Leijonapörssi auennut MM-kisoja varten.
Saadaanko @Jääkaappi vetämään tuttuun tyyliin täysien vaihtojen kisaa? 20 euron kudilla?
Saadaanko @Jääkaappi vetämään tuttuun tyyliin täysien vaihtojen kisaa? 20 euron kudilla?
Leijonapörssi auennut MM-kisoja varten.
Mukana ollaan tutusti! Ottaako @Lico tai @Jääkaappi 50€ sivubetsin. Helppoa rahaa teille.
Minkälaisesta betsistä on siis kyse?
Kumpi sijoittuu paremmin, niin saa toiselta tuon 50€. Sinä ainakin lähdet Olympiakimpan siivittämänä suurena ennakkosuosikkina.
Hahah no en tiedä, ehkä sulla meni vain ohi tuo turnaus!
Mutta otetaan vaan.
Hyvä homma! Otetaan tämä yksi vain vastaan ( @Jääkaappi ). Nyt tässä saa tupla jännityksen, kun joutuu toivomaan sinulle pisteettömiä päiviä : D
Mikä sinun joukkueen nimi? Minä operoin tutusti Kuopion Welhot joukkueella.
Onko tällä sakilla kiinnostuksia? Minä olen mukana, jos jatkiskimppa saadaan aikaan!
Kyl joku pieni kimppa täytyy koittaa saada pystyyn! Mitään en futispörssistä ymmärrä, mutta väliäkö tuolla.
Kyl joku pieni kimppa täytyy koittaa saada pystyyn! Mitään en futispörssistä ymmärrä, mutta väliäkö tuolla.
Juu, kyllä potkupallopörssiin meikäkinUskollinen nettomaksaja mukana taas! Kysyn jo tässä vaiheessa, että mites noiden mänttikuulakisojen kanssa? Onko tällä sakilla kiinnostuksia? Minä olen mukana, jos jatkiskimppa saadaan aikaan!
Aluksi näytti helpolta, mutta eihän nuo vaihdot riittäneet mitenkään ensimmäisen masterplanin toteuttamiseksi... Ja aika tyhjiä ovat toki rosterit vielä.
All guns blazing vai himmaillen, kas siinä pulma? Lopussa kiriminen on vaikeaa turnauksissa, kun kaikilla on samat jätkät kehissä. No, kai se siitä taas vituiks menee...
Joukkueen rakentaminen nyt on vielä helppo homma, mutta taktiikan luominen tuottaa vähemmän yllättäen harmaita hiuksia.
Lämmitelläänkö Naisleijonapörssillä? :-)
Kisat alkaa siis 4.4. ja pörssi aukesi tänään.
Totta helkutissa.