Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Jääkiekkoliitto on ajamassa miinaan. Se on ihan saletti. Kohta haisee napalmi...
Wallinheimo heittää tylyä settiä erästä vasikkaa kohtaan: Sinuhe Wallinheimolta tylyä tekstiä kannabiskohusta | Uusi Suomi
Wallinheimo heittää tylyä settiä erästä vasikkaa kohtaan: Sinuhe Wallinheimolta tylyä tekstiä kannabiskohusta | Uusi Suomi
Mitäköhän Kummola kuvittelee saavuttavansa noilla jatkuvilla hätävalheilla?
Sihvonen kertoi Radio Suomessa, että Kummola oli väittänyt nauhoittaneensa puhelun Röngän kanssa. Myöhemmin oli kuitenkin myöntänyt, että ei ollutkaan nauhoittanut puhelua.
Jutun otsikko oli: "Kahden Leijona-pelaajan dopingnäytteestä löytyi kannabista – pelasivat silti MM-kotikisoissa"Kertoisiko joku minulle, mitä urheilulehden pitää oikaista? Muistaakseni he uutisoivat, että nimetön valmentaja oli ilmoittanut Jukka Jaloselle ennen mm-kisoja, että 2 pelaajaa on kärynnyt seuran sisäisessä testissä kannabiksesta.
Jukka Jalonen on todistanut, että hän on ollut tietoinen näistä huhupuheista! Jukka Jalonen ei ole missään vaiheessa maininnut, että hänkään olisi nähnyt/kuullut mitään konkreettisia todisteita kyseisten pelaajien syyllisyydestä doping-rikkeeseen. Tästä syystä hän myös valitsi kyseiset pelaajat MM-joukkueeseen.Jukka Jaloselta on sen jälkeen tullut kommentit, että asia pitää paikkansa, mutta ei johtanut jatkotoimenpiteisiin.
Jukka Jalonen on vahvistanut Urheilulehden uutisen todeksi. En ymmärrä alkuunkaan Kalen ajatuksenjuoksua. Mitä helvettiä urheilulehden pitää oikaista?
No sieltä kyllä kieltämättä se suurin paskanpuhuja löytyy!Kale on itse aiheuttanut koko sopan ja ainoa, jonka pitäisi joku oikaisu julkaista, on Kale itse.
Keskustelu maajoukkuekiekkoilijoiden kannabis-kohusta jatkuu eri medioissa. Tänään ovat vuorossa ainakin Yle Radio Suomi ja TV1:n Strada. Radio Suomen ajantasassa (14.03-15.00) keskustelevat aiheesta Apu-lehden toimittaja Susanna Luikku ja UL:n toimittaja Petteri Sihvonen. Stradassa (21.30-22.00) ovat vieraina Veikkaajan Vesa Rantanen ja UL:n Jukka Rönkä.
Edelleen... länsimaisessa oikeusvaltiossa todistelutaakka ei ole syyttömällä. Kyseisten pelaajien ei tarvitse ryhtyä todistelemaan syyttömyyttään, vaan syyttäjän (tässä tapauksessa Urheilulehti) tulee pystyä todistamaan pelaajien syyllisyys.
Mitäköhän nuo jatkotoimenpiteet olisivat? UL:n edustajat eivät pääse kevällä Hartwallille mm-kisojen aikana? Vai annetaanko kirjallinen varoitus ja tonnin sakko, kuten mestiksessä on näköjään tapana kun liiton edustajat (kurinpito) munaavat pahemman kerran. Jotenkinhan se "vastustaja" on saatava hiljaiseksi kun itse on munittu. Ei saatana mitä touhua.
Kantelu JSN:ään tai oikeusjuttu. Ja/tai.
No ei kai Jääkiekkoliittoa pidäkään syyttää mistään rikoksesta?Sinulla menee nyt lehtijutun sisältönä oleva "arveluttavasta joukkuevalinnasta nuhtelu/syyttäminen" sekaisin rikoksesta syyttämisen kanssa. Ei UL syytä liittoa mistään rikoksesta. UL kirjoittaa, että "on siinä meillä esikuvat" ja "moraali perseestä". Ei syytä rikoksesta.