Eihän mörkö mitään nokkaan ottanut, kun sillä on niin pitkät kädet että pelkästään työntämällä ja puskemalla pisti svedut jäähän. Tyhjäähän ne huitoi ja Anttila veti sumo-tyylillä.Anttila ottaa nokkaan svedulta.
Miksi ihmeessä olisi pitänyt väistää? Pysyköön maalivahti alueellaan.Markström ehti selvästi ennen kiekkoon ja tämän ehti Tyrväinen huomata, koska nosti asentonsa ajoissa eikä lähtenyt kurkottamaan kiekkoon. Tyrväinen ei tehnyt elettäkään väistääkseen, vaan omien sanojensakin mukaan ei lähtenyt väistämään.
Jos molemmat olisivat olleet yhtäaikaa kiekossa, silloin kontaktia olisi ollut vaikeampi välttää. Nyt Tyrväinen olisi voinut, mutta ei halunnut varoa, vaan veti taklauksen loppuun. Maalivahtia ei saa taklata, joten ymmärrän hyvin Ruotsin valmennuksen hermostumisen.
Ihan perus-äijä, ne pelaa logolle eikä tuolle miehelle.Oispa Suomellakin Grönborgin tapainen koutsi jota pelaajat arvostaa
Syöksyy eteen?? Siinä on lentokentän verran matkaa väistää tuo törmäys pienellä sivulle kanttauksella, mutta ajoi tarkoituksella päälle. Normaalisti olen sitä mieltä, että nämä ovat enemmän maalivahdin vika, mut nyt oli Tyrväinen ainut syypää. Jäähylle olis pitäny laittaa
Niin, eihän sillä koutsilla oo merkitystä saadaanko hyvä joukkue vai ei. Ruotsillakaan ei muuttunut NHL-pelaajien määrä oleellisesti maajoukkueessa kun Grönborg tuli penkin taakse?Ihan perus-äijä, ne pelaa logolle eikä tuolle miehelle.
Miksi ihmeessä olisi pitänyt väistää? Pysyköön maalivahti alueellaan.
https://streamable.com/t2880Jopa minä olen samaa mieltä. Itsellä kun tyypillisesti on vahvat värilasit. Tyrväisellä oli kaikki aika väistää taklaus.
Filmas itsensä leikkauspöydälleMarkström ei pelaa enää tässä ottelussa.
Muuttuko Suomella vaihdoksen kautta?Niin, eihän sillä koutsilla oo merkitystä saadaanko hyvä joukkue vai ei. Ruotsillakaan ei muuttunut NHL-pelaajien määrä oleellisesti maajoukkueessa kun Grönborg tuli penkin taakse?
Muuttuko Suomella vaihdoksen kautta?
Ei, koska otettiin vanha tuttu Jalonen, joka ei myöskään nauti NHL-pelaajien suurta suosiotaMuuttuko Suomella vaihdoksen kautta?
Juurikin näin. Aikalailla oot muitten pelaajien tapaan niitattavissa, jos b-pisteelle tuut. Eriasia on mielestäni, jos syöksyen tulee ja "kärmeenkielellä" koittaa. Muuten voi käydä noin ja voivoi.https://streamable.com/t2880
No onko tuossa nyt niin paljon aikaa? Molemmat liikkuvat toisiaan päin. Eikä tuo ole mikään taklaus, se on törmäys. Maalivahdilla ei pitäisi olla mitään koskemattomuutta, jos tulee noin paljon ulos alueeltansa. Sehän nyt on ihan vitusta jos Tyrväisen pitäisi lopettaa jääkiekon pelaaminen, koska herra maalivahti haluaa kiekon.
Nämä jutut tapahtuu aika saatanan nopeasti tuolla jäällä.
Eikä sinunkaan.Ei, koska otettiin vanha tuttu Jalonen, joka ei myöskään nauti NHL-pelaajien suurta suosiota
Kyllä mä tykkään Jukasta. Vähän vois antaa vielä vapaammat kädet pelaajille eikä kääntää toista poskea, mut Jalonen on okEikä sinunkaan.
Tiedä sitten, mutta sullakin enemmän pointtia kuin että valmentajasta kiinni olisi.Ei. Suomalaisia ei vain kiinnosta maan edustaminen, joten ei verrattavissa.