Minä voin lähteä tähän mukaan, mutta koska olen aivan sukka ( tässä pelimuodossa ) niin vaatisi sivubetsin joltakin. Paremmin sijoittunut kuittaa 50€. Yv:llä ensimmäinen vastaaja kuittaa helpot rahat.
Selvennyksenä: Vaatii osallistumisen @Jääkaappi :n järjestämään Jatkoajan kimppaan.
Edit: Tämä kuitattu.
Etkö halua mua vastaan?
Toki. Maksammeko myös osallistumismaksusi?Heittäkää joku hahmotelmianne osaamattomalle.
Tsekkikö siellä möm möm kisoissa pitäisi olla menestyjä Jalosen johdolla?
Ei kun just nimenomaan kaikki mahdollinen jakoon pelaajista sekä taktiikoista!Ja jos saa pyytää niin älkää jakako tähän ketjuun minkäänlaisia vihjeitä, tää on ihan eri juttu kuin Liigapörssi tai HockeyGM.
Tasan tuntia ennen pelin alkua iihf.comEi ole helppo alku ei. Miten voi olla, että tuntia ennen matsien alkua ei ole kokoonpanot mistään saatavilla vai olenko sokea?
Minusta ei. Alussa pitää saada joukkueen arvo ylös, ja se onnistuu parhaiten vaihtamalla pelaajia. Lisäksi Slovakialla tänään aika nihkeä Saksa-peli edessä, kun taas Sveitsin tuoreilla ukoilla mahdollinen murskavoitto Italiaa vastaan. Ja toki Sveitsi pelaa myös huomenna Tanskaa vastaan, kun Slovakia lepää.Jaksaa kyllä aina hämmentää toi ostetuimpien ja myydyimpien lista. Siellä on myyty leijonia ja slovakkeja vaikka molemmat pelaa heti toisena päivänä putkeen. Eikö se nyt ole näissä pörssipeleissä se yksi ja ensimmäinen sääntö että älä vaihda pelaavaa pelaajaa
Tässä on nyt sen verran säätöä ja kaikenlaista muuttujaa elämässä, että eiköhän nämä pörssien ylläpitämiset ollut tässä hetkeksi aikaa. :)Laittaako @Jääkaappi taas kimppaa pystyyn?
Tänään aukesi Leijonapörssi mutta ei sieltä oikein vielä joukkuetta saanut kasattua.
On kyllä pirun haastavan oloinen, pelaajat melko kalliita järjestäänNo nyt on ennätysvaikeaa tehdä joukkuetta. Ei ole edes alkuun jotain perinteistä B2B Kanada-Unkari & Kanada-Itävalta jolla rahoittaa toimintaa.