Petrellin eka maali syntyi tänään LA Kingsiä vastaan, hienon nelosketjun pyörityksen jälkeen. Onnea Lennu!
Oih! Meidän Lennu! Paljon onnea!
Vituttaa, että työ häiritsee olennaista, eli IFK:n kannattamista niin paljon, ettei ole minkäänlaisia edellytyksiä väijyä NHL-matseja keskellä viikkoa. Jää tällaiset hienot hetket kokematta.
Mä olen niin valtavan ylpeä Lennusta, ettei tosikaan. Kovalla duunilla raivannut paikkansa NHL:stä ja keskittynyt olennaiseen, eli haaveensa saavuttamiseen. Itsekin olen täällä aikoinani huudellut Lennulle, jos nyt en varsinaisesti kenkään, niin ainakin vaatinut paljon parempia esityksiä. Tuolloin mielipiteeni luonnollisesti perustui kenttätapahtumiiin ja siihen, ettei Lennu saanut ulosmitattua itsestään täyttä potentiaalia. Koskaan en ole Lennun "muuta merkitystä" aliarvioinut tai -arvostanut, ainoastaan vaatinut tasaisempaa suorittamista ja ammattimaisempaa otetta ihan kaikkeen tekemiseen.
Täytyy kyllä kiittää myös Kojoa, jonka aikana Lennu kehittyi huikeasti. Suurimman duunin teki tietenkin tietysti Lennu itse ja varmasti siviilipuolen asioillakin oli tekemistä kehittymisen kanssa. Lennu on elävä esimerkki siitä, miten raaka työ tuottaa tulosta nopeastikin, kunhan pää on kunnossa. Jos mitään ei vaadita, vain ne kaikkein kirkkaimmat tähdet nousevat huipulle. Muiden kohdalla nousu jää torsoksi tai lyhyeksi.
Vielä kerran, paljon onnea uran ensimmäisestä maalista, Lennart Petrell. Meidän Lennu <3!