Lauri Korpikoski TPS:ään

  • 683 896
  • 3 095

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hetken toivoin, että lätkähysteriassa olisimme Kanadan ja Montrealin tasoa. Kuvittelin melun samanlaiseksi, kun Saku Koivun paluussa joskus. No ei, ei nyt ihan noin, mutta olihan tuo hieno nähdä paikan päällä. Silmäkulmissa kostui minullakin.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Kyllä Korpedon paluu yllätti positiivisesti. Peliaika 17 minuuttia. Siitä edes pitää antaa Kaskiselle posia, että kakkosketju näytti olevan ihan oikea paikka, mitä en olisi uskonut.
 

Kesan

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Nashville Predators (sympatiat: Flames, Avs)
Olihan hieno nousu Latelta. Muutamalla potkulla käsittämättömään nopeuteen ja vauhdilla keskialueen yli, josta terävä laukaus tolppaan (?). Tuollaisia suorituksia ei olekaan vähän aikaan nähty.

Mikäs muuten se myöhästynyt taklaus -jäähy muuten oli? En ole tuollaisesta säännöstä kuullutkaan.

En ole kyllä itsekkään kuullut ja tais vaan tuomari paskoo alleen, kun korppari rymisteli kunnolla miehen laitaan. Teki sitten sellasen ratkasun ja ei voinut enään perua niin pakko keksiä joku uus juttu.
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
U20 kisoissa vuodenvaihteessa tuosta vihellettiin paljon jäähyjä ja todella heppoisin perustein, etenkin kisojen alkupuolella.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä Korpedon paluu yllätti positiivisesti. Peliaika 17 minuuttia. Siitä edes pitää antaa Kaskiselle posia, että kakkosketju näytti olevan ihan oikea paikka, mitä en olisi uskonut.

Eilisen pelin esityksillä kannattaa Korpikoski nostaa seuraavaan peliin Kakon ja Palven rinnalle. Siinä on sitten kaikki parhaat samat ketjussa, mutta kun kerran Kaskisen pelikirja on se, että huippuyksilöt ratkaisevat pelit, niin siinä olisi sitten sellaiset yksilöt askissa, että tulosta luulisi tulevan jo väkisinkin.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Latelta hieno paluu ja pelaaminen oli paremmassa kuosissa mitä uskalsi odottaa. Hienoa nähdä äijä jäällä ja vielä hienompaa että pysyi mukana touhussa.

Luonnollisesti melkoisen junnumaista höntyilyä vielä tekemisessä ja paljon on matkaa Laten huippukuntoon.

Surullista Tepsin kannalta että oli silti parhaimpia hyökkääjiä tuossa joukossa vaikka selkeästi korkeintaan puolikuntoinen.

Go Late!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Korpikosken natsat toivottavasti riittävät nyt joukkojen johtamiseen etulinjasta niin, että hän näyttää esimerkillään miten logon eteen taistellaan. Ja jos vielä joku taiteilija kehtaa vielä vinkua vastaan, niin sitten ärähtää jo. Olkoot vaikka pelaajavalmentaja jos tarvis tulee.

Vittu että on turhauttavaa katsoa joukkuetta, jossa kaikki tekevät eri asioita ja valmentaja on kuin virkamies eli on työpaikalla, mutta ei tee mitään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Korpikosken natsat toivottavasti riittävät nyt joukkojen johtamiseen etulinjasta niin, että hän näyttää esimerkillään miten logon eteen taistellaan. Ja jos vielä joku taiteilija kehtaa vielä vinkua vastaan, niin sitten ärähtää jo. Olkoot vaikka pelaajavalmentaja jos tarvis tulee.

Vittu että on turhauttavaa katsoa joukkuetta, jossa kaikki tekevät eri asioita ja valmentaja on kuin virkamies eli on työpaikalla, mutta ei tee mitään.

