Leijonapörssi – rahakimppa

  • 42 576
  • 283

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Leijonapörssi auennut MM-kisoja varten.

Saadaanko @Jääkaappi vetämään tuttuun tyyliin täysien vaihtojen kisaa? 20 euron kudilla?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kumpi sijoittuu paremmin, niin saa toiselta tuon 50€. Sinä ainakin lähdet Olympiakimpan siivittämänä suurena ennakkosuosikkina.

Hahah no en tiedä, ehkä sulla meni vain ohi tuo turnaus!

Mutta otetaan vaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Hyvä homma! Otetaan tämä yksi vain vastaan ( @Jääkaappi ). Nyt tässä saa tupla jännityksen, kun joutuu toivomaan sinulle pisteettömiä päiviä : D

Mikä sinun joukkueen nimi? Minä operoin tutusti Kuopion Welhot joukkueella.

Tämä oli hyvä idea kyllä.

migin hurjat nimellä operoidaan.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Uskollinen nettomaksaja mukana taas! Kysyn jo tässä vaiheessa, että mites noiden mänttikuulakisojen kanssa? Onko tällä sakilla kiinnostuksia? Minä olen mukana, jos jatkiskimppa saadaan aikaan!

Aluksi näytti helpolta, mutta eihän nuo vaihdot riittäneet mitenkään ensimmäisen masterplanin toteuttamiseksi... Ja aika tyhjiä ovat toki rosterit vielä.

All guns blazing vai himmaillen, kas siinä pulma? Lopussa kiriminen on vaikeaa turnauksissa, kun kaikilla on samat jätkät kehissä. No, kai se siitä taas vituiks menee...
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kyl joku pieni kimppa täytyy koittaa saada pystyyn! Mitään en futispörssistä ymmärrä, mutta väliäkö tuolla.

Hieno homma! Yritetään kraapia lätkäjätkistä porukka kasaan, ei tarvitse kuikuilla muualle sitten. Mutta palataan asiaan tuonnempana!

Onhan tuo nyt melkoista staratulitusta verrattuna olympialaisiin, kun listoilta löytyy jo nyt McJeesusta, Kanea, Rantasta, Gaudreuta, Ahoa, Rakellia, Barzalia, Klingbergia, ym....
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kyl joku pieni kimppa täytyy koittaa saada pystyyn! Mitään en futispörssistä ymmärrä, mutta väliäkö tuolla.

Olin jo EM-kisoissa vastaavassa mukana ja mielestäni ihan kivasti porukkaa oli. Mukana taas.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Uskollinen nettomaksaja mukana taas! Kysyn jo tässä vaiheessa, että mites noiden mänttikuulakisojen kanssa? Onko tällä sakilla kiinnostuksia? Minä olen mukana, jos jatkiskimppa saadaan aikaan!

Aluksi näytti helpolta, mutta eihän nuo vaihdot riittäneet mitenkään ensimmäisen masterplanin toteuttamiseksi... Ja aika tyhjiä ovat toki rosterit vielä.

All guns blazing vai himmaillen, kas siinä pulma? Lopussa kiriminen on vaikeaa turnauksissa, kun kaikilla on samat jätkät kehissä. No, kai se siitä taas vituiks menee...
Juu, kyllä potkupallopörssiin meikäkin
tulee messiin vaikken mitään ymmärräkään!
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Joukkueen rakentaminen nyt on vielä helppo homma, mutta taktiikan luominen tuottaa vähemmän yllättäen harmaita hiuksia.

Noh, tavoite on parantaa Olympialaisista, joten turhia paineita ei ole.

19 mukana, mutta vielä mahtuu!

Hyperpeli ja panos 20€.

Jatkoaika
JatkoaikaLP
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Voi vittu, hulluksi tässä taas tulee! Pakko saada tehtyä päätöksiä vielä ennen maaten menoa, kun huomenna ei ehdi mitään muuta kuin duunia. 27 tyyppiä mukana, ihan ok. Vielä kaikki empijät ja mattimyöhäiset mukaan, enempi parempi!
 

Samsteddy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & suomalaiset änärissä
Tänään vielä liityin mukaan puolustamaan viime vuoden voittoa. Saas nährä onko kiakkojumalat pualella tänä vuonna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös