Lennart Petrell – HIFK:n ruumiillistuma

  • 822 454
  • 2 259

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lenaard yöllä Oilersin kakkosketjussa, kun joukkue kohtaa Minnesota Wildin. Toivottavasti Lennu onnistuu hyvin - viimeisiä harkkamatseja viedään ja viimeiset rosteripaikat on vielä jaossa.

Tsemppiä Lennu!
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos tähän matsiin olemassa minkäänlaista streamia? Kyllähän noita kuvia katsellessa tulee jo nyt haikea fiilis.
Itse väijyin samaa, mutta ottelua ei taideta edes televisioida, koska http://www.nhl.com/-sivustolla ei ole ottelun kohdalla "watch now"-painiketta, kuten televisioitavissa matseissa. Toivon olevani väärässä, jotta löytäisin linkin Lennun matsiin esim. atdhe-sivustolta.
 

finath

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Itse väijyin samaa, mutta ottelua ei taideta edes televisioida, koska http://www.nhl.com/-sivustolla ei ole ottelun kohdalla "watch now"-painiketta, kuten televisioitavissa matseissa. Toivon olevani väärässä, jotta löytäisin linkin Lennun matsiin esim. atdhe-sivustolta.

Pitäisi tulla stream Oilersin NHL-sivuilta, kanavaksi press room, niin sieltä löytyy jo linkki otteluun, vaikkei stream tietysti vielä ole alkanut. En ole varma mihin aikaan alkaa, 6pm MNT on merkattu, mutta mitäs se on paikallista aikaa.

Kyllähän tuota mielenkiinnolla seuraa Lennun peliä rapakon toisellakin puolella, toivottavasti heti avautuisi paikka ylhäällä.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisi tulla stream Oilersin NHL-sivuilta, kanavaksi press room, niin sieltä löytyy jo linkki otteluun, vaikkei stream tietysti vielä ole alkanut. En ole varma mihin aikaan alkaa, 6pm MNT on merkattu, mutta mitäs se on paikallista aikaa.

Kyllähän tuota mielenkiinnolla seuraa Lennun peliä rapakon toisellakin puolella, toivottavasti heti avautuisi paikka ylhäällä.
Loistava juttu. Kyllä tuota on pakko ainakin erä katsoa.
8.00PM ameriikan aikaa, eli klo 03:00 pitäisi kiekko pudota jäähän. Ja nimenomaan pitäisi. Amerikassa kun nuo otteluiden alut tuntuvat välillä venyvän.
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakkohan se on taas laittaa unirytmi sekaisin ja tsiigaa Lennun otteita. Tällaisen streamin löysin, meikäläisen silmään näyttäis olevan vähän terävämpi kuin edmontonin sivujen kautta sama lähetys.

http://www.foxsportsnorth.com/pages/livestream

Linkki Foxin streamiin ottelusta Wild-Oilers

Toivottavasti Lennu onnistuu, tänään pitäisi tulla jääaikaa ainakin hyvin...
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liian harvoin tulee tänne HIFK-osioon kirjoiteltua.

Lennart Petrell edustaa minulle 2000-luvun HIFK:ta. Fyysinen, periksiantamaton, taitava ja kunniallinen pelaaja. Itse olen hieman myöhäisherännyt SM-liigan seuraaja. 03-04 kaudella ystäväni vei minut katsomaan IFK:n peliä. Tuolloin en pitänyt vielä SM-liigaa kovin kovana sarjana, olin melkoinen noviisi. Muuan juniori numerolla 32 pisti silmääni välittömästi. Kovia pommeja, asennetta, persoonaa ja taitoa, Lennart Petrell. Tällöin en vielä täysin tajunnut IFK:n brändiä, mutta jälkeenpäin voin ylpeänä sanoa olleeni #32 fani alusta asti. Tästä matsista jäi myös vahva kiinnostus seuraan nimeltä HIFK ja pelaajaan nimeltä Lennart Petrell

Nyt, vuonna 2011, monet HIFK:n aitopää-fanit varmasti halveksuvat minua, mutta silti kehtaan sanoa että nimenomaan Lennart Petrell edustaa Helsingin IFK:n henkeä minulle. Ihailtava pelaaja ja 2000-luvun seuraikoni. Seitsemän vuoden ajan olen toivonut ja ennustanut Lennulle uraa pohjois-amerikassa. Vielä on liian aikaista sanoa, onnistuuko Petrell viemään paikan Edmonton Oilersin kokoonpanosta, mutta ilmeisesti AV-taidot ja asenne ovat vakuuttaneet valmennuksen.

Floppi tai ei, Lennun otteet pitää minuakin hereillä tänä yönä. Tilanne on Matti Nykäsen sanoin "50-60". Petrell saattaa hyvällä pelillä grindata itselleen paikan Oilersin 3-4.ketjusta. Mikäli Lennu ei vakuuta, kausi kulunnee AHL:ssä, jonka jälkeen hän palaa kotimaiseen liigaan, ilahduttamaan punapaitojen faneja kovilla, puhtailla, pommeillaan ja taistelija-asenteellaan.

