Tähän on tultu.
13 tappiota putkeen. Ei saatana.
----
Se on muuten aivan varmaa, että ainakin osa joukkueesta perseilee aivan tahallaan.
Pakko tarttua tähän, sillä näin olen itsekin hieman kuullut. Mave+kumppanit ovat kuulemma kääntäneet jo aikoja sitten Leimeelle selkänsä. Tämän takia nämä herrat ovatkin ns. myyntilistalla.
Ite vaan ihmettelen sitä, että mikä Leimettä itseä enää pidättelee ja motivoi jatkamaan eli miksei hän vain päätä itse lähteä!?
Onko syynä se, että a.) hänen palkanmaksunsa loppuu tietysti siihen paikkaan (eli hän odottaa vain seuran ratkaisua vrt. Baxter) vai b.) hän oikeasti kuvittelee tosissaan vielä kääntävänsä joukkueen tappioputken voitolliseksi (aika ihme äijä, jos näin on) vai c.) jokin muu syy, mutta mikä?
Itse en osaa sanoa varmaksi, mutta täälläkin on huhuiltu Kari Jalosen ensi kauden olemassa olevasta sopparista Tepsiin. Siis jos näin todella on, niin tässä tilanteessa vapaaehtoisia, vapaana olevia valmentajia, jotka oikeasti haluaisivat tulla noin puolen vuoden mittaisella sopparilla Tepsin puikkoihin näin tuskaisessa tilanteessa(!) ei oikeasti juurikaan jonoksi asti ole. Kyllä lähtökohtaisesti mahdollinen uusi valmentaja haluaa aika usein aina sopimuksen myös seuraavasta kokonaisesta kaudesta.
Joten summa summarum, itse ehdotan, että tässä kohtaa Leime siirrettäisiin seurajohdon toimesta sivuun ja uusi päävalmentaja olisi jatkossa Riku-Petteri Lehtonen. Uskon, että hänen arvonsa joukkueen silmissä ei ole pudonnut Leimen tekemisien myötä. Ja ensi kaudeksi sitten täysin uutta miestä sisään. Tämä olisi kaikin puolin seuralle myös taloudellisesti järkevin ratkaisu.