Tämä ei ole mikään vaihtoehto. Yhtä kokematon kaveri miesten peleissä, mitä Mikkola.Vaikka Mäntymaalla loppukausi vaan Mikkola vittuun ja äkkiä
Jos se edes tuota lamautunutta ilmapiiriä parantaisi, tekee niin pahaa katsoa tuota joukkuetta.Tämä ei ole mikään vaihtoehto. Yhtä kokematon kaveri miesten peleissä, mitä Mikkola.
Marssii halliin sisään?Miten tässä pystyy fanit näyttämään seurajohdolle, että haluamme Mikkolan ulos? Ei pysty tifoilla näyttämään eikä marssia hallista ulos.
Jäämällä kotiin silloin, kun yleisötilaisuudet jälleen aukeavat. Fanikatsomolta on valitettavasti turha odottaa kannanottoa ainakaan tifojen muodossa, mitä tulee urheilulliseen puoleen. Liekö sellaisia tifoja edes päästettäisiin katsomoon saakka.Miten tässä pystyy fanit näyttämään seurajohdolle, että haluamme Mikkolan ulos? Ei pysty tifoilla näyttämään eikä marssia hallista ulos.
Kyllä. Havu on todennäköisesti tulevaisuuden huippunimiä, mutta korvaajan on tultava ulkopuolelta, ja oltava kova, meritoitunut nimi, joka saa tämän levällään olevan pakan nippuun.Tämä ei ole mikään vaihtoehto. Yhtä kokematon kaveri miesten peleissä, mitä Mikkola.
Mielenosoitus toimiston edustalle.Miten tässä pystyy fanit näyttämään seurajohdolle, että haluamme Mikkolan ulos? Ei pysty tifoilla näyttämään eikä marssia hallista ulos.
Ei ne varmaan siellä tajuaisi edes siitä vaan kuvittelevat, että fanit tulivat näyttämään tukensa ja kannustamaan kun ei hallille pääse :DMielenosoitus toimiston edustalle.
En ymmärrä miksi fanikatsomolta olisi turha tuollaista odottaa. Samalla tavalla siellä turhaudutaan kun menee päin vittua. Samalla tavalla siellä kritisoidaan pelaajia. Samalla tavalla siellä vituttaa Kärppien ajoittainen puuhastelu. Puheita kannanotosto oli jo aikoinaan, enkä usko että nykymenossa tilanne mitenkään parempaan suuntaan on siellä mennyt. Ero fanikatsomolla on se, että siellä seistään pelaajien takana loppuun asti. Siellä ollaan tultu sen tärkeimmän, eli Oulun Kärppien takia. Ei Tommi Virkkusen, ei Harri Ahon, ei Mikkolan veljesten, vaan jäällä pelaavan joukkueen. Itse olen jopa odottanut yleisöä takaisin halliin, koska olen aika varma vähintään jonkinlaisesta kannanotosto. Toimisto on perseillyt tarpeeksi pitkään. Nyt se alkaa konkretisoitus tylysti myös tuloksessa.Jäämällä kotiin silloin, kun yleisötilaisuudet jälleen aukeavat. Fanikatsomolta on valitettavasti turha odottaa kannanottoa ainakaan tifojen muodossa, mitä tulee urheilulliseen puoleen. Liekö sellaisia tifoja edes päästettäisiin katsomoon saakka.
Juurikin näin. Tässä vaiheessa ei kyllä kannata Havua heittää bussin alle.Kyllä. Havu on todennäköisesti tulevaisuuden huippunimiä, mutta korvaajan on tultava ulkopuolelta, ja oltava kova, meritoitunut nimi, joka saa tämän levällään olevan pakan nippuun.
Arvostettavaa toimintaa kaikkinensa. Itse näen sen vain vallitsevassa tilanteessa ainoana vaihtoehtona, mitä seura enään kuuntelisi: jos fanikatsomo ottaisi asiaan voimakkaasti kantaa.En ymmärrä miksi fanikatsomolta olisi turha tuollaista odottaa. Samalla tavalla siellä turhaudutaan kun menee päin vittua. Samalla tavalla siellä kritisoidaan pelaajia. Samalla tavalla siellä vituttaa Kärppien ajoittainen puuhastelu. Puheita kannanotosto oli jo aikoinaan, enkä usko että nykymenossa tilanne mitenkään parempaan suuntaan on siellä mennyt. Ero fanikatsomolla on se, että siellä seistään pelaajien takana loppuun asti. Siellä ollaan tultu sen tärkeimmän, eli Oulun Kärppien takia. Ei Tommi Virkkusen, ei Harri Ahon, ei Mikkolan veljesten, vaan jäällä pelaavan joukkueen. Itse olen jopa odottanut yleisöä takaisin halliin, koska olen aika varma vähintään jonkinlaisesta kannanotosto. Toimisto on perseillyt tarpeeksi pitkään. Nyt se alkaa konkretisoitus tylysti myös tuloksessa.
Suikkasen aikana mukana oli edes ripaus taistelua ja räkäisyyttä. Nyt siellä on nippu munattomia hiihtelijöitä jotka ei pärjäisi edes tyttöjen F-junnuissa.Elämme mielenkiintoisia aikoja. Peli on paskempaa, kuin Suikkasen kaudella.
Yhtäläisyyksiä? Laadukas kärki puolustuksessa (Rynnäs& Kukkonen, Galimov& Ohtamaa).
Tehkää nyt jotain.
Ilmeisesti tämä herra ei ole saapunut Tampereella lehdistötilaisuuteen ollenkaan. Liekö eksynyt.
Jos noin, niin siitä pamahtaa joko sakkoja tai ainakin varoitus Liigan taholta. Mikkola on selvinnyt tuomareiden arvostelusta ilman sanktioita, niin uskonpa, että nyt jotain tulee.Ilmeisesti tämä herra ei ole saapunut Tampereella lehdistötilaisuuteen ollenkaan. Liekö eksynyt.
Toivottavasti laitettu heti sivuun joukkueen toiminnasta ja kohta kuultaisiin uutisia valmentajan vaihdoksesta.Ilmeisesti tämä herra ei ole saapunut Tampereella lehdistötilaisuuteen ollenkaan. Liekö eksynyt.