Niin hieno filmi, että katsotaan pelaako enään ollenkaan kisoissa. Sulta kyllä näkee kaikenlaisia älynväläyksiä.Markströmiltä hieno filmi
Niin hieno filmi, että katsotaan pelaako enään ollenkaan kisoissa. Sulta kyllä näkee kaikenlaisia älynväläyksiä.Markströmiltä hieno filmi
Eihän Anttila tehnyt muuta kuin otti iskuja vastaan ja roikkui itse paidassa ja puski svedun jäähän. Anttilalla näytti olevan naamakin vähän veressä.Kyllä siinä nyt toisin kävi, vaikka oli kaks svedua.vastassa.
Itsekin katsoin ensin näin mutta taisi vain olla hammassuojissa punaista materiaalia kun piti poskea vasten.Eihän Anttila tehnyt muuta kuin otti iskuja vastaan ja roikkui itse paidassa ja puski svedun jäähän. Anttilalla näytti olevan naamakin vähän veressä.
Kyllähän siihen tarvittaisiin osuma päähän.Saattaa joku käydä vielä muistuttamassa Tyrväistä. Kyllähän toi oli päähän kohdistunut taklaus.
Anttila ottaa nokkaan svedulta.
Auttoi siinä määrin, että pääsivät suoraan playoffeihin sääliplayoffien sijaan.Se ei TPSää juurikaan auttanut.
Miksi Lankisella noin vähän pelejä tällä kaudella jenkeissä? Jotain vammaa?
Pelannee 3. erässä ja viimeistään kisoissa täysissä voimissa. Kyllä Markström itse lähti hakemaan kontaktia ja jopa taklaamaan.Niin hieno filmi, että katsotaan pelaako enään ollenkaan kisoissa. Sulta kyllä näkee kaikenlaisia älynväläyksiä.
Nimenomaan. Tuo oli ihan veskan piikkiin koko tilanne. Veska on ainoastaan koskematon omalla alueella.Mitä Tyrväinen olisi tuossa voinut tehdä toisin kun maalivahti syöksyy eteen? Hienoa, ettei lähtenyt peruuttelemaan ja aivan oikea linja, ettei tullut jäähyä.
Syöksyy eteen?? Siinä on lentokentän verran matkaa väistää tuo törmäys pienellä sivulle kanttauksella, mutta ajoi tarkoituksella päälle. Normaalisti olen sitä mieltä, että nämä ovat enemmän maalivahdin vika, mut nyt oli Tyrväinen ainut syypää. Jäähylle olis pitäny laittaaMitä Tyrväinen olisi tuossa voinut tehdä toisin kun maalivahti syöksyy eteen?