Kun Petrell joskus palaa SM-liigaan, minä olen katsomossa punainen #32 päällä, huutamassa pojan tervetulleeksi takaisin kotiin. Joskus pelaajat ovat suurempia kuin seura. Ymmärrän ettei kiekkofanien piireissä tätä katsota hyvällä, mutta minulle, Lennart Petrell on yhtä kuin HIFK.

Ja ihan kuin en olisi hehkuttanut tarpeeksi, niin vielä lisättävä yksi juttu. Juuri tälläisten pelaajien ansiosta seura ja liiga saa lisää kannattajia. Näitä ns. seuraikoneita ei kasva ihan joka vuosi joten toivottavasti johtoryhmä tietää mitä tehdä, kun Petrell joskus päättää palata takaisin kotimaiseen liigaan. Tämä toki vain minun mielipide. Mitä mieltä muut, pitäisikö Lennu hommata takaisin "kotiin", hinnalla millä hyvänsä, kun aika koittaa?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
"12:40 EDM LENNART PETRELL : FIGHTING (MAJ) - 5 MIN"

Eli niin tuli sitten Lennun NHL-uran ensimmäinen mylly. Vastassa oli Brett Bulmer. Videomateriaalia en ole nähnyt, mutta eiköhän tuo pian Youtubeen tule :)

On se kova tuo meidän Lennu :)
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
"12:40 EDM LENNART PETRELL : FIGHTING (MAJ) - 5 MIN"

Eli niin tuli sitten Lennun NHL-uran ensimmäinen mylly. Vastassa oli Brett Bulmer. Videomateriaalia en ole nähnyt, mutta eiköhän tuo pian Youtubeen tule :)

On se kova tuo meidän Lennu :)

"With 7:20 to play, camp surprise Lennart Petrell did his part to ignite the team's bench. He dropped the mitts with Minnesota's Brett Bulmer in a highly-entertaining tilt, drawing even as the ruckus Xcel Energy Center crowd went wild."

Lainaus Oilersin otteluraportista. Videota ootellessa!

Tuolla hetkellä tilanne oli siis 3-1 Minnesotan hyväksi, tappelun jälkeen Oilers tuli tasoihin alle puolessatoista minuutissa. Way to go, Lennart!
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Kun Petrell joskus palaa SM-liigaan, minä olen katsomossa punainen #32 päällä, huutamassa pojan tervetulleeksi takaisin kotiin. Joskus pelaajat ovat suurempia kuin seura. Ymmärrän ettei kiekkofanien piireissä tätä katsota hyvällä, mutta minulle, Lennart Petrell on yhtä kuin HIFK.

Ja ihan kuin en olisi hehkuttanut tarpeeksi, niin vielä lisättävä yksi juttu. Juuri tälläisten pelaajien ansiosta seura ja liiga saa lisää kannattajia. Näitä ns. seuraikoneita ei kasva ihan joka vuosi joten toivottavasti johtoryhmä tietää mitä tehdä, kun Petrell joskus päättää palata takaisin kotimaiseen liigaan. Tämä toki vain minun mielipide. Mitä mieltä muut, pitäisikö Lennu hommata takaisin "kotiin", hinnalla millä hyvänsä, kun aika koittaa?
Itselläni aika paljon samanlaisia ajatuksia kuin Decimalilla. Vuosia HIFK:n pelejä seuranneena Lennusta muodostui minulle HIFK:n ilmentymä. Viime kaudellakin tuntui kuin iso osa HIFK:ta olisi poissa jos Lennua ei jostain syystä näkynyt kentällä. Nyt en ole vielä toipunut Lennun lähdöstä ja huomaan vieläkin "odottavani" numeroa #32 kentälle - ikävä kyllä turhaan. Lennun paikkaa ei ole täytetty ja se jotenkin näkyy paitsi kaverin fyysisenä poissaolona, niin myös hengettömyytenä ; hengenluoja on poissa. Myös "pommit" puuttuvat ja iloiset tervehdykset faneille. Jos kävisi niin ikävästi, että Lennu ei mahtuisi Oilersin kokoonpanoon, niin olisin valmis ottamaan hänet avosylin takaisin koska vaan - hinnalla millä hyvänsä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Turpiinhan siinä tuli, mutta se olikin sivuseikka. Hyvää joukkuehengen nostatusta ja tuon jälkeenhä joukkue nousikin tasoihin. En usko, että Lennu tippuisi farmiin, mutta ei välttämättä mahdu myöskään pelaavaan kokoonpanoon NHL:ssä? Toivotaan parasta.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK

Pientä hienosäätöä noihin heijareihin niin hyvä tulee.

Oilers kaipaa nuorisryntäyksen takia fyysisempiä pelaajia ja yllättäen kaikki suomesta tulleet ovatkin siihen valmiita. Toivottavasti rosterissa olisi tilaa sekä Petrellille että Hartikaiselle. Puolet jengistä näyttää osaavan ruotsia kun tuo Landerkin näyttää nostavan heduaan.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Turustakin erittäin syvä kumarrus Lennun suuntaan!! Loistava Ukko ja hieno herätys joukkueelle!! Arvostan!!!
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

finath

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Surkea faitti Lennulta, olisi pitänyt olla Tyrväinen tappelamassa !

No eipä ole Lennu tullut tappeluista tunnetuksi, mutta jostainhan se on aloitettava. Hyvä herätys näytti kuitenkin olevan joukkueelle, joten siinä mielessä onnistunut tempaus.

Tuli tuo peli katottua yöllä, ja silmä tarkkana seurattua Lennun otteita. Ei ollut kovin näkyvässä roolissa ennen tuota lopun herättelyä, mikä tietysti rooliin nähden hyväkin. Peli oli aika rikkonainen, vähän väliä oli jommalla kummalla miestä boksissa. Ei irronnut Petrellille paljoa ylivoima vastuuta, vaikkakin oli ainakin kerran maskimiehenä. Alivoimallakin peluutettiiin yllättävän vähän, ottaen huomioon, että siinä on yksi suurimpia vahvuuksia. Mitään suurempia virheitä ei pelissä näkynyt, mitä nyt joitain kiekon menetyksiä hyökkäyspäässä.

Saas nähdä saako tänään viimeisessä harjoituspelissä pelipaikkaa, vai onko näytöt jo annettu. Ainakin Oilersin valmentaja kehui ottelun jälkeen uhrautumista joukkueen edun puolesta. Puheista päätellen voisi paikka NHL-avauksessa olla mahdollinen. Toivotaan parasta.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Ei irronnut Petrellille paljoa ylivoima vastuuta, vaikkakin oli ainakin kerran maskimiehenä. Alivoimallakin peluutettiiin yllättävän vähän, ottaen huomioon, että siinä on yksi suurimpia vahvuuksia.

Peliaikaa irtosi 9.57, josta 7.20 tasakentällisin, ylivoimaa 0.37 ja alivoimaa tasan 2 minuuttia. Alivoima-aikaa hyökkääjistä vasta 6. eniten, näin nopealla vilkaisulla tilastoihin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ei tuossa Lennun tappelussa ollut mitään vikaa ensimmäiseksi NHL-tappeluksi. Brett Bulmerille tiedoksi että lonkkaheitot kuuluvat ihan johonkin toiseen lajiin.
 

Advertius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Itsemoderointi
Toivottavasti Lennu ottaa paikan Edmontonin NHL-ryhmästä, harjoituskausi ainakin mennyt ilmeisen hyvin. Ja olihan tuo tappelu hyvä näin ensimmäiseksi myllyksi NHL:ssä. Aivan toista luokkaa kuin esimerkiksi "Raju"-Erkin tappelu eilen Porissa. Mitä hän siinä edes oikein yritti?
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Onhan tuossa tekemistä aika paljon, jos meinaa hengissä selvitä toisestakin tappelustaan, mutta propsit toki Lennulle silti. Tiukkaa tekee kokoonpanoon mahtumisen kanssa, mutta Lennulle saattaa olla eduksi, että häntä on järkevämpi istuttaa poppareita syömässä kuin jotain parikymppistä lupausta. Se kuitenkaan enää mihinkään kehity...
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Ottaen huomioon ettei Lennulla ole tappelijan profiilia, eikä siten voittopaineita nyrkkihommista, niin tuo oli ihan hyvä mättö. Onpa taas arvostetumpi joukkuekavereiden ja koutsiensa silmissä tuon jälkeen.

Lennulle riittää kun jatkaa ennakkoluulotonta taklauspeliään ja vastaa siitä pelityylistä seuraaviin puhelinsoittoihin silloin tällöin.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lennu on taas askeleen lähempänä paikkaa NHL-miehistössä, kun Oilers laittoi(oilers.nhl.com) tänään viisi hyökkääjää AHL:n farmijoukkueeseensa.

C'mon Lennu!

e. Lennu siis ilmeisesti ainakin aloittaa kauden NHL-miehistön mukana.
 
Viimeksi muokattu:

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Lennu on taas askeleen lähempänä paikkaa NHL-miehistössä, kun Oilers laittoi(oilers.nhl.com) tänään viisi hyökkääjää AHL:n farmijoukkueeseensa.

C'mon Lennu!

e. Lennu siis ilmeisesti ainakin aloittaa kauden NHL-miehistön mukana.

Tässä linkki HFBoardsin Oilers-osion Training Camp-threadin 12. sivulle, paljon puhetta ja spekulaatiota Lennun roolista. Pelkästään positiivista sanottavaa, ja sopii useammankin ketjuhahmotelmaan. Way to go, grattis Lennart!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös