Lauri Korpikoski TPS:ään

  • 692 788
  • 3 112

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ihan mielenkiinnosta, miksi ajattelet tämän päättyvän huonosti jos kuitenkin luotat Uraman sanaan? Jos Urama puhuu totta, niin eihän tässä mitään ongelmaa ole. Pelaaja on sairauslomalla ja palaa joukkueeseen päästessään pelikuntoon.
Siitä yksinkertaisesta syystä että Urama on ainoa henkilö joka tätä keissiä on kommentoinut. Merkit isoon paskan puhumiseen on ilmassa mutta kuten sanoin, kaikki muu on toistaiseksi vasta huhuja.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
@Mr.Fox Niin siis, jos ja kun monella on se taloudenhoitaja, niin miksi tälläinen yleinen käytäntö pitää ottaa esiin Niittymäen kohdalla tässä ketjussa? Sehän juuri on sitä mustamaalaamista mielestäni.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
@Mr.Fox Niin siis, jos ja kun monella on se taloudenhoitaja, niin miksi tälläinen yleinen käytäntö pitää ottaa esiin Niittymäen kohdalla tässä ketjussa? Sehän juuri on sitä mustamaalaamista mielestäni.

Ja sitten kun vielä tätä "tietoa" säestetään kirjoittamalla:

"Urheilutoimenjohtajan tehtävä on iso, merkittävä ja vastuullinen tehtävä, niin onhan se nyt ihan naurettavaa pelleilyä, että tehtävä annetaan henkilölle, joka tarvitsee vanhempiensa apua käytännön asioiden hoitamiseen."

niin ihan positiivisessa hengessäkö tässä tuotiin esille se että monilla kiekkoilijalla on taloudenhoitaja? Tai sellainen, joka hoitaa sijoitukset ja sen että tulevaisuus on myös taloudellisesti turvattu?

Ja edelleen olen myös sitä mieltä, että se miten Niittymäki hoitaa vanhempiensa kanssa yksityiset raha-asiansa ei liity Lauri Korpikoskeen millään lailla.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jaaha, erätauolla ei mennäkään jääkaapille. C More selvittää missä on Lauri..
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nati

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Yllättyneet käsi ylös?? Ei mitään uutta auringon alla..
 

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
Eiköhän nyt voida jo ajatella, että lähteet ovat medialla kunnossa. Eikai suorassa muuten tollasia ilmiriitoja rahasta puhuttaisi.
Seuran puolelta käsketty valmennusjohtoa kommentoimaan vaan todetulla tavalla.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Valota toki, kaikki kun eivät seuranneet
Ehdotti että ootellaan rauhassa että asiasta selviää jotain faktaa ja katsellaan sitten uudestaan.
Sinänsä piti hyvin pokkansa kun voisi kuvitella että on aika hyvin hajulla totuudesta.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mihin perustuu ajatus, että Kapasella olisi totuus tiedossa?
Eikö täälläkin ole kerrottu että pelaajat puhuu keskenään. Ja toiseksi, Kapasen vieressä seisoo studiossa mies joka vaikuttaa niin uteliaalta lajille ja on myös kaikkien kaveri että aivan varmasti siellä on kyselty sieltä ja täältä. En epäile hetkeäkään etteikö siellä olis tietoa.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikö täälläkin ole kerrottu että pelaajat puhuu keskenään. Ja toiseksi, Kapasen vieressä seisoo studiossa mies joka vaikuttaa niin uteliaalta lajille ja on myös kaikkien kaveri että aivan varmasti siellä on kyselty sieltä ja täältä. En epäile hetkeäkään etteikö siellä olis tietoa.

Varmaan puhuu joo, mutta tolla perusteella kaikki liigan pelaajat tietää mikä on meno.

Kysymykseni pointti oli nimenomaan, että onko jotain erityistä syytä että juuri Kapanen tietää
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Varmaan puhuu joo, mutta tolla perusteella kaikki liigan pelaajat tietää mikä on meno.

Kysymykseni pointti oli nimenomaan, että onko jotain erityistä syytä että juuri Kapanen tietää

Niin varmaan tietääkin. Sen takia Humaloja, Kemiläinen ja kumppanit tykänneet Elon twiitistä?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mr.Fox Niin siis, jos ja kun monella on se taloudenhoitaja, niin miksi tälläinen yleinen käytäntö pitää ottaa esiin Niittymäen kohdalla tässä ketjussa? Sehän juuri on sitä mustamaalaamista mielestäni.
Luitko sitä Suurmestarin viestiä kokonaisuudessaan? Luulisi sen nyt selkeästä suomenkielisestä tekstistä käyvän vähän tyhmemmällekin selville, miksi Suurmestari toi asian esille.

"- - - vanhemmat hoitavat kaikki poikansa raha-asiat ja muita käytännön asioita, kun niiden hoitaminen ei oikein suju. Varsinkin raha-asioissa poika Niittymäki on ihan onneton tapaus, eikä niitä osaa hoitaa."

Sanoisin, että näistä urheilu- ja yleisesti viihdealan ammattilaisista suurin osa käyttää ainakin jossain vaiheessa uraansa tai varsinkin uransa jälkeen apunaan jonkinlaista taloudenhoitajaa. Varsinkin ne, joiden tulot ovat tuollaisia seitsemännumeroisia, kuten esim. Antero Niittymäellä on ollut. Ei, mitään tilastoja tai lähteitä mulla ei näille väitteilleni ole. Heitän nämä täysin pers'tuntumalta. No sen verran tarkastin, että Niittymäen NHL-tulot viideltä kaudelta 2006-2011 ovat noin 6.000.000USD.

Osa näistä miljoonatuloisista urheilu- ja viihdealan ammattilaisista käyttää taloudenhoitajaa pystyäkseen keskittymään paremmin uraansa. Osa taas siitä yksinkertaisesta syystä, kun raha-asioiden hoitaminen suuremmassa mittakaavassa ei vain suju. Esimerkkejä suurienkin tulojen tuhlaamisesta erityisesti urheilumaailmasta löytyy, jolloin kohtaloa voivotellaan iltapäivälehtien sivuilla.

Miksi Antero Niittymäki ei voisi kuulua tähän jälkimmäiseen joukkoon?

Mielestäni se on täysin mahdollista! Siksi mä sanoinkin, että siinä Suurmestarin (nyt jo poistetussa) viestissä oli mielenkiintoinen näkökulma, joka antaa vähän lisää ajateltavaa. Mä en edelleenkään keksi, mitä siinä "mustamaalataan".

Ja sitten kun vielä tätä "tietoa" säestetään kirjoittamalla:

"Urheilutoimenjohtajan tehtävä on iso, merkittävä ja vastuullinen tehtävä, niin onhan se nyt ihan naurettavaa pelleilyä, että tehtävä annetaan henkilölle, joka tarvitsee vanhempiensa apua käytännön asioiden hoitamiseen."

niin ihan positiivisessa hengessäkö tässä tuotiin esille se että monilla kiekkoilijalla on taloudenhoitaja? Tai sellainen, joka hoitaa sijoitukset ja sen että tulevaisuus on myös taloudellisesti turvattu?

Ja edelleen olen myös sitä mieltä, että se miten Niittymäki hoitaa vanhempiensa kanssa yksityiset raha-asiansa ei liity Lauri Korpikoskeen millään lailla.
Ei, ei tämä voi olla näin vaikeata ymmärtää!

Taloudenhoitajan - tai sellaisen henkilön, joka hoitaa miljoonatuloisen sijoitukset sekä taloudellisesti turvatun tulevaisuuden - käyttö on pelkästään järkevää. Jälleen pers'tuntumalta vedettynä todennäköisesti jokaisella turkulaisella NHL-miljonäärillä on jossain vaiheessa uraansa ja/tai uran jälkeen ollut käytössään jonkinlainen taloudenhoitaja. On se sitten ollut sijoitusalan ammattilainen tai vaikkapa omat vanhemmat. Tämänhän pitäisi nyt olla täysin kiistatonta.

Suurmestarin viestin mukaan Anteron Niittymäen raha-asioita hoitaisivat tämän omat vanhemmat. Aivan vastaavalla tavalla Jukka ja Tuire Koivu ovat saattaneet jossain vaiheessa poikiensa uraa hoitaa sekä Sakun että Mikon raha-asioita. Jälleen kerran: en tiedä, mutta en pidä sitä mahdottomana. Tällaisella katsantokannalla mun on täysin mahdotonta käsittää, miksi se Suurmestarin viesti kuitattiin välittömästi täysin paskaksi.

Siinäkin olet oikeassa, että periaatteessa Lauri Korpikosken ketjuun ei kuulu millään lailla, miten Antero Niittymäki hoitaa vanhempiensa kanssa yksityiset raha-asiansa. Siinä vaiheessa se alkaakin kuulua, jos se Suurmestarin kuulema tarina pitääkin paikkaansa. Toisin sanoen mistä syystä Antero Niittymäen vanhemmat hoitavat poikansa raha-asiat ja muita käytännön asioita. Niitä "muita käytännön asioita" ei Suurmestarin viestissä eritelty. Kyllähän niitäkin esimerkkejä löytyy nelikymppisistä miehistä, joiden vanhempien (tai vaimon) pitää huolehtia poikansa/miehensä passin voimassaoloajasta, auton katsastuksesta yms. käytännön asioista.

Miksi Antero Niittymäki ei voisi kuulua tähän joukkoon?

Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta mielestäni Niittymäki ei ole käynyt Urheilulukion jälkeen sen enempää kouluja. On tietysti saanut elämänkokemusta asuttuaan aika tarkkaan sen kymmenen vuotta maailmalla, USA:ssa. Mutta niin on moni muukin ammattilaisurheilija, joka on uransa jälkeen tai jopa sen aikana hukannut käytännössä kaikki tienestinsä.

Muistetaan myös millä kokemuksella Antero Niittymäki tuli TPS:n Urheilutoimenjohtajaksi - ensin määräaikaiseksi ja sitten vakinaiseksi keväällä 2015.

Entinen TPS:n pelaaja, jolla ei ole mainittavaa kokemusta tarjolla olleesta tehtävästä. Täysin linjan mukainen valinta siis, näillä mennään. Onnea ja menestystä.

Antero Niittymäki oli seissyt sen ~15-20 vuotta ammatikseen kiekon tiellä lopettaessaan uransa keväällä 2013 lonkkavaivojen johdosta. Lopettamisensa jälkeen Niittymäki toimi noin puolitoista vuotta NHL-organisaatio Philadelphia Flyersin Euroopan maalivahtiscouttina, kunnes aloitti tammikuussa 2015 TPS:n Urheilutoimenjohtajana. Ensin muutaman kuukauden määräaikaisena ja oliko sitten huhti-toukokuussa 2015, kun hänet vakinaistettiin. Jo tuolloin oli paljon puheita "saunaseurasta" ja "selänpesijöistä" jne.

Kiistämätön tosiasia on se, että TPS:n Urheilutoimenjohtajana vuosina 2015-19 toiminut Antero Niittymäki on ollut yhtenä osapuolena sorvaamassa sekä Jonne Virtasen (2016 - neljä vuotta) että Lauri Korpikosken (2018 - kuusi vuotta) pitkiä ja kalliita sopimuksia. Toisesta (Virtanen) sopimuksesta TPS pääsi eroon "häviäjänä" isoilla erorahoilla ja suurella imagotappiolla - ja toista (Korpikoski) sopimuksenpurkua työstetään par'aikaa. Mun mielestäni molempien sopimusten yhden osapuolen tekemiset kuuluvat vähän helvetin kiinteästi Lauri Korpikosken ketjuun, kun hänen sopimustaan yritetään purkaa.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
@Mr.Fox En kyllä vieläkään saa pointistasi kiinni koskien sitä, että miksi juuri Antsan taloudenpitoa pitää tulla tänne selvittämään. Kun siis olet käsittääkseni myös sitä mieltä, että Antsan järjestely on ihan normaalia.

Ei tässä nyt auta, jos vastaat tähänkin kaikille, etteikö muut ymmärrä tälläistä taloudenhoitoa.
 

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luitko sitä Suurmestarin viestiä kokonaisuudessaan? Luulisi sen nyt selkeästä suomenkielisestä tekstistä käyvän vähän tyhmemmällekin selville, miksi Suurmestari toi asian esille.

"- - - vanhemmat hoitavat kaikki poikansa raha-asiat ja muita käytännön asioita, kun niiden hoitaminen ei oikein suju. Varsinkin raha-asioissa poika Niittymäki on ihan onneton tapaus, eikä niitä osaa hoitaa."

Sanoisin, että näistä urheilu- ja yleisesti viihdealan ammattilaisista suurin osa käyttää ainakin jossain vaiheessa uraansa tai varsinkin uransa jälkeen apunaan jonkinlaista taloudenhoitajaa. Varsinkin ne, joiden tulot ovat tuollaisia seitsemännumeroisia, kuten esim. Antero Niittymäellä on ollut. Ei, mitään tilastoja tai lähteitä mulla ei näille väitteilleni ole. Heitän nämä täysin pers'tuntumalta. No sen verran tarkastin, että Niittymäen NHL-tulot viideltä kaudelta 2006-2011 ovat noin 6.000.000USD.

Osa näistä miljoonatuloisista urheilu- ja viihdealan ammattilaisista käyttää taloudenhoitajaa pystyäkseen keskittymään paremmin uraansa. Osa taas siitä yksinkertaisesta syystä, kun raha-asioiden hoitaminen suuremmassa mittakaavassa ei vain suju. Esimerkkejä suurienkin tulojen tuhlaamisesta erityisesti urheilumaailmasta löytyy, jolloin kohtaloa voivotellaan iltapäivälehtien sivuilla.

Miksi Antero Niittymäki ei voisi kuulua tähän jälkimmäiseen joukkoon?

Mielestäni se on täysin mahdollista! Siksi mä sanoinkin, että siinä Suurmestarin (nyt jo poistetussa) viestissä oli mielenkiintoinen näkökulma, joka antaa vähän lisää ajateltavaa. Mä en edelleenkään keksi, mitä siinä "mustamaalataan".


Ei, ei tämä voi olla näin vaikeata ymmärtää!

Taloudenhoitajan - tai sellaisen henkilön, joka hoitaa miljoonatuloisen sijoitukset sekä taloudellisesti turvatun tulevaisuuden - käyttö on pelkästään järkevää. Jälleen pers'tuntumalta vedettynä todennäköisesti jokaisella turkulaisella NHL-miljonäärillä on jossain vaiheessa uraansa ja/tai uran jälkeen ollut käytössään jonkinlainen taloudenhoitaja. On se sitten ollut sijoitusalan ammattilainen tai vaikkapa omat vanhemmat. Tämänhän pitäisi nyt olla täysin kiistatonta.

Suurmestarin viestin mukaan Anteron Niittymäen raha-asioita hoitaisivat tämän omat vanhemmat. Aivan vastaavalla tavalla Jukka ja Tuire Koivu ovat saattaneet jossain vaiheessa poikiensa uraa hoitaa sekä Sakun että Mikon raha-asioita. Jälleen kerran: en tiedä, mutta en pidä sitä mahdottomana. Tällaisella katsantokannalla mun on täysin mahdotonta käsittää, miksi se Suurmestarin viesti kuitattiin välittömästi täysin paskaksi.

Siinäkin olet oikeassa, että periaatteessa Lauri Korpikosken ketjuun ei kuulu millään lailla, miten Antero Niittymäki hoitaa vanhempiensa kanssa yksityiset raha-asiansa. Siinä vaiheessa se alkaakin kuulua, jos se Suurmestarin kuulema tarina pitääkin paikkaansa. Toisin sanoen mistä syystä Antero Niittymäen vanhemmat hoitavat poikansa raha-asiat ja muita käytännön asioita. Niitä "muita käytännön asioita" ei Suurmestarin viestissä eritelty. Kyllähän niitäkin esimerkkejä löytyy nelikymppisistä miehistä, joiden vanhempien (tai vaimon) pitää huolehtia poikansa/miehensä passin voimassaoloajasta, auton katsastuksesta yms. käytännön asioista.

