Prööts mikä ratkaisu.Laurille 2 vuoden jatko U20 peräsimessä. Kertoo iltalehti
Lauri Mikkola JATKAA!
Tuo liitteeksi laittamasi kuva vaikuttaisi summaavan aika monen Nuorten Leijonien kannattajan tuntemukset päivän uutisesta, ainakin sen perusteella, mitä olen somea pläräillyt. Tokihan tämä hyvissä ajoin ja mielestäni varsin hätäisesti tehty jatkopäätös vuoti medialle jo kesken MM-kisojen, joten siinä mielessä yllätys ei ollut valtaisa.Prööts mikä ratkaisu.
Mikkola on liiton mies
Millä tavalla? Ei Mikkola ole ollut päivääkään liiton hommissa ennen kuin viime kaudella kun tuli U20-apuvalmentajaksi ja yleni siitä päävalmentajaksi.
Toki hän faktuaalisesti nyt on liiton mies ollessaan maajoukkueen peräsimessä, mutta itse ainakin miellän tuon hieman toisin.
Millä tavalla? Ei Mikkola ole ollut päivääkään liiton hommissa ennen kuin viime kaudella kun tuli U20-apuvalmentajaksi ja yleni siitä päävalmentajaksi.
Toki hän faktuaalisesti nyt on liiton mies ollessaan maajoukkueen peräsimessä, mutta itse ainakin miellän tuon hieman toisin.
En tiedä mitä Mikkola Jääkiekkoliitossa teki Kärppien potkujen jälkeen, mutta jotain hän tosiaan Jääkiekkoliitossa teki. Olisikohan jopa heti keväänä -22 aloittanut hommat siellä.Käsittääkseni hän oli Kärpistä potkut saatuaan Jääkiekkoliitossa tekemässä jonkinlaista raporttia/tutkimusta junnukiekkoilijoista
En tiedä mitä Mikkola Jääkiekkoliitossa teki Kärppien potkujen jälkeen, mutta jotain hän tosiaan Jääkiekkoliitossa teki. Olisikohan jopa heti keväänä -22 aloittanut hommat siellä.
Urheilullisella tuloksellahan Mikkolan jatkoa nimenomaan perustellaan. Välieriin pääsy ei ole urheilullisena tuloksena leijonille tai pikkuleijonille koskaan epäonnistuminen. Sen sijaan pikkuleijonien pelillinen suoritus oli epäonnistuminen ja he saavuttivat välieräpaikkansa onnekkaasti. Tämän sattumalta saavutetun välieräpaikan jälkeen kiirehdittiin tekemään jatko Mikkolalle, joka sitten johti pikkuleijonien pronssimatsisekoilua jo jatkon "ansainneena" pääkäskijänä. Nämä turnaukset ovat lyhyytensä takia niin arkoja sattumapompuille, ettei koskaan valmentajan jatkon ehdoksi pitäisi asettaa tiettyä sijoitusta vaan se, miltä peli kokonaisvaltaisesti näyttää.Ilmeisesti Mikkola on hyvä lämmittämään herrojen puukiuasta just sopivaksi. Ei päätöstä urheilullisella tuloksenteolla ihan voi perustella.
Ehkä jossain määrin Pennanen. Oli toki jo voittanut liigassa mestaruuden mutta tuon U20 pestin jälkeen olisi mennyt jokereihin mutta kävi miten kävi. Sitten isomman liigajoukkueen peräsimeen ja sieltä miesten maajoukkueen koutsiksi.Saman tien tuli toki mieleen Ahokkaan Jussi. Mutta onko muita? Minä en näistä tiedä niin valistakaa pliis.
Sen sijaan pikkuleijonien pelillinen suoritus oli epäonnistuminen ja he saavuttivat välieräpaikkansa onnekkaasti.
ei oleolemassaAi millä tavalla onnekkaasti?
ei oleolemassa
Voi hyvä luoja. Todennäköisesti et katsonut matsii.