Kyllähän se Kalle eilenkin etenkin lopussa suhasi ihan vitusti sen fläppinsä kanssa. Näytti siltä että touhu oli lähinnä eskapismia johonkin pois itse tilanteesta, oheistoimintoja sisäisen sekamelskan hallitsemiseksi.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän se Kalle eilenkin etenkin lopussa suhasi ihan vitusti sen fläppinsä kanssa. Näytti siltä että touhu oli lähinnä eskapismia johonkin pois itse tilanteesta, oheistoimintoja sisäisen sekamelskan hallitsemiseksi.

Tuo lopun piirtely fläppitauluun oli kyllä koomista. Palve, Kakko ja kumppanit olivat jo lähes aloitusympyrässä, vaihtopenkillä olevat tuijottivat jäälle mutta Kaskinen jatkoi kuvioiden piirtelyjä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Tamminen meinasi AA:lla, että joukkueen jumi johtuu ylivalmentamisesta. Moni asia siihen kieltämättä viittaa.
Tä? Lauri Korpikoskiko siellä jo (yli-) valmentaakin?

Kyllä mä kuuntelin Auran Aaltojen lähetystä eilen, mutta ei sieltä kyllä tuollaista kritiikkiä tullut Korpparille! Mun mielestäni Tamin suunnalta tuli ainoastaan kehuja Korpedolle. Ammattimies on ammattimies sairastumisensa/loukkaantumisensa jälkeenkin jne. Vielä viime keväänä mä olisin voinut uskoakin ton ylivalmentamisen, kun Tomi Kallio palasi loukkaantumisensa jäljiltä takaisin laatikkoon. Tomppa veteli varmasti suuntaviivoja omalle ketjulleen/YV-ryhmitykselleen, että kuinka hän haluaa pelattavan. Nyt Korpikoski vetäisi samaa ja jo ensimmäisessä matsissaan?
 
Suosikkijoukkue
TPS
Hatunnosto Korpparin debyytille! Avauspeli oli häneltä hyvä suoritus, jopa erinomainen käsitttämättömän vaikeaan alkutilanteeseen peilattuna. Ja tärkeintä tietenkin se, että sairaudet mahdollistavat sekä työnteon että tavallisen arkielämän.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Tä? Lauri Korpikoskiko siellä jo (yli-) valmentaakin?

Kyllä mä kuuntelin Auran Aaltojen lähetystä eilen, mutta ei sieltä kyllä tuollaista kritiikkiä tullut Korpparille! Mun mielestäni Tamin suunnalta tuli ainoastaan kehuja Korpedolle. Ammattimies on ammattimies sairastumisensa/loukkaantumisensa jälkeenkin jne. Vielä viime keväänä mä olisin voinut uskoakin ton ylivalmentamisen, kun Tomi Kallio palasi loukkaantumisensa jäljiltä takaisin laatikkoon. Tomppa veteli varmasti suuntaviivoja omalle ketjulleen/YV-ryhmitykselleen, että kuinka hän haluaa pelattavan. Nyt Korpikoski vetäisi samaa ja jo ensimmäisessä matsissaan?

Huumorissakin pientä yliyrittämistä?
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Korpparin depyytti oli hyvä. Nyt vaan sitten malttia peliajan kanssa. Itse olen ymmärtänyt että tuo sairaus nimenomaan haittaa palautumista. Eli eilen meni peli hyvin, mutta kuinka palautuu seuraavaan kun pelejä on muutama alla. Täten peliaika olisi hyvä pitää kohtuullisena.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt vaan sitten malttia peliajan kanssa. Itse olen ymmärtänyt että tuo sairaus nimenomaan haittaa palautumista. Eli eilen meni peli hyvin, mutta kuinka palautuu seuraavaan kun pelejä on muutama alla. Täten peliaika olisi hyvä pitää kohtuullisena.

Korpikosken kohdalla olisi hyvä, jos palautumista mitattaisiin ihan konkreettisesti seuraamalla kehon stressitasoja, laktaattipitoisuutta jne. Nykyään kuitenkin on tekniikkaa.
 

12961

Jäsen
Hieno pelaaja ja potentiaalia aivan liigan kärkitasolle on.

C on tosin kummallinen valinta, kuten taisin jo viime kesänä sanoa. Late on introvertti eikä millään tavalla ns kapteenityyppiä.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
C on tosin kummallinen valinta, kuten taisin jo viime kesänä sanoa. Late on introvertti eikä millään tavalla ns kapteenityyppiä.

Voit olla oikeassa mutta täältä sohvalta katson C:tä mielummin Korpikosken rinnassa kuin Filppulan joka täysin löysä paska tällä hetkellä.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voit olla oikeassa mutta täältä sohvalta katson C:tä mielummin Korpikosken rinnassa kuin Filppulan joka täysin löysä paska tällä hetkellä.

Filppulan kuntokäyrä huolestuttaa täälläkin. Ollut suoraan sanottuna todella huono viimeisen loukkaantumisen jäljiltä. Hirveästi harhasyöttöjä ja huonoa kiekonkäsittelyä. Jo viime kaudella pidin Filppulaa vähän ongelmallisena tapauksena. Vaikka tekeekin ihan hienosti pisteitä, niin koko ajan tuntuu enemmän ja enemmän siltä, että aika ajaa pikku hiljaa ohi 37-vuotiaasta. Ei pysty pelaamaan enää mukavuusalueellaan kuten silloin 10 vuotta sitten kun viimeksi kantoi meitä mestariksi. Jalka ei oikein riitä enää nopeatempoiseen peliin, ja sen takia tulee myös turhan paljon koukkujäähyjä sun muuta. Osa tätä köntysongelmaa josta puhuin toisessa ketjussa.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
C kuuluu sille ketä joukkueen pelaajista siihen parhaiten soveltuu. Korppari ei ole Kallio, mutta valitettavasti en minäkään parempaa kapua joukkueesta keksi. Se kertookin ehkä enemmän joukkueesta kuin Korpikoskesta.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun 600 NHL-ottelun konkari tulee kahden vakavan sairauden ja pitkän sivussaolon jälkeen ilman pelituntumaa kehiin Liigassa kasvattajaseuran riveissä ja alkaa pistää sellaisia niittejä joita ei ole nähty koko kautena ja ajaa maalille muna pystyssä, pitäisi sen esimerkin herättää muutkin. Kapteenin ei tarvitse aina olla mikään moottoriturpa, C on ihan oikeassa rinnassa.
 

Foreman

Jäsen
Suosikkijoukkue
LSH - Lämsä sex hockey
Mites Korpedo on päässyt vauhtiin mukaan pitkän tauon jälkeen?
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään täysin näkymätön. Pajuniemelle enemmän käyttöä jos ei vain pelituntumaa ole löytynyt.
 

Saksipotku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mites Korpedo on päässyt vauhtiin mukaan pitkän tauon jälkeen?

Pieniä väläytyksiä, mutta syötöt jne. menevät vähän mihin sattuu ja ajoitukset on aika pielessä. Sinänsä hyvältä kuulostavan ketjun pelistä ei ole tullut oikein mitään. Tänään ehkä loppua kohden parani vähän, vaikka Palmu oli aivan yössä.

Tämä kaikki on toki odotettua ja olosuhteisiin nähden Korppari painaa kaukalossa ihan ok. Taklaakin kovaa tarvittaessa. Ehkä vähän pienemmälle tulosvastuulle tiputtaisin Lauria. Tiedä sitten mikä kaima Pajuniemen tilanne on? Hänet näkisin mielelläni kärkiketjuissa.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Näin suolistosairaana itsekkin voin vaan ihmetellä millaisella aikataululla eijä olisi muka valmis askiin.
Itselläni kun tämä puhkesi niin meni melkein vuosi ennen kuin sain kaikki balanssiin ja tehot takaisin kroppaan, sekä painon ylös. Mielestäni olisi vaatinut vähintään ehjän kesän alle ennen kuin olisi valmis tekemään paluun ja kyllä tässä on kiirehditty ihan turhaan.

Edit. Lauri toki tietää itse parhaiten olotilansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös