Suomen versiohan oli huumoriohjelma jossa pääroolia veti Lisa Sounio. "hei voiks mä lähtee mukaan 3000€ panostuksella jos te muut maksatte 25 donaa per naama?"
Jenkkien versio on kyllä kova.
Samaa mieltä, Suomen versio oli täysin hupiohjelma, niin tuotteiden, esittelijöiden kuin myös ja varsinkin "Leijonien" osalta. Ennen Suomen ohjelman alkua en juurikaan tiennyt muista kuin Eero Lehdestä, että hän on kusipää ja siis sisäpiiritietona, todellakin täysin sitä. Mutta jälkeenpäin ovat nämä muutkin äijät osoittautuneet varsinaisiksi "Pentti Köyreiksi" (Kummeli-leffa). Souniolla ei varmaan vaan ollut rahaa tuon enempää sijoittaa. Heillähän ei ollut mitään muuta tarkoitusta kuin joko dissata henkilö, tuote tai jos tuote oli hyvä, ryöstää se itselleen kokonaan ja mahdollisimman halvalla. Kun vielä monesti tuotteen esittelijät olivat todella kaukana mistään tietoudesta liiketoimintaan ja muutenkin pääsääntöisesti "mettäläisiä", niin heitä oli aika helppo vedättää.
Olen nyt katsonut ensimmäistä jaksoa jenkkien toisesta tuotantokaudesta ja ihan eritasolla mennään, nyt puhutaan "Sharkeista", joilla todellakin on kunnon omaisuus, silti eivät ole heti dissaamassa vaan oikeasti kuuntelevat, katsovat ja myös sijoittavat yrityksiin. Ei niinkään pakosta tehdä rahaa vaan mahdollisuudesta auttaa ja tottakai mahdollisesti tienata rahaa, eli voisi sanoa todellisiksi "sijoitusenkeleiksi". Tosin henkilöt, jotka tuotteita esittelee ja tuotteet, ovat jo pidemmälle vietyjä, kuin pelkkä idea. Suomessahan oli esim. tämä legendaarinen, minulla on "uusi idea" keittomestari, joka kyllä oli surkuhupaisa, mutta silti hänellekin olisi voinut olla kohteliaampi.