Leevi Teissala HIFK:ssa

  • 172 100
  • 1 018

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Tietääkseni Lambert-syndrooma tässä, tiedätte varmaan mitä tarkoitan.
Kerrotko taustoja?
Että mistä tiedät Teissalan isän/äidin olevan tyytymätön poikansa kohteluun Turussa.
On täysi-ikäinen, että sikäli hiukan aavistelusi onnahtelee.
Tietenkin, jos isänsä on hänen asioidenhoitajansa, niin asia on eri.
Toki silloinhan hän on hoitanut duuninsa. Seura on vaihtunut.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kerrotko taustoja?
Että mistä tiedät Teissalan isän/äidin olevan tyytymätön poikansa kohteluun Turussa.
On täysi-ikäinen, että sikäli hiukan aavistelusi onnahtelee.
Tietenkin, jos isänsä on hänen asioidenhoitajansa, niin asia on eri.
Toki silloinhan hän on hoitanut duuninsa. Seura on vaihtunut.
Katso viestin lähetysaikaa. :-D

Muistaakseni Teissala ei päässyt viime kaudella pelaamaan Liigassa ihan sen takia, että oli tiedossa ettei jatka Turussa, vaan siirtyy muualle.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Katso viestin lähetysaikaa. :-D

Muistaakseni Teissala ei päässyt viime kaudella pelaamaan Liigassa ihan sen takia, että oli tiedossa ettei jatka Turussa, vaan siirtyy muualle.
No enpä huomannu, että oliki kirjoitettu Auran voimalla :D
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Tyylikäs höntsämaali Teissalalta ja todellakin toivotaan, että ensi kaudella saa pelejä alle ja reilusti edareissa. Jösses, tuo "selostaja" En enää iknä arvostele Mertsiä tai Saukkosta tämän jälkeen.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Tyylikäs höntsämaali Teissalalta ja todellakin toivotaan, että ensi kaudella saa pelejä alle ja reilusti edareissa. Jösses, tuo "selostaja" En enää iknä arvostele Mertsiä tai Saukkosta tämän jälkeen.
Kyllä tota selostajaa kuuntelis oikee mielellään Liigankii puolella! Vähä kattavampi sanapankki ku noilla mainitsemillas selostajilla. Ei ois joka tilanne vaaaaaaarallinen.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Onpas hiljaista Teissalan ketjussa vaikka kaksi viimeistä peliä (Kärpät & Ässät) on ollut tosi hyviä Leeviltä. Kärrpäpelissä tuli jopa mieleen että se joukkueen alun kooma lähti kun Teissala painoi satalasissa kun pääsi kentälle ja näytti muulle jengille suuntaa.
Hyvä meno jatkui myös eilisessä Ässät -pelissä.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Onpas hiljaista Teissalan ketjussa vaikka kaksi viimeistä peliä (Kärpät & Ässät) on ollut tosi hyviä Leeviltä. Kärrpäpelissä tuli jopa mieleen että se joukkueen alun kooma lähti kun Teissala painoi satalasissa kun pääsi kentälle ja näytti muulle jengille suuntaa.
Hyvä meno jatkui myös eilisessä Ässät -pelissä.
Olen samaa mieltä. Tosin itse olen kirjoittanut hänestä kommentteja toisiin ketjuihin.
Näkee kaikesta että osaa lukea peliä koko kentältä, osaa sijoittautua aina oikein. Jos pakki päättää nousta hän menee alemmas (vaikka se ehkä on sovittu sentterille), ts. ottaa huomioon koko joukkueen tilanteen. Hyviä tilanteita avaavia syöttöjä ja tarkkoja laukauksia (tosin tähän asti maalivahti on ehtinyt eteen).
Laukoo ja syöttää usein.
Luistelee suht. hyvin ja osaa myös pitää kiekkoa tarvittaessa.
Voimaa saa varmasti enemmän.
Rutiinia ja peliaikaa tarvitsee.
Uskaltaa myös antaa takaisin isommille ja kokeneemmille lähikamppailuissa.
Toivottavasti saa jatkaa pelaamista ja kehittymistä ja pysyy ehjänä.
Meidän nuorista se "kädellisin".
Pitäisi saada pelata muiden luovien ja peliä ymmärtävien kanssa - ei puukäsien.
 

jjhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Pääkkäri, HIFK
Olen samaa mieltä. Tosin itse olen kirjoittanut hänestä kommentteja toisiin ketjuihin.
Näkee kaikesta että osaa lukea peliä koko kentältä, osaa sijoittautua aina oikein. Jos pakki päättää nousta hän menee alemmas (vaikka se ehkä on sovittu sentterille), ts. ottaa huomioon koko joukkueen tilanteen. Hyviä tilanteita avaavia syöttöjä ja tarkkoja laukauksia (tosin tähän asti maalivahti on ehtinyt eteen).
Laukoo ja syöttää usein.
Luistelee suht. hyvin ja osaa myös pitää kiekkoa tarvittaessa.
Voimaa saa varmasti enemmän.
Rutiinia ja peliaikaa tarvitsee.
Uskaltaa myös antaa takaisin isommille ja kokeneemmille lähikamppailuissa.
Toivottavasti saa jatkaa pelaamista ja kehittymistä ja pysyy ehjänä.
Meidän nuorista se "kädellisin".
Pitäisi saada pelata muiden luovien ja peliä ymmärtävien kanssa - ei puukäsien.
Tästä voisi tulla "pelimies" jos:
oppisi lukemaan peliä
oppisi syöttämään, lainaisi edes joskus
oppisi laukomaan
oppisi puolustamaan
voimaa lisää
Löytyy kohtalainen luistelu
On selvää, että tarvitsee peliaikaa ja sitä kautta tulee rutiinia.
Toivon vilpittömästi, että olisi jatkossa iloa kannattajille!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä voisi tulla "pelimies" jos:
oppisi lukemaan peliä
oppisi syöttämään, lainaisi edes joskus
oppisi laukomaan
oppisi puolustamaan
voimaa lisää
Löytyy kohtalainen luistelu
On selvää, että tarvitsee peliaikaa ja sitä kautta tulee rutiinia.
Toivon vilpittömästi, että olisi jatkossa iloa kannattajille!

Itse en ole ihan näin "ehdoton", mutta sanoisin, että nähdyn perusteella en pidä tätä listaa täysin vääränäkään.

Kysymyksessä on nuori kaveri ja on selvää, että hän on raakile. Lisäksi olen siinä uskossa, että pelaajien nimenomaan halutaan nimenomaan pelaavan niillä omilla vahvuuksillaan. Ja tämä on erinomainen tavoite ja niin sen mun mielestä pitää mennäkin.

Mutta sitten päästään siihen, että siellä kentällä pitää pystyä tuottamaan lisäarvoa joukkueelle ihan käytännössä. Ihan sama, mitä se lisäarvo on, mutta tulosta pitää tulla. Jos se lisäarvo on vahva kiekollinen peli, maalinteko, alivoima, kovat pommit, mutta se potentiaali pitää jotenkin pystyä realisoimaan. Varsinkin, jos siellä on seuraava kokelas hengittämässä niskaan.

Tietenkin vaaditaan rutiinia ja sitä saa vain pelaamalla, mutta itse en toistaiseksi ihan vielä ole valmis ostamaan Teissalan hehkutusta. Mutta ymmärrän ja ehdottomasti myönnän potentiaalin. Leevin pitäisi nyt vain onnistua nousemaan sieltä junnutasolta miesten tasolle. Toistaiseksi ne omat vahvuudet eivät ole oikein mitenkään muuten realisoituneet kuin pikkukivana pörräilynä ja se ei oikein Liigassa toimi. Pitäisi saada onnistumisia ja sen jälkeen katsoa, mitä siitä seuraa. Meneekö enemmän yksinyrittämiseksi vai alkaako kiekko löytymään paremmin myös ketjukavereille.

Siitä propsit valmennukselle, että nuoriso pääsee pelaamaan Paajasen ja Tallbergin kanssa, jotka eivät varsinaisesti omista pisteistä ja onnistumisista elä, kuten moni muu. Mutta kyllä sillä esim. Tallbergin pelaamiseen on vaikutusta, että joutuu jatkuvasti olemaan puolustusmoodissa myös hyökkäyksessä, jotta yksi pelaaja voi keskittyä hyökkäämiseen. Mutta sellaista se on, sitä roolia pelataan, mitä valmennus haluaa.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Onpas hiljaista Teissalan ketjussa vaikka kaksi viimeistä peliä (Kärpät & Ässät) on ollut tosi hyviä Leeviltä. Kärrpäpelissä tuli jopa mieleen että se joukkueen alun kooma lähti kun Teissala painoi satalasissa kun pääsi kentälle ja näytti muulle jengille suuntaa.
Hyvä meno jatkui myös eilisessä Ässät -pelissä.

Mä olen samaa mieltä, että näiden nuorten osuus joukkueen parantuneissa otteissa ei ole vain tehot. Kundit tuovat energiaa ja kilpailua ja näyttävät myös veteraaneille, että "jos et pelaa 100% niin otan sun pelipaikan".

Pelkkien tehojen tuijottaminen olisi typerää. Nää pelaa pieniä minuutteja. Teissalalla nyt 8:07 peliaika liigassa. Dyk, jonka kanssa kilpailee pelipaikasta on 15:49 ja Palolalla 14:49. Jälkimmäinen oli eilen ylivoimalla ihan sukka. Siis suorastaan surkea. Antoi ennaltaarvattavia poikkisyöttöjä. Joo, Palola kamppailee tottakai paremmin, mutta ei tolla liksalla voi pelata noin. Ansaitsisi paikan VIP-loungessa ihan vain senkin takia. Siksi näitä nuoria pitää peluuttaa ja luoda oikeasti kilpailuasetelma, ettei päästä veteraaneja helpolla.

Teissalasta tulee vielä iso pelaaja liigassa. Se tapahtuuko se tällä kaudella tai IFKssa myöhemmin, niin jää nähtäväksi.
 

jjhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Pääkkäri, HIFK
Itse en ole ihan näin "ehdoton", mutta sanoisin, että nähdyn perusteella en pidä tätä listaa täysin vääränäkään.

Kysymyksessä on nuori kaveri ja on selvää, että hän on raakile. Lisäksi olen siinä uskossa, että pelaajien nimenomaan halutaan nimenomaan pelaavan niillä omilla vahvuuksillaan. Ja tämä on erinomainen tavoite ja niin sen mun mielestä pitää mennäkin.

Mutta sitten päästään siihen, että siellä kentällä pitää pystyä tuottamaan lisäarvoa joukkueelle ihan käytännössä. Ihan sama, mitä se lisäarvo on, mutta tulosta pitää tulla. Jos se lisäarvo on vahva kiekollinen peli, maalinteko, alivoima, kovat pommit, mutta se potentiaali pitää jotenkin pystyä realisoimaan. Varsinkin, jos siellä on seuraava kokelas hengittämässä niskaan.

Tietenkin vaaditaan rutiinia ja sitä saa vain pelaamalla, mutta itse en toistaiseksi ihan vielä ole valmis ostamaan Teissalan hehkutusta. Mutta ymmärrän ja ehdottomasti myönnän potentiaalin. Leevin pitäisi nyt vain onnistua nousemaan sieltä junnutasolta miesten tasolle. Toistaiseksi ne omat vahvuudet eivät ole oikein mitenkään muuten realisoituneet kuin pikkukivana pörräilynä ja se ei oikein Liigassa toimi. Pitäisi saada onnistumisia ja sen jälkeen katsoa, mitä siitä seuraa. Meneekö enemmän yksinyrittämiseksi vai alkaako kiekko löytymään paremmin myös ketjukavereille.

Siitä propsit valmennukselle, että nuoriso pääsee pelaamaan Paajasen ja Tallbergin kanssa, jotka eivät varsinaisesti omista pisteistä ja onnistumisista elä, kuten moni muu. Mutta kyllä sillä esim. Tallbergin pelaamiseen on vaikutusta, että joutuu jatkuvasti olemaan puolustusmoodissa myös hyökkäyksessä, jotta yksi pelaaja voi keskittyä hyökkäämiseen. Mutta sellaista se on, sitä roolia pelataan, mitä valmennus haluaa.
En ole ihan noin "ehdoton", mitä annoin vietissäni ymmärtää. Olen samaa mieltä kanssasi mm. omat vahvuudet esiin, tuottaa lisäarvoa joukkueelle/ketjulle. Mahdollisuus on nousta seuraavalle tasolle junnu/mestis tasosta, kunhan pää kestää stadin kirkkaat valot ja Peltosen myllyn. Peltosen myllyllä tarkoitan vähäisen peliajan, penkittämisen, popparit, U20 ja mestis komennukset. Itsekkyys ja itsetunto ilmeisesti vielä kunnossa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Aika jännä, omaan silmään esim näin eilen erittäin paljon hyvää Teissalassa ja jos pitäisi veikata, niin ihan siinä kynnyksellä, että alkaa tapahtua paljonkin. Iso vahvuus, kun pystyy pitämään kiekkoa niin lähellä omia luistimia, sellaista vastaan on vaikea puolustaa. Tuosta kun kikkailua vähän pois, on lupa odottaa paljon
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika jännä, omaan silmään esim näin eilen erittäin paljon hyvää Teissalassa ja jos pitäisi veikata, niin ihan siinä kynnyksellä, että alkaa tapahtua paljonkin. Iso vahvuus, kun pystyy pitämään kiekkoa niin lähellä omia luistimia, sellaista vastaan on vaikea puolustaa. Tuosta kun kikkailua vähän pois, on lupa odottaa paljon

Mä en ainakaan ottanut kantaa eiliseen peliin, vaan ihan yleisesti. Eilen oli hyvä peli ja oli pienestä kiinni, ettei näkynyt tulostaulullakin. Välillä meni vähän väkisin yrittämiseksi, mutta kerrankos sitä.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Raskas koheltaja, jolla todella puutteellinen pelikäsitys.
Luistelussa kaikki raajat heiluu joka suuntaan, joka tuo vielä levottomamman vaikutelman hänen pelaamiseensa.
Se alueelta ulostuonti oli jo ihan älytöntä pelaamista.
D-junnuillekin on täysin selvää, että kiekolla pyritään syvään, eikä poispäin.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raskas koheltaja, jolla todella puutteellinen pelikäsitys.
Luistelussa kaikki raajat heiluu joka suuntaan, joka tuo vielä levottomamman vaikutelman hänen pelaamiseensa.
Se alueelta ulostuonti oli jo ihan älytöntä pelaamista.
D-junnuillekin on täysin selvää, että kiekolla pyritään syvään, eikä poispäin.
Tämähän se. En ole missään vaiheessa ymmärtänyt tämän kaverin hypeä. Taitava joo, ja potentiaalia on, mutta kaukana sellaisesta pelurista jonka pitäisi edes mahtua Helsingin IFK:n pelaavaan rosteriin. Jossain pikkuseurassa olisi sopivampi paikka.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tämähän se. En ole missään vaiheessa ymmärtänyt tämän kaverin hypeä. Taitava joo, ja potentiaalia on, mutta kaukana sellaisesta pelurista jonka pitäisi edes mahtua Helsingin IFK:n pelaavaan rosteriin. Jossain pikkuseurassa olisi sopivampi paikka.
Kannattaa se potentiaali kuitenkin nyt katsoa, kun sitä selvästi kuitenkin on. Keksin kyllä montakin pelaajaa nykyisestä joukkueesta, joiden ei pitäisi siellä tasonsa tai potentiaalinsa takia pelata. Teissala ei ole alkuunkaan tämän hyökkääjistön suurin ongelma, vaan tuo järjetön määrä puukäsiä kokoonpanossa.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattaa se potentiaali kuitenkin nyt katsoa, kun sitä selvästi kuitenkin on. Keksin kyllä montakin pelaajaa nykyisestä joukkueesta, joiden ei pitäisi siellä tasonsa tai potentiaalinsa takia pelata. Teissala ei ole alkuunkaan tämän hyökkääjistön suurin ongelma, vaan tuo järjetön määrä puukäsiä kokoonpanossa.
Kauan sitä pitää katsoa? Teissala on nyt 22 peliä pelannut virallisia otteluita tehoin 2+1. Jokaisessa pelissä vähintään yksi hyvä pyöritys menee pilalle siihen että Teissala koittaa itse jotain highlight kamaa vetäistä.

Ei Teissala joo ole se suurin ongelma, eikä tuolta terveenä taida tällä hetkellä ketään parempaakaan löytyä, mutta pitkässä juoksussa ihan kaikkien osapuolten kannalta olisi parasta lähettää Leevi lainalle johonkin muuhun Liigaseuraan. Toki ongelmallisen tästä tekee se että sopimus päättyy tähän kauteen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Kauan sitä pitää katsoa? Teissala on nyt 22 peliä pelannut virallisia otteluita tehoin 2+1. Jokaisessa pelissä vähintään yksi hyvä pyöritys menee pilalle siihen että Teissala koittaa itse jotain highlight kamaa vetäistä.

Ei Teissala joo ole se suurin ongelma, eikä tuolta terveenä taida tällä hetkellä ketään parempaakaan löytyä, mutta pitkässä juoksussa ihan kaikkien osapuolten kannalta olisi parasta lähettää Leevi lainalle johonkin muuhun Liigaseuraan. Toki ongelmallisen tästä tekee se että sopimus päättyy tähän kauteen.
Mä antaisin pari peliä aikaa Jääskän ja Koivistoisen kanssa ja jos ei ala sujumaan, niin uusi kaveri siihen tilalle. Teissala sitten johonkin toiseen ketjuun tai lainalle K-Vantaaseen. Toiseen liigaseuraan lainaamista voisi myös harkita, kunhan hänet voidaan tarvittaessa kutsua takaisin.

Mitä nyt tänään hänen peliään katselin, niin muutama ihan vahva vaihto ja vastinpariksi sitten muutama vähän heikompi ratkaisu. Mutta mielestäni huomattavasti parempi ja näkyvämpi kuin Kaskimäki, joka oli tänään todella näkymätön. Tämän päivän otteilla Kaskimäellä on pitkä matka kokoonpanoon ja Halttunen ja Teissala ovat minusta molemmat häntä edellä laituripaikkojen jaossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös