Kyseinen nimimerkki taitaa olla eräs vanha tuttu joka lopulta poistettiin lukuisten asiattomien viestien vuoksi. Miten lie saanut uuden mahdollisuuden..
Varmaan minua tällä tarkoitit
@MR8 ? Sen voin sulle kertoa, etten ole ja lisäksi sen että yhtään asiatonta viestiä en kirjoittanut tähän viestiketjuun jossa vaadittiin Marjamäelle kenkää. Puolustin vain, ettei tuossa kohtaa olisi ollut järkevää kenkiä.
Piti jo aikasemmin tulla tänne kuittailee, että mitenkäs täällä on ”kenkijöiden” ja ”tilastoseuraajien” mielipiteet muuttuneet kun kausi ylittänyt puolivälin?
Joku taisi jotain vedonlyöntiäkin tämän kauden lopputulemasta ehdottaa? No nyt kieltämättä ollaan sellaisessa liidossa johon en uskonut itsekään.
Aavistelen vain, että tässä saattaa tulla pieni synkkä hetki vielä ennen poffeja ja toisaalta olisi hyvä jos tulisi tässä tammikuun puolella tai viimeistään helmikuun alkuun. (Tietenki toivon että ei tulisi, mutta joskus kadotettu tatsi vähän väärään hetkeen) Joukkue vaan osoittanut sen, että vaikeuksista kasvetaan isosti, niin ennen pleijareita tällainen kasvu vielä vahvemmaksi olisi lopullinen niitti sille, että tästä tulee paras KHL-kausi.
Nyt tulee tähän ketjuun monen ketjun kamaa, mut en jaksa ripotella sinne tänne kirjoitteluja.
Lapa pystyyn virheen merkiksi, kun alkukaudesta mollasin Reginiä ja olin valmis ottamaan tältä kapteenin natsat pois. Täs jengissä on nyt lähes jokainen nostanut tasoaan syksystä ihan älyttömästi ja se kyllä nyt näkyy tekemisessä tuolla kentällä. Ainoa mistä olen huolissani ja varmasti veli venäläinen myös tietää Jokereiden akilleen kantapään ja se on meidän kakkosveska. Aika moni täällä näyttää myös olevan tästä huolissaan mikäli meidän Jänis jostain kumman syystä loukkaantuu niin loppukaudesta tulee tässä kohtaa pannukakku. Mietin vaan ensimmäistä playoff vastustajaa, kun tällä vauhdilla se on paikoilta 6-8 ja näillä jengeillä ei ole muuta saumaa voittaa meitä kuin se, että Niemi on maalissa eli tässä kohtaa ajetaan meidän maalille sata lasissa sillä mentaliteetilla että Janis saa tällin ja pahimmassa tapauksessa loukkaantuu jotta Jokerit joutuu laittamaan Niemen maaliin.
Ps. Vieläkö täällä on henkilöitä jotka haluaa Marjamäen ulos jengistä?
-Hyvää alkanutta vuotta vaan kaikille tasapuolisesti!-