Mainos

Led Zeppelin

• 41 889
  • 213

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No sanotaan nyt se, että olen minäkin aivan yhtä ulapalla nykymusiikista, kuin mitä nykyjonnet ja jonnettaret jostain menneiden vuosikymmenien rockista ja metallista.

Spotifyssa on joskus tullut satoja miljoonia tai muistaakseni jopa yli miljardi soittokertaa pelkästään yhdellä biisillä netonneita nykyajan artisteja/yhtyeitä vastaan, eikä minulla ole harmainta aavistustakaan, että keitä ne on. Ilmeisen suosittuja kuitenkin nuorison keskuudessa. Juuri tätä NRJ-kanavan tyylistä musiikkia, jota käsittääkseni nuoret edelleen tosi paljon kuuntelevat.
...och samma här!

Katsoin kerran dokkaria yhdestä terrori-iskusta Manchesterissa, joka tehtiin erään konsertin loputtua stadionin uloskäyntien luona. Esiintyjänä siellä oli muuan Ariana Grande, josta minulla ei ollut mitään käryä ennen tuota dokkaria...
Ei sen puoleen, että tietäisin/tunnistaisin nytkään mitään hänestä, en edes ulkonäöltä, kuten en suurimmasta joukosta muitakaan kotimaisia tai ulkomaisia nykynuorison suosikkeja, ei vain kiinnosta...

Toki, olen täällä, palstalla siis, julkisesti tunnustanutkin, että ihailen suuresti mm. Lady Gagaa ja Adelea ja tunnistan "lennosta" heidän kappaleitaan niin nimeltä kuin soundistakin...

...että semmoinen setämies minä...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toki, olen täällä, palstalla siis, julkisesti tunnustanutkin, että ihailen suuresti mm. Lady Gagaa ja Adelea ja tunnistan "lennosta" heidän kappaleitaan niin nimeltä kuin soundistakin...
Adele oli ihan hyvä sillon vähän muhkunpana. Tai emmää siis sen musasta mitään tiärä... Lady Gagaa mä vähän pelkään. Mutta en sillee eroottisessa miälessä ninku vaikka Rosa Kettumäkee...

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edesmenneen Zeppelin-manageri Peter Grantin tytär Helen Grant on myymässä omaa 10 prosentin osuuttaan bändin katalogista. Huomionarvoisena seikkana kauppa sisältää kaikki tavaramerkit sekä oikeudet bändin nimeen, joka on ollut Helen Grantin osaomistaman yhtiön hallussa. Jimmy Page, Robert Plant ja John Paul Jones eivät ole kaupassa osallisina.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuonne on kyllä ihan pakko päästä. Plant on vielä näkemättä ja nyt siihen tarjoutuu tilaisuus.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tuonne on kyllä ihan pakko päästä. Plant on vielä näkemättä ja nyt siihen tarjoutuu tilaisuus.
Minuakin tuo kiinnostaa mutta joidenkin (enkä nyt tarkoita meitä kahta )olisi hyvä tutustua tuohon tuotantoon etukäteen ja katsella livekeikkojakin YouTubesta. Ihan vaan ennen lippujen ostoa siis että haluaako paikalle vai ei.
Sellainen joka odottaa rankkaa rymistelyä ja vaikkapa Lez Zeppelinin biisejä kyllin kyllin kyllä saattaa pettyä. Itse tiedän humpan juonen. Toki voi olla että tämä konsertti ei mitään massoja vedä puoleensa ja kaikki on asiaan vihkiytyneitä.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ennakkolippuja ei ainakaan Helsinkiin enää iltapäivän puolella saanut, joten kannattaa olla sormi napilla heti aamulla, kun myynti avautuu.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minuakin tuo kiinnostaa mutta joidenkin (enkä nyt tarkoita meitä kahta )olisi hyvä tutustua tuohon tuotantoon etukäteen ja katsella livekeikkojakin YouTubesta. Ihan vaan ennen lippujen ostoa siis että haluaako paikalle vai ei.
Sellainen joka odottaa rankkaa rymistelyä ja vaikkapa Lez Zeppelinin biisejä kyllin kyllin kyllä saattaa pettyä. Itse tiedän humpan juonen. Toki voi olla että tämä konsertti ei mitään massoja vedä puoleensa ja kaikki on asiaan vihkiytyneitä.
Mitä kävin tuossa kokoonpanon edellisen keikan settilistaa katsomassa, niin oli siellä ainakin Four Sticks soitettu jota Led Zeppelin ei ikinä soittanut livenä. Jo pelkästään sen kuulemisesta voisin kyllä maksaakin jotain.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy