Vieläköhän
@powerplaymaker on antamassa Laten jatkaa ens kaudenkin?
Aattelin tässä pitää vähän hengähdystaukoa vitutuksen keskellä.
En antaisi Marjamäelle vielä tänään tai huomenna kenkää, mutta katsotaan sitten kun playoffit ovat ohi.
Jos ei muuta, niin ainakin valmennusjohto tullee kokemaan pieniä muutoksia. Olen antanut itseni ymmärtää että Manner olisi liittymässä Laten tiimiin ensi kaudeksi. Voi olla, että erehdyn täysin, eikä Mannerin julkisista kommenteistakaan ihan tätä kuvaa saanut.
Tuonnekuohuissani olin jo tulossa kirjoittamaan tänne kahden pelin jälkeen, että kiitos ja näkemiin, tervetuloa Kari Jalonen.
Jos ei päästä vähintään game 7:n, niin Kurrilla on tässä vaikea paikka. Itse uskon näihin pitkiin projekteihin. Ja eihän se mikään pitkä projekti ole alkuknkaan jos odotusarvo ekalle kaudelle on "vain mestaruus kelpaa". Kulminaatiopiste on siinä, seisooko pelaajisto valmentajan takana tämän kevään tapahtumien jälkeen, mitä ikinä tapahtuukaan.
Toisin sanoen: en pistä pahakseni, jos Late saa lähteä ja uusi yrittäjä palkataan tilalle. Toisaalta olen myös valmis antamaan Latelle vielä yhden mahdollisuuden. Montako yli 3v pestiä osaatte sanoa Jokeri-valmentajalta? Montako kertaa jatkuvalla valmentajan vaihtamisella on voitettu kannuja viimeisen 20 vuoden aikana?
Vaikeaa on ja vituttaa ihan helvetisti. Palaillaan huomisen pelin jälkeen, riippuen vähän tuloksesta.