Mä kuulkaa vähän luulen, ettei niissä biisitoiveissa ollut kyse mistään muusta kuin siitä, että sekä HPK:n että TPS:n maalibiisit on niin paskoja. Ja Turku nyt on aina Turku ja TPS on Turusta. En edes usko, että Tepsin pudottaminen sääleistä on siinä vaiheessa tuntunut yhtään miltään. Ei kukaan ole tyytyväinen, että säälien jälkeen pudotaan pois. Tai en ainakaan usko.
Mistään HPK-kammosta on ihan turha puhuakaan. Veikkaanpa, että Kerholle vittuillaan enimmäkseen siitä imagosta, mistä ne kynsin hampain pitävät kiinni, vaikka totuus on käytännössä jotain ihan muuta.
Mutta kuten sanottua, veikkaan, että biisitoiveissa oli enemmänkin kysymys huononhauskoista ja tunnelmaan sopivista kappaleista kuin yhtään mistään sen syvällisemmästä.
Hauska pätkä, toki saanut medioissa vähän turhan suuret mittasuhteet. Minä en ainakaan koe puhelun olleen mitään ördäämistä, varsinkaan Lennun osalta, joka skarppasi ja oli oma itsensä. Siis sympaattinen ja pilke silmäkulmassa. Sellainenhan Lennu on, tietysti sen lisäksi, että on punainen, iso ja ilkeä ;).