Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset
Kauden ekat potkut siis näkivät päivänvalonsa. 13 tappiollista peliä, harva joukkue olis noin pitkään sietänyt, tuskin edes hitaat hämäläiset, tai no olihan viime kaudella Ipa ja Mälkiä.
Joku raja kiittelemiseenkin.
No mitäs tämä paljon sun mielestäsi sitten on?
Ootkos koskaan antanut potkuja kenellekään? Voin kertoa, että se on ihan vitun hirveetä. Toisella puolella on aina ihminen. Vaikka hoki on tulosurheilua ja julkinen duuni, niin silti aavistus inhimillisyyttä, kiitos.
Helpoin uhraus ja yksiuloitteisin ratkaisu on nyt tehty. Harmittaa Unskin puolesta, ei edelleenkään ole mun mielestä valmentajan vika että pelaajat perseilee ja tuhlailee, toivottavasti saa uusia hommia muualta.
Nyt sitten nähdään pitääkö tuo Mas@:n allekirjoituksena oleva Suikkasen lausahdus paikkaansa. Olisiko tällaisessa tilanteessa parempi hankkia täysin ulkopuolinen kaveri kuten aikanaan tehtiin Suikkasen kohdalla vai pystyykö entinen kakkosvalmentaja jotenkin aloittamaan puhtaalta pöydältä? Tuskin tässä mitään suikkasmaista tuhkimotarinaa tulee R-P:n johdolla, mutta positiivista on se, että huonommin ei voi enää mennä.
Joten summa summarum, itse ehdotan, että tässä kohtaa Leime siirrettäisiin seurajohdon toimesta sivuun ja uusi päävalmentaja olisi jatkossa Riku-Petteri Lehtonen. Uskon, että hänen arvonsa joukkueen silmissä ei ole pudonnut Leimen tekemisien myötä. Ja ensi kaudeksi sitten täysin uutta miestä sisään. Tämä olisi kaikin puolin seuralle myös taloudellisesti järkevin ratkaisu.
Toki samalla ovenavauksella olisi saanut mennä vaikka Kivenmäki ja Hauhtonen, noin alkuun.
Pitkän aikaa olo on ollut sellainen, että pelaajat pelaavat Leimeen ulos.
Kattokaas vaan, Mave on huomenna saletisti pisteillä! ;)
Leimeen kommentteja tuoreeltaan:
http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/arkistot/jaakiekko/2010/10/1209000 (maikkarin sivut)
"- Totta kai asia oli pettymys. Olen kuitenkin hautaan asti ylpeä tepsiläinen, Leime virkkoi." Leimeen mukaan potkujen takaa ei löydy ristiriitoja valmennuksen ja pelaajien välillä.
Siis mitä?! Joukkueella on täysi kriisi päällä ja meidän TJ ei ole paikalla hallituksen kokouksessa.
Milläs pistekeskiarvolla per ottelu pitäisi pelata vastedes, jos kymppisijaa vielä yrittäisi tavoitella?