Lauri Mikkola ULOS!

  • 35 536
  • 292

Kumpaa metodia käytetään?


  • Äänestäjiä
    242
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Liitteet

  • F13D846C-CB9A-49C8-BFB3-6BAB754DE1B0.jpeg
    F13D846C-CB9A-49C8-BFB3-6BAB754DE1B0.jpeg
    28,9 KB · kertaa luettu: 124

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Voi luoja paratkoon. Turha odottaa mitaleita myöskään tulevina vuosina. Piiri pieni pyörii.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Lauri Mikkola JATKAA!

Niin olihan tämä tieto vuotanut julkisuuteen jo kesken edellisten kisojen.

Eli päätös jatkosta oli tehty todennäköisesti jo ennen Ruotsin turnausta.

Mikkola on liiton mies, varmaan hyvä kaveri ja erinomainen tekemään tutkimuksia mutta valmentajana ei ole voittaja.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Prööts mikä ratkaisu.
Tuo liitteeksi laittamasi kuva vaikuttaisi summaavan aika monen Nuorten Leijonien kannattajan tuntemukset päivän uutisesta, ainakin sen perusteella, mitä olen somea pläräillyt. Tokihan tämä hyvissä ajoin ja mielestäni varsin hätäisesti tehty jatkopäätös vuoti medialle jo kesken MM-kisojen, joten siinä mielessä yllätys ei ollut valtaisa.

Alla olevista kuvista vasemmanpuoleinen kuvaa aika hyvin sitä ilmettä, joka kasvoillani oli kun luin kesken kisojen Mikkolan jatkosta ja oikeanpuoleisen kuvan veikkaisin puolestaan olevan Mikkolan itsensä reaktio, kun hän ensimmäisen kerran kuuli jatkostaan.
 

Liitteet

  • Oma reaktio.jpg
    Oma reaktio.jpg
    24,8 KB · kertaa luettu: 95
  • Mikkolan reaktio.jpg
    Mikkolan reaktio.jpg
    48,2 KB · kertaa luettu: 100
Mikkola on liiton mies

Millä tavalla? Ei Mikkola ole ollut päivääkään liiton hommissa ennen kuin viime kaudella kun tuli U20-apuvalmentajaksi ja yleni siitä päävalmentajaksi.

Toki hän faktuaalisesti nyt on liiton mies ollessaan maajoukkueen peräsimessä, mutta itse ainakin miellän tuon hieman toisin.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Millä tavalla? Ei Mikkola ole ollut päivääkään liiton hommissa ennen kuin viime kaudella kun tuli U20-apuvalmentajaksi ja yleni siitä päävalmentajaksi.

Toki hän faktuaalisesti nyt on liiton mies ollessaan maajoukkueen peräsimessä, mutta itse ainakin miellän tuon hieman toisin.

Käsittääkseni hän oli Kärpistä potkut saatuaan Jääkiekkoliitossa tekemässä jonkinlaista raporttia/tutkimusta junnukiekkoilijoista
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
En itsekään lämpene tälle valinnalle, mutta voipiko olla niin ettei ns. parempaakaan löytynyt tilalle? Voisi kuvitella (ikävä kyllä) ettei junnujääkiekkojoukkueen valmentaminen ole kovin haluttu pesti. Kysynkin asiasta tietämättömänä että tuleeko mieleen nykypäivän valmentajia jotka olisivat omalla urallaan edenneet tämmöistä tietä kohti suurempia karkeloita?

Eli onko vaikkapa Suomen U20-maajoukkueen valmentaminen semmoinen ponnahduslauta joka ylipäänsä kiinnostaa valmennusosaamista? Ja mikäli näin ei ole niin mikä neuvoksi jotta ne intohimoisimmat lähtisivät sankoin joukoin hakemaan kyseistä pestiä?

Edit: Saman tien tuli toki mieleen Ahokkaan Jussi. Mutta onko muita? Minä en näistä tiedä niin valistakaa pliis.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Millä tavalla? Ei Mikkola ole ollut päivääkään liiton hommissa ennen kuin viime kaudella kun tuli U20-apuvalmentajaksi ja yleni siitä päävalmentajaksi.

Toki hän faktuaalisesti nyt on liiton mies ollessaan maajoukkueen peräsimessä, mutta itse ainakin miellän tuon hieman toisin.
Käsittääkseni hän oli Kärpistä potkut saatuaan Jääkiekkoliitossa tekemässä jonkinlaista raporttia/tutkimusta junnukiekkoilijoista
En tiedä mitä Mikkola Jääkiekkoliitossa teki Kärppien potkujen jälkeen, mutta jotain hän tosiaan Jääkiekkoliitossa teki. Olisikohan jopa heti keväänä -22 aloittanut hommat siellä.
 

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Ilmeisesti Mikkola on hyvä lämmittämään herrojen puukiuasta just sopivaksi. Ei päätöstä urheilullisella tuloksenteolla ihan voi perustella.
Urheilullisella tuloksellahan Mikkolan jatkoa nimenomaan perustellaan. Välieriin pääsy ei ole urheilullisena tuloksena leijonille tai pikkuleijonille koskaan epäonnistuminen. Sen sijaan pikkuleijonien pelillinen suoritus oli epäonnistuminen ja he saavuttivat välieräpaikkansa onnekkaasti. Tämän sattumalta saavutetun välieräpaikan jälkeen kiirehdittiin tekemään jatko Mikkolalle, joka sitten johti pikkuleijonien pronssimatsisekoilua jo jatkon "ansainneena" pääkäskijänä. Nämä turnaukset ovat lyhyytensä takia niin arkoja sattumapompuille, ettei koskaan valmentajan jatkon ehdoksi pitäisi asettaa tiettyä sijoitusta vaan se, miltä peli kokonaisvaltaisesti näyttää.
 
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga, Leijonat, U20,
Saman tien tuli toki mieleen Ahokkaan Jussi. Mutta onko muita? Minä en näistä tiedä niin valistakaa pliis.
Ehkä jossain määrin Pennanen. Oli toki jo voittanut liigassa mestaruuden mutta tuon U20 pestin jälkeen olisi mennyt jokereihin mutta kävi miten kävi. Sitten isomman liigajoukkueen peräsimeen ja sieltä miesten maajoukkueen koutsiksi.

Itse haluaisin nähdä Olli Jokisen U20 koutsina mutta ei tule tapahtumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös