ongelmat on käyty läpi ja selätetty.
Nimim. "MHPeg" oli ennen JyP-ottelua laskeskellut 10 viimeisen ottelun pisteet, joissa #32 oli ykkösenä. Nuo "MHPegin" laskemat pisteet 10 viim. ottelua : 1) Lennu Petrell 5+4=9, 2) Vili Sopanen 4+5=9, 3) Erik Thorell 3+6=9, 4) Jarkko Malinen 4+3=7, 5) Joonas Rask ja Oliwer Kaski 3+3=6, 7) Juhani Tyrväinen 2+3=5 jne. Eilisessä matsissa taisi Sopanen mennä ohi (1+1), joskin myös Lennu teki maalin. Hyvältä näyttää kuntoutuminen kevättä kohti.Pisteissä ei ehkä kärjessä, mutta tekemisen kannalta ehkä tärkein pelaaja tällä hetkellä. Kapu näyttää suunnan!
Hauska klippi! Nyt alkaa pikkuhiljaa aukeemaa, että mitä se ''Karavaani kulkee ja koirat haukkuu'' tarkottaa :D Nybari on tietysti itseoikeutetusti Karavaanari ja Kölli näköjään koira :D0:53 vilahtaa lyhyt pätkä kun Lennu herättelee jengiä ennen peliä. Tässä syttyi itsekkin.
MAKO Skidireportteri vieraili Nordiksella
Eikö tuo kahden minuutin jäähyyn vaihto ole mahdollista vain 2 viimeisen minuutin aikana, vai onko sääntöä muutettu?Lennu pääsi, tai joutui ampumaan tänään rankkarin. Ei tullut maalia. Muuten on pelannut kapteenin arvoisesti, hyvää av:tä ja muutenkin taistelua, muutama tehopistekin.
Siitä rankkarista vielä, olen muutaman junioripelin tuominnut 2000-luvun alussa, mutta muistaakseni:
1. rankkarin ampuja pitää olla pelaaja joka oli jäällä virheen tapahtuessa.
2. rangaistuslaukauksen saa vaihtaa kahden minuutin jäähyyn. Monesti olen ihmetellyt. Pelin flow usein kuolee epäonnistuneeseen rankkariin. Jos ei ole, niin kuin nyt ei ole, jotain aivan virtuoosimaista laukojaa niin kannattaisi valita jäähy.