Siis vertaako taalla joku Hagaria Rothiin laulutaidollisesti?? Siis onko jonkun mielesta Hagar parempi laulaja, koska han ei pysty korkeisiin aaniin, ei teatraalisiin lauluesityksiin eika suostunut laulamaan Rothin aikaisia biiseja keikoilla kun ne todella pakolliset, koska ei kertakaikkiaan pystynyt laulamaan niita. Ei taidot riittaneet. Onko tuollainen mies siis parempi laulaja? Muistan elavasti bandin keikalta, kun "Somebody get me a doctor" alkoi. Osaan lahes kaikki Rothin aikaiset biisit ulkoa ja mulla meni toiseen sakeistoon asti kunnes tajusin, etta mita se kiharapainen kanarianlintu siella lavalla veti. Keikan paskin biisi, ehdottomasti.
Rothin Van Halen oli upea bandi, jossa jokainen oli lajinsa ehdotonta huippua. Hagarsin tullessa kuvioihin Van Halenista ei jaanyt kun paikoittainen kantaaottavuus sanoituksiin. Bandista tuli varsinainen aor:n edustaja. Hienoja biiseja, ei siina mitaan, mutta ei lahellakaan alkuperaista Van Halenia. Itse kasittelen Van Halenia ja Van Hagaria kahtena taysin eri bandina.
Ja tama jonkunmoiselta Hagar fanilta, joka kuunteli jannua jo paljon ennen Van Halenin aikoja.
Rothin Van Halen oli upea bandi, jossa jokainen oli lajinsa ehdotonta huippua. Hagarsin tullessa kuvioihin Van Halenista ei jaanyt kun paikoittainen kantaaottavuus sanoituksiin. Bandista tuli varsinainen aor:n edustaja. Hienoja biiseja, ei siina mitaan, mutta ei lahellakaan alkuperaista Van Halenia. Itse kasittelen Van Halenia ja Van Hagaria kahtena taysin eri bandina.
Ja tama jonkunmoiselta Hagar fanilta, joka kuunteli jannua jo paljon ennen Van Halenin aikoja.