Leevi Teissala HIFK:ssa

  • 172 718
  • 1 018

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei ole ja sen mainitsin myös omassa viestissäni. Mutta 0+1 ja 40+ pisteen pelaajien välillä on aika valtava ero. En väitä, etteikö Teissalalla olisi joku päivä aineksia sinne, mutta matka on pitkä.

Niin ja en aidosti ymmärtänyt / ymmärrä miten +40 voi tarkoittaa yli 40. Siis 40 plus / 40+.
On toki. Isompi pistemäärä edellyttää tietenkin jotain muuta kuin nelosketju-/rotaatiopelaajan minuutit, eli vakioroolin tulosyksikössä, kohdilleen osuneet roolitukset sekä ylivoimavastuuta. En toki ole lainkaan varma, että näin tulee tapahtumaan ainakaan IFK:ssa.

Täytyy aidosti ihmetellä jos et ole koskaan kuullut puhuttavan asioista "plus neljäkymmentä"-muodossa, oli kyseessä sitten henkilön arvioitu ikä tai pelaajan pistemäärä. Mutta se siitä, plusmerkin paikka tuskin on elämää suuremman keskustelun paikka.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On toki. Isompi pistemäärä edellyttää tietenkin jotain muuta kuin nelosketju-/rotaatiopelaajan minuutit, eli vakioroolin tulosyksikössä, kohdilleen osuneet roolitukset sekä ylivoimavastuuta. En toki ole lainkaan varma, että näin tulee tapahtumaan ainakaan IFK:ssa.

Täytyy aidosti ihmetellä jos et ole koskaan kuullut puhuttavan asioista "plus neljäkymmentä"-muodossa, oli kyseessä sitten henkilön arvioitu ikä tai pelaajan pistemäärä. Mutta se siitä, plusmerkin paikka tuskin on elämää suuremman keskustelun paikka.

Piti ihan tarkistaa, että kuka tuon vastauksen sinulle kirjoitti. Vaikutti niin paljon yhdeltä toiselta nimimerkiltä tuon pilkunnussimisen kanssa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kulkee, kulkee ja parantaa. Mä diggaan taidosta ja sitä Leevillä on. Erottuu mukavasti monesta puukäsiosaston möyrijästä ja mun mielestä hyvässä jengissä pitää olla muutakin kuin harmaata massaa.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Pienimuotoinen fanitus tätä kundia kohtaan nostaa päätään, diggaan erittäin kovasti!
On todella vahvaa luistelua, selkeästi kehitystä tullut, kun on saanut peliaikaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Oma viimeistely ontuu, mutta Teissala on ollut tällä kaudella todella hyvä järjestämään paikkoja muille (ja itselle). Se että maalisarake näyttää mitä näyttää, niin siitä voi syyttää vain itseään ja tuo osa-alue vaatii kehittymistä, mutta syöttöpisteitä voisi olla helposti se tripla-määrä nykyiseen nähden. Se on ollut ihan silmiinpistävää, että kun Teissala on luonut huippupaikkoja muille, niin noita ei ole vain käytetty hyväksi.

Hyvä tästä tulee. Toivottavasti meillä eikä muualla.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onhan tämä aivan perhanan taitava kaveri! Aivan maaginen sooloilu IFK:n ekassa maalissa. Myös sytytyslanka on mukavan lyhyt ja tykkää osallistua torikokouksiin. Jatkoa! Cmoren selostustiimi tiesi kertoa, että IFK:n valmennusjohto on ounastellut hänestä seuraavaa breikkaajaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
IFK
Hyökkäyspäähän tekeminen riittää hyvin, vaikka nyt ei pisteitä juuri ole. Mutta kuten täällä on todettukin, niin omiin ei voi pelata niin, että antaa vastustajalle ylivoiman. Siinä on Leevillä tekemistä, mutta liike riittää, ja kroppakin alkaa olla riittävässä kuosissa puolustuspelaamiseen. Nyt on paljon tahdosta ja omasta asenteesta kiinni.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Hyökkäyspäähän tekeminen riittää hyvin, vaikka nyt ei pisteitä juuri ole. Mutta kuten täällä on todettukin, niin omiin ei voi pelata niin, että antaa vastustajalle ylivoiman. Siinä on Leevillä tekemistä, mutta liike riittää, ja kroppakin alkaa olla riittävässä kuosissa puolustuspelaamiseen. Nyt on paljon tahdosta ja omasta asenteesta kiinni.
Jursia mauttomasti lainaten:" Jalat, jalat!"
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Cmoren selostustiimi tiesi kertoa, että IFK:n valmennusjohto on ounastellut hänestä seuraavaa breikkaajaa.
Toivottavasti valmennusjohdon viesti on mennyt Tobleronelle asti ja on jumpattu nimet paperiin, monivuotiset mielellään.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Toivottavasti valmennusjohdon viesti on mennyt Tobleronelle asti ja on jumpattu nimet paperiin, monivuotiset mielellään.
Kieltämättä tähän pohjaten tuntuisi erikoiselta päästää muualle. Kommentti meni jotenkin niin, että kun IFK:n valmennusjohdolta on kyselty seuraavia breikkaajia, niin Teissalan nimi on kuulemma noussut usein esiin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taso noussut selkeästi Teissalallakin kauden edetessä. Nyt pelissä on mun mielestäni sellaista rentoutta, jota Leevin kaltaiset pelaajat tarvitsevat, jotta ovat hyödyksi jengille. Siis omalle jengille. Itse pitäisi mielelläni Leevin meillä jatkossakin ja jotenkin mulla on sellainen kutina, että jatkot meille on jo tehtykin. Jos ei olisi, voisi kuvitella, että hänen paikallaan ylivoimalla pelaisi joku toinen. Varsinkin, kun ainakin tänään kakkos-yv:ssä oli "Ilari Melart ja pienet miehet"-kvartetti. Olisihan siihen voinut jonkun kookkaamman maskimiehenkin iskeä.

Mutta siistiä tsiigata Teissalankin menoa ihan riippumatta siitä, missä pelaa ensi kaudella. Sellaiset asiat eivät kiinnosta minua nyt juuri ollenkaan, kun tämä kausi on vielä pahasti kesken.
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taso noussut selkeästi Teissalallakin kauden edetessä. Nyt pelissä on mun mielestäni sellaista rentoutta, jota Leevin kaltaiset pelaajat tarvitsevat, jotta ovat hyödyksi jengille. Siis omalle jengille. Itse pitäisi mielelläni Leevin meillä jatkossakin ja jotenkin mulla on sellainen kutina, että jatkot meille on jo tehtykin. Jos ei olisi, voisi kuvitella, että hänen paikallaan ylivoimalla pelaisi joku toinen. Varsinkin, kun ainakin tänään kakkos-yv:ssä oli "Ilari Melart ja pienet miehet"-kvartetti. Olisihan siihen voinut jonkun kookkaamman maskimiehenkin iskeä.

Mutta siistiä tsiigata Teissalankin menoa ihan riippumatta siitä, missä pelaa ensi kaudella. Sellaiset asiat eivät kiinnosta minua nyt juuri ollenkaan, kun tämä kausi on vielä pahasti kesken.
Eilen yksi vannoutunut Narri oli katsomassa peliä ja kehui erityisesti Teissalaa. Teissalassa on valtavasti potentiaalia.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Eilen yksi vannoutunut Narri oli katsomassa peliä ja kehui erityisesti Teissalaa. Teissalassa on valtavasti potentiaalia.
Keneen Leevi hänen mielestään vertautui hänen omassa suosikkijoukkueessaan?
Hymiö tähän.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keneen Leevi hänen mielestään vertautui hänen omassa suosikkijoukkueessaan?
Hymiö tähän.

Taitaa lähimmäksi taitotasossa pääsevä olla käyttänyt paitaa #91.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös