Neljäs jakso oli huippukamaa. Helvetin hienoa nähdä, miten koutsataan, mitä pelin aikana pelaajat juttelee ym.
Jep ehdottomasti parasta. Toivottavasti näitä dekkareita nähdään jatkossa lisää, esimerkiksi olympialaisten aikaan
Neljäs jakso oli huippukamaa. Helvetin hienoa nähdä, miten koutsataan, mitä pelin aikana pelaajat juttelee ym.
Todella hyvä jakso kyllä!Neljäs jakso oli huippukamaa. Helvetin hienoa nähdä, miten koutsataan, mitä pelin aikana pelaajat juttelee ym.
Jep ehdottomasti parasta. Toivottavasti näitä dekkareita nähdään jatkossa lisää, esimerkiksi olympialaisten aikaan
Pidetään kuitenkin dokkareina, ettei liian jännäksi mene. Heh heh. Mutta juu, tykkäsin itsekin uusimmasta jaksosta erityisesti. Eka oli pohjustavana hiukan ohut, muutoin on ollut hyvää meininkiä ja varsinkin mikit pelissä ja kamerat pukkarissa olivat oikein jees. Itselleni hiukan yllättäen Jokinen oli ainakin tuossa harkkapelissä sekä kentällä, vaihdossa että kopissa paljon äänessä. Toki voi johtua mikeistäkin, mutta paljon se siellä huuteli kuitenkin.Jep ehdottomasti parasta. Toivottavasti näitä dekkareita nähdään jatkossa lisää, esimerkiksi olympialaisten aikaan
Kyllä muuten näkee tuosta kolmosjaksosta n. 18 minuutin kohdalla eron AHL-pakin ja NHL ykkösparin miehen välillä. Ristolainen täyttä rautaa ja Pokka näyttää pullukalta. Ei ilmeisesti ole treeni hirveästi maistunut.
Dokumenttia tehty isosti Ameriikan tyyliin ja sitten tällainen sukellus itse peleissä, en minäkään varmaa enää katso vaikka jaksoa tulisikin.Minulla meni totaalisesti maku katsoa tätä enempää kaiken konttaamisen takia.
Yksi jakso pitäisi vielä tulla. Totisesti toivon, että se sijoittuu Ruotsia vastaan käydyn pelin jälkimaininkeihin ja siitä eteenpäin aina Venäjä -tappioon asti.Loppuks tää sarja jaksoon ennen World Cuppia? Onko tulossa jaksoja näistä itse turnauksen räpellyksistä? Vai onko ne jo tullut ja oon epähuomiossa poistanut tallenteista :D
Miettimättä esityksiä Word cupissa, voi ajatella, että kuinka idiooteilta valmennus-/johtoporukka nyt näyttäisi, jos Patrik Lainette ei olisi valittu mukaan turnaukseen.