Miksi Antero Niittymäki ei voisi kuulua tähän joukkoon?

Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta mielestäni Niittymäki ei ole käynyt Urheilulukion jälkeen sen enempää kouluja. On tietysti saanut elämänkokemusta asuttuaan aika tarkkaan sen kymmenen vuotta maailmalla, USA:ssa. Mutta niin on moni muukin ammattilaisurheilija, joka on uransa jälkeen tai jopa sen aikana hukannut käytännössä kaikki tienestinsä.

Muistetaan myös millä kokemuksella Antero Niittymäki tuli TPS:n Urheilutoimenjohtajaksi - ensin määräaikaiseksi ja sitten vakinaiseksi keväällä 2015.



Antero Niittymäki oli seissyt sen ~15-20 vuotta ammatikseen kiekon tiellä lopettaessaan uransa keväällä 2013 lonkkavaivojen johdosta. Lopettamisensa jälkeen Niittymäki toimi noin puolitoista vuotta NHL-organisaatio Philadelphia Flyersin Euroopan maalivahtiscouttina, kunnes aloitti tammikuussa 2015 TPS:n Urheilutoimenjohtajana. Ensin muutaman kuukauden määräaikaisena ja oliko sitten huhti-toukokuussa 2015, kun hänet vakinaistettiin. Jo tuolloin oli paljon puheita "saunaseurasta" ja "selänpesijöistä" jne.

Kiistämätön tosiasia on se, että TPS:n Urheilutoimenjohtajana vuosina 2015-19 toiminut Antero Niittymäki on ollut yhtenä osapuolena sorvaamassa sekä Jonne Virtasen (2016 - neljä vuotta) että Lauri Korpikosken (2018 - kuusi vuotta) pitkiä ja kalliita sopimuksia. Toisesta (Virtanen) sopimuksesta TPS pääsi eroon "häviäjänä" isoilla erorahoilla ja suurella imagotappiolla - ja toista (Korpikoski) sopimuksenpurkua työstetään par'aikaa. Mun mielestäni molempien sopimusten yhden osapuolen tekemiset kuuluvat vähän helvetin kiinteästi Lauri Korpikosken ketjuun, kun hänen sopimustaan yritetään purkaa.

Kiitos tuesta! Minä olen päättänyt lopettaa tälle palstalle kirjoittelun ja poistaa profiilini. Olen saanut tarpeekseni palstan keskustelun tasosta ja asenneilmapiiristä. Minulle riitti, joten antaa olla.. Muokkasin hieman tekstiäni sen takia, ettei siitä tunnistettaisi, että kuka on sanonut ja mitä. Tämä tuttuni, jolta asian kuulin on työkaverini, jonka olen tuntenut viisi vuotta. En millään jaksa uskoa, että keksisi satuja omasta päästään ja valehtelisi. Hän on sitten tuntenut Niittymäen tuntevan henkilön varmaan 20-vuotta, joten uskoakseni hän tietää, voiko tähän tuttuun luottaa. Sen verran syyllistyin valehteluun, että muutamia yksityiskohtia muutin tekstissäni, kun halusin häivyttää mahdollisuutta, että tunnistettaisiin ihmisiä. Halusin tuoda yhden näkökulman tähän keskusteluun ja ydinasia, jonka kerroin on täysin totta, mutta jos ihmiset eivät halua uskoa, niin ei kai se pakko ole. Olen tottakai vähän jäävi arvioimaan itseäni, mutta olen pitänyt itseäni palstan laatukirjoittajien joukkoon kuuluvana ja aina olen pyrkinyt kirjoittamaan pelkkää asiaa, vaikkakin joskus aika kriittisesti. Joo en osaa välttämättä kaikkia pelin taktisia nyansseja avata, mutta mitä väliä. Mutta minun puolestani antaa olla, joten kiitos ja näkemiin. Tämä oli viimeinen kirjoitukseni tälle palstalle.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
*HUOH* väännetään vielä kerran rautalangasta!

Mr.Fox En kyllä vieläkään saa pointistasi kiinni koskien sitä, että miksi juuri Antsan taloudenpitoa pitää tulla tänne selvittämään.
Antero Niittymäen henkilökohtainen taloudenpito kuuluu palstalle siitä syystä, että hän oli TPS:n Urheilutoimenjohtajana ainakin osittain vastuussa TPS:n pelaajabudjetin käyttämisestä so. taloudenpidosta vuosina 2015-19. JOS henkilökohtaisessa taloudenpidossa on ongelmia, on erittäin todennäköistä, että niitä ilmenee myös ammatillisessa mielessä.

Kun siis olet käsittääkseni myös sitä mieltä, että Antsan järjestely on ihan normaalia.
Taloudenhoitajien käyttö on normaalia ja käsittääkseni tietyissä piireissä kohtuullisen yleistäkin.

SYYT vaihtelevat, miksi jotkut käyttävät taloudenhoitajia. Suurmestarin viestissä tuli esille mahdollinen huolestuttava SYY sille, miksi Antero Niittymäen vanhemmat huolehtivat poikansa raha-asioista. Jos sä et ymmärrä (halua ymmärtää) sitä SYYTÄ... mun on aivan turha jatkaa selvittämistä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Kiitos tuesta! Minä olen päättänyt lopettaa tälle palstalle kirjoittelun ja poistaa profiilini. On jo tovin kyllästyttänyt keskustelun taso ja asenneilmapiiri. Minulle riitti. Muokkasin hieman tekstiäni sen takia, ettei siitä tunnistettaisi, että kuka on sanonut ja mitä. Tämä tuttuni, jolta asian kuulin on työkaverini, jonka olen tuntenut viisi vuotta. En millään jaksa uskoa, että keksisi satuja omasta päästään ja valehtelisi. Hän on sitten tuntenut Niittymäen tuntevan henkilön varmaan 20-vuotta, joten uskoakseni hän tietää, voiko tähän tuttuun luottaa. Sen verran syyllistyin valehteluun, että muutamia yksityiskohtia muutin tekstissäni, kun halusin häivyttää mahdollisuutta, että tunnistettaisiin ihmisiä. Halusin tuoda yhden näkökulman tähän keskusteluun ja ydinasia, jonka kerroin on täysin totta, mutta jos ihmiset eivät halua uskoa, niin ei kai se pakko ole. Olen tottakai vähän jäävi arvioimaan itseäni, mutta olen pitänyt itseäni palstan laatukirjoittajien joukkoon kuuluvana ja aina olen pyrkinyt kirjoittamaan pelkkää asiaa, vaikkakin joskus aika kriittisesti. Joo en osaa välttämättä kaikkia pelin taktisia nyansseja avata, mutta mitä väliä. Mutta minun puolestani antaa olla, joten kiitos ja näkemiin. Tämä oli viimeinen kirjoitukseni tälle palstalle.

Hei, älä poista! Sinulta oikeasti tulee aina hyvää tekstiä. Tänäänkin odotin suurmestarin palautetta matsista, enkä tosiaan usko olevani ainoa joka on sitä mieltä.
Joskus vain ei ajatukset tietyistä asioista kohtaa, eikä sen kummempaa.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Hei, älä poista! Sinulta oikeasti tulee aina hyvää tekstiä. Tänäänkin odotin suurmestarin palautetta matsista, enkä tosiaan usko olevani ainoa joka on sitä mieltä.
Joskus vain ei ajatukset tietyistä asioista kohtaa, eikä sen kummempaa.

Iso komppaus!
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Antero Niittymäen henkilökohtainen taloudenpito kuuluu palstalle siitä syystä, että hän oli TPS:n Urheilutoimenjohtajana ainakin osittain vastuussa TPS:n pelaajabudjetin käyttämisestä so. taloudenpidosta vuosina 2015-19.

Eli tässä meillä on iso näkemys ero.

Tälläkin hetkellä tepsillä on palkkalistoilla ihmisiä, joilla on sama tilanne kuin antsalla, eikö niin?
Minun mielestäni tässä ei pidä vaatia esim. Uraman kauppareissun kuitteja, koska ne eivät meille kuulu. Sinun mielestäsi vastaavasti meille pitäisi näyttää dokumentti Uraman menoista, koska hän vastuussa tepsin taloudesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös