Minulla on sellainen käsitys, että Juujärvi ei ihan heti ole Kärppien leipiin palaamassa.Juha Juujärvi…JJ
Minulla on sellainen käsitys, että Juujärvi ei ihan heti ole Kärppien leipiin palaamassa.Juha Juujärvi…JJ
Kunhan ”heitin” tämän …;-)Minulla on sellainen käsitys, että Juujärvi ei ihan heti ole Kärppien leipiin palaamassa.
Jep @kop tuolla jo aiemmin nosti Juujärven nimen esiin, mutta tosiaan käsitys on, että hän ei varsinaisesti Kärppien ”kultapossuklubiin” kuulu.Kunhan ”heitin” tämän …;-)
Siis mies, joka on himoinnut 20 vuotta päävalmentajan paikkaa Suomen pääsarjasta, ei ottaisikaan tällaista pestiä vastaan? Uskon kyllä, että ottaisi. Mutta joo, ei kyllä ole tämä se nimi, jota Kärpät tarvitsee.Minulla on sellainen käsitys, että Juujärvi ei ihan heti ole Kärppien leipiin palaamassa.
Jos uutta valmentajaa ei ole klo 10.30 vetämässä treenejä, niin silloin on selvää, että tiistain ottelussa valmentajana on Lauri Mikkola.Olisiko maanantai uusi pääpäivä?
Näinhän se on. Nyt joku Raksilaan sissimään.Jos uutta valmentajaa ei ole klo 10.30 vetämässä treenejä, niin silloin on selvää, että tiistain ottelussa valmentajana on Lauri Mikkola.
Siis mies, joka on himoinnut 20 vuotta päävalmentajan paikkaa Suomen pääsarjasta, ei ottaisikaan tällaista pestiä vastaan? Uskon kyllä, että ottaisi. Mutta joo, ei kyllä ole tämä se nimi, jota Kärpät tarvitsee.
Ok. Sitten olemme samaa mieltä, eli Juujärvi ole palaamassa ja nimenomaan siitä syystä, ettei pestiä hänelle tarjota. Hyvä näin. Ja kohta tulee julki sopimus, tietenkin.En minä tainnut ihan noin sanoa.
Kaikille muille se tuntuu olevan päivän selvää, paitsi tälle meidän hyvävelikerholle. No lähituntien aikana se nähdään. Jos tänään ei tiedotetta tule, niin silloin sitä ei tule koko kaudella ja kausi loppuu virallisesti kuukauden päästä 22.3.2022.Kyllähän Kärppien on pakko erottaa Mikkola. Niin alistunut ja ei valmentajalle pelaava joukkue se oli viikonloppuna. Vastassa oli vielä sijalla 11. oleva KalPa.
Seuraavaksi vuorossa merisää. Hailuoto navakka pohjoinen puhuri 20m/s. Ihmisiä pyydetään välttämään ulkona liikkumista.Maanantai 21.2 klo 9:10
Lauri Mikkola on edelleen Kärppien päävalmentaja.
Vitsinä tuo kyllä menisi mutta en kyllä lähtis tuohon ratkaisuun. Toki kaikki on mahdollista kun muutenkin tätä nykymenoa miettii.Laukkasesta korvaaja ja Mikkola A-nuoriin, veikkaan.
Peruspohja rakennettiin kesällä. Se oli silmiinpistävän heikko harjoitusotteluissa. Tuli lunta tupaan. Jos nykytaso ei yllättäen nouse, niin noin 10 pistettä on otettavissa lopuista 12 pelistä. Sijoitumme Saipan yläpuolelle kuitenkin sijalle 12. Toivottavasti olen väärässä.Pitkässä katsannossa pidän järkevimpänä sitä että Mikkolalla mennään katkeraan loppuun saakka eli hyvinkin mahdollisesti liigataipaleen pohjakosketukseen sijalle 11.
Peruspohja on kokonaisuudessaan niin heikko ettei tälle kaudelle ole enää mitään tehtävissä. Toivoa vain sopii että ylläoleva skenaario johtaisi jonkilaisen "Reset" -napin painallukseen isommin organisaatiossa, koskien hallitus mukaanluettuna kaikkia tasoja ehkä junioripuolta lukuunottamatta.
Olisi kyllä Kärppien näköinen ratkaisu, että kaikessa hiljaisuudessa Mäntymaalle annetaan vetovastuu ja Mikkola patsastelee maskotin roolissa vieressä ja on vielä olevinaan päävalmentaja. Luulisi, ettei tuollaiseen pelleilyyn suostuisi yksikään oman arvon tuntoinen ihminen.Varmaankin viritellään siirtoa, jossa Mäntymaa nimitetään päävalmentajaksi ja Lauri Mikkola jatkaa muuten valmennustiimissä. En tiedä, että kuinka paljon tuosta liikusta tarvitsee tiedottaa.
Se mikä toimi Suikkanen kaudella, ei ole välttämättä validi tällä hetkellä ja toimisi. Onko Mäntymaasta ottamaan tuota johtajuutta? Onko hällä visiota, miten eroon tästä suosta?
Osaako Mäntymaa myydä visiotaan joukkueelle? Onko joukkueessa ketään, joka ottaisi joukkueen johtajana tämän vastaan (varsinkin kun ne kaksi potentiaalisinta johtajaa olivat muutaman tuhannen kilometrin päässä eivätkä kokeneet perjantain ja lauantain Kuopion tyrmäystä)?
Laukkasella sentään jotain kokemusta miesten valmennuksesta. Päivi Räsänenkin olisi vahvistus Lateen verrattuna.Vitsinä tuo kyllä menisi mutta en kyllä lähtis tuohon ratkaisuun. Toki kaikki on mahdollista kun muutenkin tätä nykymenoa miettii.
Laukkanen on yhtä peura ajovaloissa, mitä Mikkolakin. KalPan faneilta voi kysyä aiheesta lisää.Laukkasella sentään jotain kokemusta miesten valmennuksesta. Päivi Räsänenkin olisi vahvistus Lateen verrattuna.