...och samma här!No sanotaan nyt se, että olen minäkin aivan yhtä ulapalla nykymusiikista, kuin mitä nykyjonnet ja jonnettaret jostain menneiden vuosikymmenien rockista ja metallista.
Spotifyssa on joskus tullut satoja miljoonia tai muistaakseni jopa yli miljardi soittokertaa pelkästään yhdellä biisillä netonneita nykyajan artisteja/yhtyeitä vastaan, eikä minulla ole harmainta aavistustakaan, että keitä ne on. Ilmeisen suosittuja kuitenkin nuorison keskuudessa. Juuri tätä NRJ-kanavan tyylistä musiikkia, jota käsittääkseni nuoret edelleen tosi paljon kuuntelevat.
Katsoin kerran dokkaria yhdestä terrori-iskusta Manchesterissa, joka tehtiin erään konsertin loputtua stadionin uloskäyntien luona. Esiintyjänä siellä oli muuan Ariana Grande, josta minulla ei ollut mitään käryä ennen tuota dokkaria...
Ei sen puoleen, että tietäisin/tunnistaisin nytkään mitään hänestä, en edes ulkonäöltä, kuten en suurimmasta joukosta muitakaan kotimaisia tai ulkomaisia nykynuorison suosikkeja, ei vain kiinnosta...
Toki, olen täällä, palstalla siis, julkisesti tunnustanutkin, että ihailen suuresti mm. Lady Gagaa ja Adelea ja tunnistan "lennosta" heidän kappaleitaan niin nimeltä kuin soundistakin...
...että semmoinen setämies minä...